لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن : از جمله مسائلی که جزء روزمرگی های زندگی هر فردی است،رفع موهای زائد بدن است که برای هیچکس داشتن موهای زائد،خوشایند نیست خصوصا اگر این موها در صورت خانم ها نمایان شود.
روش های زیادی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد از قبیل،تیغ زدن،انواع وکس،اپلاسیون و.. که هر کدام عوارض مخصوص خود را دارند و از همه مهم تر اینکه دائمی نیستند و همیشه باید استفاده شوند. 
عوارضی همچون کش آمدن و شلی پوست،سیاه شدن پوست،و زبر تر شدن و زیاد تر شدن مو ها به همراه خود دارند.خوشبختانه با به وجود آمدن روش لیزر موهای زائد،مشکل رفع موهای زائد بدن حل شده و علاوه بر رفع موهای زائد سفید کردن پوست را نیز در بر دارد.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن موهارا بدون آسیب به پوست از بین میبرد و پوست بدن را روشن تر میکند .لیزر موهای زائد بدن بدون احساس هیچگونه درد برای مراجعین است.لیزر موهای زائد بدن بهترین و اثر بخش ترین روش برای رفع موهای زائد بدن در دنیا به شمار میرود.لیزر موهای زائد بدن ریشه تمام موهای بدن را از بین میبرد و با اشعه ی نوری خود ،نور خود را به شدت و جهنده از طریق پوست به فولیکول مو منتقل میکند و باعث سوختن و از بین بردن پیاز مو میشود که امکان روییدن مو را در آن منقطه کاملا از بین میبرد.

مزایای لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن و لیزر موهای زائد صورت برای هر طیف رنگ پوستی،قابل اجرا است.از مزایای لیزر موهای زائد بدن می توان به این نکته اشاره کرد که هیچ دردی به همراه خود ندارد و باعث کش آمدن و شل شدن پوست نمی شود .لیزر موهای زائد بدن زمان بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد که کمتر از 10 دقیقه می باشد و از مزایای لیزر موهای بدن به شمار میرود .از دیگر مزایای لیزر زائد موهای بدن این است که موهارا به صورت دائمی از بین خواهد برد و در 6 الی 8 جلسه اثر خود را بر جای میگذارد.
از مزایای لیزر موهای زائد بدن این است که در سطح پوست انجام میشود و تا پیاز مو قدرت تابیدن اشعه وجود دارد و آسیبی به اندام داخلی بدن نمیرساند .
لیزر موهای زائد بدن به دلیل استفاده از روکشی نازک ،و یک بار مصرف بر روی دستگاه امکان انتقال بیماری و عفونت از بیماری به بیمار دیگر را ندارد و در همین رو روشی کاملا بهداشتی به شمار می رود  که مزایای مهم لیزر موهای بدن است.
لیزر موهای زائد اشعه ایی کاملا استاندارد دارد و به هیچ وجع بیماری از جمله سرطان را در پی ندارد زیرا فقط تا روی سطح پوست قدرت تابش را دارد و موجب نازایی هم  به هیچ وجع نمیشود.

عوارض لیزر موهای زائد بدن

خوشبختانه تا به حال حتی یک گزارش هم از عوارض و آسیب لیزر موهای زائد بدن به بدن آشکار نشده است.
لیزر روشی صد در صدی است که از عوارض آن میتوان  ،قرمزی بعد لیزر را در بعضی از بدن ها خاطر نشان کرد که آن هم بسیار جزئی میباشد و با استفاده از ژل خنک کننده آلوئه ورا کاملا از بین میبرد.لیزر موهای زائد روشی است که در تمام دنیا از آن استفاده میشود و روز به روز به شمار متقاضیان افزوده میشود و تمامی افراد مهم و سلیبریتی،از لیزر درمانی استفاده میکنند.لیزر موهای زائد بدن هیچگونه نگرانی را به همراه ندارد و جز استاندارد های جهان است.به شما توصیه میکنیم شما هم از این روش استفاده کنید و از صاف بودن و سفید بودن بدن خود به صورت دائمی لذت ببرید.

هزینه لیزر موهای زائد بدن

هزینه لیزر موهای زائد بدن و لیزر موهای زائد مردان بستگی به این دارد که در کدام قسمت بدن و در چه وسعتی استفاده شده باشد و هر چه تعداد اندام ها و وسعت شان بیشتر باشد هزینه هم بیشتر خواهد بود . (توجه داشته باشید که جلسه اول لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد) هزینه لیزر بستگی به دستگاه آن هم دارد زیرا هر دستگاهی هزینه مخصوص به خود را دارد .پرداخت هزینه ی لیزر موهای زائد بدن به صورت جلسه ایی در مرکز مورد نظرتان ،از شما اخذ میشود.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی لیزر موهای زائد با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید