همه چیز در مورد هایفو تراپی بازو

اگر شما از یزرگ بودن بازوی خود رنج می برید و یا از شل شدن بازوی خود ناراحت هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید،  این مسئله  سبب عدم تناسب اندام  شما شده است  روش هایفو تراپی یک روش راحت و ساده برای رفع مشکلات ظاهری بازو می باشد که به کمک شما آمده است و میتواند بدون دردسر مشکلات  شما را برطرف نماید که در ادامه مطلب میتوانید با این روش بیشتر آشنا شوید .

هایفو تراپی

روش هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی لیفت صورت و گردن و کلیه پوست قسمت های مختلف بدن  ، بدون نیاز به جراحی در بهترین مرکز هایفو است این روش  تنها  در یک جلسه یک ساعته  ، راحت و بدون درد و عارضه انجام می‌شود  و بلافاصله بعد از هایفوتراپی شخص می‌تواند به روند روزانه زندگی خود بازگردد. روش هایپو تراپی برای کوچک کردن بازو ،  کوچک کردن چربی های اضافی شکم ، پهلو . . . و هدف های درمانی زیبایی پوست مختلف کاربرد دارد که مدل های برتر جهانی و هالیوودی همگی  این روش طبیعی را برای جوانسازی اندام و بدن خود انتخاب کرده و از آن استفاده می کنند .

 روش هایفوتراپی روشی بدون خطر ، کاملاً ایمن و مورد تایید FDA آمریکا است که اثرات آن در همان جلسه بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج آن بدون بازگشت و ماندگار  است به همین خاطر  هایفوتراپی این روز ها روشی برگزیده برای زیبایی شناخته شده است و تمامی افراد را به سمت خود جذب کرده است و به علت نداشتن نقص و آسیب روشی مطمئن در دنیا به شمارمیرود  .

هایفو تراپی بازو نیز یک روش عالی و  کاربردی برای رفع چربی های اضافی بازو و کوچککردن آن می باشد و همچین میتواند ترک های پوستی ناشی از چاقی را به واسطه کلاژن سازی پوست از بین ببرد و همین موضوع محبوبیت این روش را بین افراد بیشتر کرده است که در ادامه میوانیم با این روش آشنایی بیشتری را نیز داشته باشیم .

 نحوه هایفو تراپی بازو

هایفو تراپی بهترین روش و آسان ترین راه برای کوچک کردن بازو ها شناخته است که بدون نیاز به مراجعه افراد در بیمارستان و یا انجام روش هایی مانند جراحی و بدون نیاز به بی هوشی میتوانند  بازو ها را از بزرگی بیش از حد ، شلی پوست بازو و وجود ترک های پوستی رها سازد بدون اینکه فرد درد و یا جایی زخم و اسکار را تجربه کند .

طول مدت زمان برای این درمان 1 ساعت می باشد و وقت زیادی را به خود اختصاص نداده است همچنین  برای انجام هایفو از بی حسی موضعی استفاه میشود تا علاوه بر حس نکردن درد توسط مراجع کننده ، بیهوشی نیز استفاده نشود،  فرد پس از انجام درمان بدن درد خود  میتوان بدون پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به زندگی روزمره و عادی خود بپردازد و تنها نیاز به 2 روز  مراقبت می باشد .
 سوال و دلواپسی بیشتر مراجعین  کبودی های بعد از هایفو تراپی میباشد ، مسئله این است که کبودی های عمیق و ورم ها پس از  روش های جراحی خود را نشان می دهند و  بعد از هایفو تراپی چنین اتفاقی برای افراد نخواهد افتاد  و آن ها پس ازگذشت یک الی دو هفته میتوانند شاهد نتایج درمانی خود باشند و نیازی به ماه ها انتظار و سپری کردن دوران نقاهت برای نتیجه درمان نیست .

مراحل هایفو تراپی بازو 

 قدم اول به این صورت است که ماده‌ی بی‌حس‌کننده‌ی موضعی توسط متخصص تزریق می‌شود تا شما کمتر احساس ناراحتی کنید و درد بسیار کمی را در درمان احساس کنید .

سپس متخصص به وسیله ابزار های مخصوص خود یک برش بسیار کوچک در بازو ایجاد می کند  تا بتواند از طریق آن و با امواج اولتراسوند، چربی‌ها را به صورت مایع در آورد و درمان از این طریق انجام گیرد سپس چربی‌ها با کمک ابزار ساکشن هایفو  از بازو بیرون کشیده می‌شوند و درمان روند خود را سپری کرده و درمان اتمام می یابد .  

نکته ایی در این رابطه وجود دارد که باید به این نکته توجه داشته باشید  : پس از درمان ، برای مدت 24 ساعت دور بازوی شما پانسمان  میبنند و قطعا لازم است شما به مدت چند هفته، یک بازوبند فشاری مخصوص بپوشید  تا مطمئن شوید که پوست شما در حین بهبودی پس از‌ هایفوتراپی دچار هیچ افتادگی یا ناهمواری نشود و این موضوع به سفتی بازو نتیجه درمانی الی شما کمک خواهد کرد تا  درمان به قطعیت پایان یابد و نتایج درمانی عالی مشاهده شود.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09102727500 در ارتباط باشید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند