کربوکسی تراپی

پوست مهمترین، موثر ترین و حیاتی ترین عضو های بدن انسان می باشد. زمانی که شما پوستی زیبا داشته باشید طبیعتا اعتماد به نفستان بالا رفته و علاوه بر آن زیباتر به نظر می رسید

کربوکسی تراپی چیست

برای برطرف سازی مشکلات زیبایی و درمان سلولیت از روش کربوکسی تراپی استفاده میکنند که از طریق تزریق گاز کربنیک زیر پوست صورت میگیرد.با تزریق این گاز جریان خون آن منطقه افزایش می یابد و مواد مغذی از طریق تزریق به آن منطقه میرسد و سلول ها ترمیم میابند.
از این روش برای جوان سازی،ترمیم سیاهی و گودی زیر چشم،رفع چروک،تولید کلاژن و کاهش سلول های چربی استفاده می شود. 
تزریق از طریق یک سوزن نازک صورت میگیرد که 10 دقیقه بعد از تزریق تورم به وجود آمده میخوابد و چهره ی طبیعی  فرد ظاهر میشود.

کربوکسی تراپی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

افراد میتوانند برای تمام نقاط بدن از جمله پلک،صورت،گردن،دستها،باسن و زیر چشم از کربوکسی تراپی استفاده کنند. اما نکته ایی که باید توجه داشت این است،کربوکسی تراپی برای اشخاصی که نارسای کلیه دارند،افراد تحت دیالیز،بانوان باردار،اشخاص تحت شیمی درمانی،افراد مبتلا به صرع و مبتلایان بیماری های مغزی و آب سیاه 
مضر است و این افراد از کربوکسی تراپی باید بپرهیزند.


مزایای کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی بهترین گزینه برای درمان برخی بیماری هاست،و برای از بین بردن سلولیت،عدم آسیب به بافت های بدن یا اعصاب،از بین بردن چربی ها،ضخیم و صاف شدن پوست به کار می رود.
کربوکسی به درمان برخی بیماری ها هم میپردازد،او ناهواری های پوست را درمان میکند او جریان خون در پوست را بالا میبرد و باعث شادابی و جوان سازی پوست میشود .
کربوکسی تراپی سرپایی انجام میشود به همین خاطر ترسی را در بیمار ایجاد نمیکند 
از کربوکسی تراپی برای برطرف کردن تیرگی دور چشم،ترک های پوستی ناشی از چاقی یا حاملگی،رفع چروک های صورت،درمان شل شدگی و افتادگی پوست ،بر طرف کردن جای جوش وآکنه و..... استفاده میکنند.
به طور میانگین کربوکسی در 8 الی 10 جلسه به مدت دو الی یک هفته یکبار صورت میگیرد.

معایب کربوکسی تراپی

خوشبختانه این روش هیچ ضرر و معایبی ندارد و روشی تضمینی  و کاملا ایمن به شمار میرود. 
شما فقط در موقع تزریق کمی درد و خش خش شدن را احساس میکنید  و بعد از آن کمی تورم دارید که سریع خوب میشود که آن هم بسیار طبیعیت و جز روش درمان است پس با خیال راحت میتوانید به سمت کربوکسی تراپی بروید.
اما بعد از آن به مدت 4 ساعت از آب زدن و شنا و حمام خود داری کنید.

هزینه کربوکسی تراپی

هزینه ی کربوکسی بستگی به محل مورد استفاده بدن می باشد.پرداخت هزینه کربوکسی  در کلینیک های مختلف به صورت جلسه ای میباشد .
به طور کلی ، کربوکسی نسبت به روش های دیگر هزینه ی بسیار مناسب تر و کمتری دارد.

کلینیک تخصصی رنسانس بنیانگذار و تنها مجری انحصاری تکنیک های نوین پوست و مو در ایران می باشد که خدمات متنوعی را به مراجعین خود ارائه می دهد یکی از این خدمات کربوکسی تراپی می باشد که با جدیدترین دستگاه 2019 و توسط پزشک انجام می گردد
شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره02128111001  تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید