درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی

در درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی به این نکته باید اشاره کرد که ریزش مو در مردان عموما بر اثر گرمی زیاد در صفرا  و دم خواهد بود که در صفرا سبب ریزش جلوی موی مردان و در دم سبب ریزش وسط سر مردان  و در صورت وجود هر دو  مورد موجب ریزش در همه نواحی می گردد . 

  درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی 

بجز این نکات گفته شده ریزش مو در مردان معمولا بر اثر  عوامل ارثی  بودن و یا ژنتیک اتفاق می افتد  که بسیار شایع می باشد .
درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی این چنین می باشد که در درمان از گیاهان  دارویی استفاده می شود  و هیچگونه عوامل شیمیایی در این درمان ها نقش ندارد .
 درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی  عبارتند  از : 

ماساژ سر با روغن نارگیل  

 که فرد در این روش به مدت  دو بار در هر هفته موها را با روغن نارگیل ماساژ میدهد و سپس با حوله گرم آن را می پوشاند و بعد  مو ها را آب کشی می کند .

 شستشو سر با سرکه 

  این روش بسیار راحت بوده  ، به صورتی که فرد بعد از شامپو و شستشو در حمام مو ها را آغشته به سرکه می کند و دقایقی بعد به آبکشی می پر دازد .

 حجامت 

حجامت بهترین روش در درمان ریزش مو  در مردان  به روش طب سنتی می باشد  و برای افرادی که ریزش مویی ارثی دارند کاملا کاربردی بوده   و با دوبار حجامت  در فصل  بهار به درمان ریزش موی خود میپردازند .
  عوامل مختلف دیگری ، در  درمان ریزش مو  در مردان به روش طب سنتی وجود دارد که  موجب درمان فرد تا حدودی می شوند اما باید توجه داشت که روش سنتی درمانی قطعی نداشته و ریسک بالایی دارد .

درمان ریزش مو با پکیج PRP ، مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو

در حال حاضر بهترین روش هایی  که برای درمان ریزش مو در مردان استفاده میشوند و هیچگونه عوارضی نیز در خود ندارند روش  های مزوتراپی ، کربوکسی تراپی و پی ار پی می باشد که روش هایی تضمینی و کاربردی برای ریزش مو در مردان به شمار می روند و از درمان ریزش مو در مردان با روش طب سنتی بهتر عمل می کنند .
 در مزوتراپی دیگر نیازی به خوردن دارو ها برای درمان ریزش  مو در مردان نمی باشد ،  بلکه آقایان با مزوتراپی میتوانند  دارو ها و ویتامین ها را  از طریق تزریق سوزن کوچکی  بر  پوست سر خود دریافت کنند و تنها در چهل دقیقه فولیکول موی سر خود را تقویت کنند و موهای پرپشت و  دائمی را  تجربه کنند .
روش بعدی که روش کربوکسی تراپی می باشد ،  از طریق تزریق  گاز کربن دی اکسید سبب پرپشت شدن و رویش مجدد مو ها می شود . معمولا وقتی جریان خون در قسمت سر کند می شود ریزش مو ها به وجود می آید که از طریق  کربوکسی تراپی جریان خون این منطقه افزایش یافته و موها در کمترین زمان ممکن  رویش را از سر میگیرد و بر خلاف روش درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی که نیاز به مداوا و دوره طولانی مدت دارد و در انتها نتیجه نیز نا مشخص و کم دوام می باشد ، کربوکسی تراپی در کمترین زمان ممکن بهترین عملکرد را ایفا می کند و فرد موهایی طبیعی  و زیبای خود را به دست می آورد .
مورد آخر که پی آر پی می باشد که  روشی کاملا ساده  بوده و در کمتر از یک ساعت اجرا می شود و تاثیر شگفت انگیز خود را بر فرد می گذارد .
 پی آر پی به این صورت است  که پلاسمای  غنی پلاکت شخص از طریق سوزنی بسیار نازک  بر  سر فرد تزریق میشود  و سبب  رشد طبیعی مو ها می گردد .

 شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با  شماره 09122115442 در ارتباط باشید