کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو

بلند بودن پیشانی یکی از مسائلی است  موجب  نا اراستگی ظاهر افراد و  بالا نشان دادن سن اشخاص میشود ، این مسئله گاهی بر اثر  ریزش مو به وجود می آید که معمولا در دوران جوانی ریزش موها از  پیشانی رخ میدهد و موجب میشود پیشانی بلندتر از حد معمول شود ، گاهی نیز به طور ذاتی افراد پیشانی بلندی نسبت به اجزای صورت خود دارند  که این مسئله باعث به خطر افتادن زیبایی چهره افراد شده است ، با این وجود بهترین روش برای درمان این معضل ، روش کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو می باشد که روشی بدون خطر زیبایی را برای افراد به ارمغان می آورد .

کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو 

جهت کوتاه کردن پیشانی به نسبت تناسب چهره فرد خط رویش طراحی می شود و  فولیکول موی پشت سر افراد که مقاومت بیشتری را دارد را برداشت میکنند و با ظرافت هرچه تمام تر در قسمت جلوی پیشانی پیوند می زنند که به این صورت کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو صورت میگیرد .

کوتاه کردن پیشانی با تکنیک کاشت مو SUT

توجه داشته باشید این کار نیاز به دقت و ظرافت فراوانی دارد زیرا خط رویش مو و خط اسکار سر به هیچ وجه نباید مشخص باشد و  باید کاملا طبیعی جلوه کند ، انتخاب پیشنهادی ما به شما ، در کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو ، استفاده از روش SUT  می باشد .زیرا این روش ظرافت بسیار بالایی دارد و به هیچ وجه مشخص نمیکند که روند کاشت مو صورت گرفته باشد و همچنین هیچگونه جراحی ، درد و خونریزی ، بی هوشی برای افراد صورت نمی گیرد و مو ها کاملا طبیعی جلوه می کنند و تراکم مو ها در قسمت پیشانی  بسیار پر و طبیعی خواهند شد . 
در روشSUT  تعداد برداشت و کاشت مو بیشتر صورت میگیرد در نتیجه ثسمت جلوی پیشانی که از اهمیت بیشتری برای جذابیت و زیبایی انسان برخوردار است با تراکم بیشتری کاشت خواهد شد و کاملا طبیعی و زیبا جلوه خواهد کرد .این روش در یک جلسه صورت می گیرد و فرد هیچگونه نیازی به برش سر و درد درمان خود را کامل می کند .
با کوتاه شدن پیشانی با کاشت مو افراد دیگر نگران بالاتر نشان دادن سن خود و همچنین زیبا نبودن چهره ی خود نیستند بدون اینکه کوچکترین تشخیصی در این قضیه صورت گیرد.
به طور کلی روش  SUT  در روش های کاشت موی طبیعی روشی کامل تر و پیشرفته تر می باشد که برای عزیزان توصیه میشود.

هزینه کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو 

این موضوع بستگی به این دارد که با چه روشی از کاشت مو صورت گرفته باشد زیرا هر روشی هزینه مخصوص به خود را دارد
 اما توجه داشته باشید که هزینه کوتاه کردن پیشانی با کاشت مو از کاشت موی سر متفاوت می باشد
به طور کلی هزینه کاشت مو  به تعداد تراکم مو ها، بستگی و  مهم تر از آن کاملا بی خطر  می باشد و هیچگونه درد و ریسکی برای مراجعان به همراه ندارد و زیبایی ظاهری فرد را دو چندان می کند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 ارتباط برقرار کنید