هزینه کاشت مو

از شایع ترین ضعف های در چهره را می توان به مشکل ریزش مو اشاره کرد که افراد بسیاری را به خود در گیر کرده است .این معضل عوارض های بسیاری در روحیه ، اعتماد به نفس ، روابط و ظاهر کلی افراد به وجود می آورد که افراد به دنبال درمانی عالی برای این مشکل خود می باشند .


کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است و روش درمانی صحیح و طبیعی برای درمان موهای از دست رفته چه به صورت ژنتیکی و چه بر اثر عوامل بیرونی می باشد . این روش امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است .اما مسئله ای مهم برای بسیاری از افراد هزینه کاشت مو و چگونگی محاسبه هزینه آن می باشد . درواقع اغلب بیماران بر اساس اینکه هزینه کاشت مو چقدر برایشان تمام می شود تصمیم می گیرند که آیا کاشت مو انجام بدهند یا خیر و یا اینکه تصمیم می گیرند چه روش کاشتی را انتخاب کنند که به صرفه تر باشد. مسئله دیگر تعدد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع است که انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است .در این مقاله هزینه کاشت مو را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با توجه به این موضوع در صورت نیاز اقدام به انجام این روش درمانی نمایید.


هزینه کاشت مو

برای دانستن هزینه کاشت مو در قدم اول باید بدانید که هر کلینیکی هزینه ای مجزا و متفاوت برای خود در نظر می گیرد ، اما این هزینه ها بر اثر شرایط مختلفی محاسبه میگردند . برای مثال تجربه و مهارت بالای پزشک متخصص و اعتبار او و همچنین استاندارد بودن کلینیک انتخابی در قیمت کاشت مو تاثیر گذار است . نکته ی مهم در هزینه کاشت مو تجهیزات لازم این روش می باشد زیرا هرچه تجهیزات به روز تر و پیشرفته تر باشد ، کیفیت و تاثیر درمان قوی تر خواهد بود و در نهایت موها پر تراکم و قوی تر می باشند. بنابراین این موضوع بر هزینه نهایی تاثیر گذار است . نکته بعدی که مهم ترین نکته در محاسبه هزینه کاشت مو است انتخاب نوع روش کاشت مو مراجعین می باشد. همانطور که می دانید کاشت مو را می توان با روش های مختلفی انجام داد که هر کدام هزینه ی مختلفی را نیز به خود اختصاص داده اند .


تاثیر روش کاشت مو در هزینه کاشت مو

در برخی روشهای سنتی و همجنین در روش مدرن FUE چون اصل کار بر برداشتن واحدهای فولیکولی است که این فولیکولها حاوی چند تار مو می باشند، برخی کلینیک ها در گذشته هزینه های کاشت را بر اساس تعداد این تار موها محاسبه می کردند و به این ترتیب هزینه ها نسبتا بالا بود.


نکته مهم این است که هزینه کاشت مو با توجه به تعداد گرافت ها و مقدار کاشت تار های مو محاسبه می گردد که هر کدام از روش ها مقدار معینی از موها را می توانند برداشت و کاشت کنند . روش SUT بالاترین میزان برداشت و کاشت مو را انجام می دهد و چند برابر روش های قبل تراکم دارد . این روش بهترین و کامل ترین روش کاشت مو می باشد زیرا علاوه بر تراکم موی بالای خود و پرپشت نشان دادن موها و رشد سریع و بلند موها ، نیاز به دوره نقاهتی نداشته و بدون نشان دادن خط برش و یا اسکاری میسر می باشد.


این روش تنها در یک جلسه و با زمانی محدود صورت می گیرد که دقت و مهارت به خصوصی را می طلبد. بنابراین در مراکز کاملا معتبر نزد ماهرترین متخصصین اجرا می گردد. کاشت مو به روش SUT قادر است موهای مقاوم نقاط مختلف بدن را برای برداشت موها در نظر بگیرد . با توجه به تمامی نکات ذکر شده و مزایای بی شمار این روش ، هزینه پیوند مو با روش کاشت مو SUT به صرفه و منصافه می باشد و بر اساس تعداد موهای کاشته شده فرد محاسبه می گردد .


مزایای سوپر کاشت یا SUT

1- سوپر کاشت کلینیک رنسانس توسط تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص پوست و مو انجام می شود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام آن توسط تکنسین های تجربی است نمی باشید.

2- تمامی لوازم و ابزار های انحصاری کاشت مو این مجموعه تماما استریل و یکبار مصرف می باشد.

3- یکی از مهم ترین مزایای سوپر کاشت ، برداشت گرافت ها با دستگاه انحصاری این کلینیک می باشد که این امر باعث می شود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون آسیب دهی به بانک موها بهره گرفته شود.

4- لازم بذکر است کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو همچون روش های FITوFUT و SAFER که جراحی، درد ، خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده آنها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و تمامی ان موارد بطور کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام می شود که در نهایت غیر قابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد.

6.کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود و عوارض جانبی و دوران نقاهت نخواهد داشت.


محاسبه هزینه کاشت مو به روش FUE

امروزه در کلینیک تخصصی موی رنسانس در صورت استفاده از روش مدرن FUE برای کاشت مو، ابرو و ریش هزینه های کاشت بر اساس وسعت ریزش مو و وسعت سطحی که باید در آن کاشت صورت بگیرد محاسبه می شود. بنابراین بیماران هر کدام هزینه های متفاوتی را می بایست پرداخت نمایند. بر همین اساس به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم جهت استفاده از مشاوره رایگان و آنلاین مرکز رنسانس، عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید تا مشاورین ما به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.


آیا هزینه کاشت مو زیاد است؟

در نگاه اول شاید اینگونه بنظر برسد که هزینه کاشت مو بالا است اما باید در نظر داشته باشید که کاشت مو یک کار دائمی است و پس از تمام شدن دوره درمانی ، موهایی همچون موهای سابق خود خواهید داشت و مادام العمر خواهد بود.به نظر کارشناسان، یکی از نکات قابل توجه در امر کاشت مو ، انتخاب بهترین روش کاشت است که بالاترین بهره وری را بیمار از آن داشته باشد.برخی بیماران بعد از اولین کاشت، تمایل دارند موهای ضخیم تری داشت باشند ، بنابراین برای بار دوم کاشت مو انجام می دهند در نتیجه ابتدا باید آگاه باشند که مناسب ترین روش برایشان چه روشی است که مجبور به تکرار کاشت نشوند.


تاثیر موقعیت مکانی کلینیک در هزینه کاشت مو

هر کلینیکی با توجه به شرایطی مانند موقعیت مکانی ، ساختمان و محیط داخلی آن ، متخصص مورد نظر ، مهارت و تجارب متخصص ، ابزار ها و روش های به کار برده شده اقدام به محاسبه هزینه پیوند مو می نماید. اما افراد باید به این نکته توجه کنند که گول تبلیغاتی چون کاشت موی ارزان را نخورند ، چرا که این کلینیک ها از افراد غیر متخصص استفاده کرده و با استفاده از روش های ابتدایی کاشت مو مشکلات بسیاری چون عدم نتیجه نهایی مناسب ، موهایی کم پشت و غیر طبیعی ، عدم استفاده از طراحی خط کاشت مو ، رعایت نکردن بهداشت و غیر تخصصی برداشتن موها و کاشتن موها که همگی این موارد نتیاج بسیار بدی را به همراه دارد که تاثیر منفی شدید تری را بر روی افراد می گذارد ، به وجود می آورند.


بنابراین با اندکی تحقیق می توانید کلینیک هایی را برگزینید که با داشتن فضایی درست و تخصصی و در اختیار داشتن پزشکان متخصص و ماهر و همچنین استفاده از روش های جدید و عالی ، نتایجی فوق العاده را برای افراد رقم بزنند و هزینه های مناسب با خدمات را برای مراجعین در نظر بگیرند.


بنابراین به طور خلاصه مهم ترین عوامل دخیل در تعیین هزینه کاشت مو عبارتند از:

✔پزشک متخصص

✔ کلینیک کاشت مو

✔ روش انجام پیوند مو

✔ تجهیزات و امکانات مورد استفاده در کلینیک

✔ موقعیت جغرافیایی کلینیک

✔ و...


کاشت موی ارزان

کاشت موی ارزان یکی از عباراتی است که برخی از کاربرانی که متقاضی کاشت مو هستند آن را جستجو می کنند. حال سوال اینجاست که کاشت موی ارزان چیست و آیا کاشت موی ارزان وجود دارد؟


پاسخ سوال مثبت می باشد .کاشت موی ارزان معمولا با روش های رایج و سنتی انجام می شود.در روش های رایج و سنتی به دلیل اینکه از دستگاه ، ابزار و وسایل خاصی استفاده نمی شود ، معمولا ارزان و بی کیفیت هستند. توجه داشته باشید که شما در طول عمرتان یک الی نهایتا دو بار می توانید کاشت مو انجام دهید و همین یک یا دو بار شانس زیبایی را داشته و مخاطرات ناشی از آن قابل جبران نیست.کاشت موی ارزان در کل منطقی نمی باشد. در حقیقت اگر به صورت منطقی به این جمله کاشت مو ارزان توجه کنیم به این نکته می رسیم که کاشت موی ارزان در حقیقت کاشت مویی می باشد که با قیمتی منطقی بتوان بالاترین میزان بهره را از آن گرفت.بنابراین کاشت مو به روش SUT به نوعی کاشت موی ارزان محسوب می گردد.


تذکر مهم:

كاشت موی طبیعی در ایران با بروزتر شدن علم پیوند مو هم اینک پیشترفت زیادی در بین سایر کشورها داشته است. اما در كشور ایران متاسفانه با وجود داشتن متخصصین و پزشكان بسیار خوب نتوانسته ایم به آن سطح از كیفیت در این زمینه دست یابیم و در انجام تكنیک های جدید كاشت مو ناتوان بوده و هنوز با تكنیک های قدیمی و سنتی این کار انجام می شود. به همین دلیل است كه قیمت كاشت مو در مراكز مربوطه متفاوت است، چرا كه هزینه كاشت مو به میزان وسعت ریزش موهای شخص و انجام و انتخاب نوع درست تكنیک كاشت مو بستگی دارد، اما در مراكز كاشت مو به دلیل تبلیغات وسیع و گسترده بعضی از افراد نابلد و تنها دوره دیده كه انجام كاشت موی شخص را در مراكزغیر مجاز و غیر استریل انجام می دهند ، قیمت كاشت مو را با كمترین هزینه انجام داده و با كمترین تراكم كه همگی ما در دوستان و آشناهایمان شاهد آن هستیم (تراكم كم و ظاهر مصنوعی) انجام داده اند برخورد داشته ایم .


لذا افرادی كه قصد انجام کاشت مو را دارید به این چند نكته دقت فرماید:

1.انجام كاشت موی خود در كلینیک های مجاز

2.رویت كسانی كه در آن مركز قبلا اقدام به كاشت مو نموده اند.

3.انجام كاشت موی خود با تكنیک های جدید و بروز