کاشت مو در اهواز

از مشکلاتی که از دیرباز ظاهر انسان ها را تهدید میکرد ، ریزش مو می باشد این مشکل جدی بر اثر عوامل مختلفی همچو ، ژنتیک ، ارثی بودن ، بیماری های خاص ، استرس ، کمبود ویتامین ها ، مشکلات هورمونی و... می باشد .
ریزش مو ، در مواقع کمبود ویتامین ها تقریبا قابل جبران بوده و با دارو درمانی حل میبگردد اما در مواقعی ریزش مو ، با  دارو درمانی و گیاه درمانی رویش مجدد نمی کند و رفتن به سراغ درمان های دیگر برای افراد ، توصیه می شود .
با پیشرفت علم ، و به وجود آمدن روش کاشت مو ، این کابوس ریزش مو و طاسی سر افراد حل گردید .
ریزش مو علاوه بر آسیب به ظاهر شخص مشکلات جدی تری مانند : کاهش اعتماد به نفس و همچنین ضعف روحیه و افسردگی را به همراه خود دارد و باعث اختلال در رفتار های شخصی و اجتماعی فرد می گردد . خوشبختانه با روش کاشت مو ، کلیه ی این مسائل گردید و افراد از داشتن موهایی طبیعی و خوش حالت خود  لذت خواهند برد . در این مقاله سعی داریم  کاشت مو در اهواز را برای شما همراهان عزیز شرح دهیم ، با ما همراه باشید .

کاشت مو

کاشت مو به فرایند پیوند موی طبیعی گفته میشود . کاشت مو به این صورت است که  با برداشت  موهای نواحی پشت گوش و یا پشت سر که  دارای مقاومت بالایی می باشند ، و سپس فولیکول موی این نواحی با مهارت تمام متخصصین و ظرافت بسیار بالا برداشت خواهند شد و با دقت فراوان و بدون آسیب رسیدن ، به نواحی خالی از موی سر کاشته می شوند .

کاشت مو در اهواز

 کاشت مو در اهواز ، به این صورت است که ابتدا نواحی پشت گوش یا پشت سر را با بی حسی موضعی بی حس کرده و سپس  با دقت کاملا فراوان و مهارت متخصص ، فولیکول های جدا شده را به نواحی خالی از مو با استفاده از بی حس کردن موضعی کف سر ،  و ایجاد سوراخ های سطحی بدون  ایجاد بخیه و یا ایجاد خط اسکار ، می کارند و فرد کاشت مویی طبیعی را تجربه خواهد کرد .

به عزیزانی که در شهر اهواز سکونت دارند و تمایل دارند کاشت مو انجام دهند پیشنهاد میکنیم کاشت موی خود را در تهران و در یک جلسه در کلینیک رنسانس انجام دهند

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در نلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید

بهترین روش کاشت مو

این روش بهترین و جدید ترین روش روز دنیا است که  در کاشت مو در شیراز استفاده می شود .  تراکم مو در این روش سه برابر روش های قبل است و  ظاهر را بسیار طبیعی تر و زیبا تر با استفاده از موهای پرپشت و طبیعی جلوه می دهد .
 از مزایای کاشت مو به روش SUT  در ابتدا می توان به این موضوع مهم اشاره کرد که ،  مهم ترین فاکتور در کاشت موی طبیعی عالی  ، کلینیکی  معتبر و استاندارد و متخصص عالی  و نامی می باشد  تا این دو فاکتور با رعایت تمامی نکات استاندارد  بهترین کاشت مو را برای مراجعین به اجرا در بیاورند  که خوشبختانه کلینیک رنسانس  با رعایت این دو فاکتور  بهترین کاشت مو را در سطح ایران اجرا می کند .
از دیگر مزایای کاشت مو SUT  ، بدون جراحی و بدون درد بودن این  کاشت مو به دلیلی بی حسی موضعی ، بدون خونریزی بودن ، بدون وجود خط اسکالپ و خط بخیه و همچنین کاشتی صد در صد طبیعی می باشد به نوعی که هیچ فردی قابل به تشخصیص موی کاشته شده ی شخص  نخواهد شد .
در کلینیک رنسانس کلیه خدمات پزشکی زیبایی علی الخصوص کاشت مو انجام می شود که از جمله مهم ترین روش ،  که روش کاشت موی   sut نام دارد را با  بهترین شکل ممکن به اجرا در می آورد . 

 هزینه در کاشت مو

 کاشت مو به روش SUT هزینه را بر حسب روش انتخابی محاسبه می کند و  هر روشی با توجه به تعداد موهای برداشت شده و یا کاشت  شده  محاسبه می شود  و در جلسه ی مشاوره یعنی پیش از اقدام به اطلاع مراجعین خواهد رسید .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در نلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید