مراحل و جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی و تخصصی انجام می گیرد که باعث می شود پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ ، موم ، و اپیلاسیون راحت خواهید شد . مرکز تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) با ارائه خدمات ویژه برای لیزر موهای زائد ، محیطی کاملا بهداشتی به همراه متخصصین و پزشکان مجرب در این زمینه همراه شما عزیزان خواهد بود .


لیزر موهای زائد یکی از روش های پزشکی است که منجر به کاهش دائمی موهای زائد در دراز مدت خواهد شد. از آن جا که لیزر فقط برای موهایی که در فاز رشد هستند مؤثر است تا تمام موهایی که در زمان های مختلف وارد فاز رشد می شوند از بین بروند. البته در ایده آل ترین شرایط هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 20 تا 30 درصد از موهای لیزر شده وجود دارد.

لیزر موهای زائد


مزایای لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد برای هر طیف رنگ پوستی قابل اجرا است.از مزایای لیزر موهای زائد می توان به این نکته اشاره کرد که هیچ دردی به همراه خود ندارد و باعث کش آمدن و شل شدن پوست نمی شود .لیزر موهای زائد در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که این زمان کمتر از 10 دقیقه می باشد.از دیگر مزایای لیزر موهای زائد این است که موها را به صورت دائمی از بین خواهد برد و در 6 الی 8 جلسه اثر خود را بر جای می گذارد.همچنین با استفاده از این روش که بر روی سطح پوست انجام می شود هیچ آسیبی به اندام داخلی بدن نمی رساند .


لیزر موهای زائد به دلیل استفاده از روکشی نازک و یک بار مصرف بر روی دستگاه امکان انتقال بیماری و عفونت به فرد دیگر را ندارد و به همین دلیل روشی کاملا بهداشتی و ایمن به شمار می رود که این موضوع جز مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد می باشد.لیزر موهای زائد اشعه ای کاملا استاندارد دارد و به هیچ وجع بیماری هایی از جمله سرطان را در پی ندارد زیرا فقط در سطح پوست قدرت تابش را دارد و موجب نازایی و سایر موارد نخواهد شد.


تعداد جلسات لیزر موهای زائد بسته به هر فرد متفاوت است که در ادامه بیشتر درباره آن ها صحبت خواهیم نمود.


جلسه اول لیزر موهای زائد

به طور کلی لیزر موهای زائد از معدود فعالیت های پزشکی زیبایی می باشد که شما در کوتاه ترین مدت ممکن نتیجه آن را ببینید.توجه داشته باشید نتیجه لیزر موهای زائد تنها در جلسه اول لیزر موهای زائد رخ نداده و باید چند جلسه دیگر هم به کلینیک مراجعه کرد تا نتیجه پایانی را مشاهده نمود.بنابرای آن دسته از افرادی که تصور می کنند می توانند در جلسه اول لیزر موهای زائد کلیه موهای زائد بدن خود را از بین ببرند ، کاملا در اشتباه می باشند. البته که جلسه اول و تنظیم منظم جلسات بعدی نقش مهمی در نتیجه پایانی لیزر موهای زائد دارد.نکته مهمی که در جلسه اول لیزر موهای زائد وجود دارد شیو کردن محل مورد نظر جهت لیزر می باشد.این مرحله تنها روند رویش موها را کند تر می نماید.


فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

همانطور که می دانید لیزر موهای زائد باید در زمان مرحله رشد مو انجام شود و فاصله زمانی بین جلسات لیزر موهای زائد بستگی به نظر مشاور دارد اما نکته ای که قابل توجه این است که فاصله زمانی جلسات باید یکسان بوده و رعایت شود.بنابراین پس از انجام جلسه اول لیزر موهای زائد ، بر اساس زمان بندی کلینیک اقدام به مراجعه نمایید و فواصل زمانی را برای بهترین نتیجه رعایت نمایید. در صورت تغییر این فواصل شاهد نتیجه مناسب نخواهید بود و عملا لیزر موهای زائد شما بی نتیجه باقی خواهد ماند.


تعداد جلسات درمانی و نتایج

لیزر موهای زائد عموما پس از طی 6 الی 8 جلسه نتایج خود را نشان می دهد اما این تعداد جلسات ثابت نبوده و با توجه به رنگ پوست افراد ، جنس موها ، رگ موها و ناحیه امورد نیاز جهت لیزر متفاوت می باشند و ممکن است این جلسات تا 9 الی 10 جلسه نیز ادامه یابد تا نتیجه ی مورد نظر حاصل شود .هرچه پوست فرد روشن تر و موها زبر تر و تیره تر باشند قطعا نتیجه حاصل شده بهتر خواهد بود .

تعداد جلسات لیزر موهای زائد


مراحل لیزر موهای زائد

پس از تصمیم بر انجام این روش درمانی نیاز به انتخاب کلینیک معتبر و مجهز با دارا بودن تجهیزات استاندارد و روز دنیا می باشد. انتخاب کلینیک ایده آل جهت انجام لیزر موهای زائد مهم ترین بخش از روند درمان می باشد. پس از انجام این کار مشاوران کلینیک جهت آشنایی بیشتر شما و همچنین بررسی پوست و موی شما جلسات مشخصی را برای شما تعیین نموده و درمان را آغاز می نمایند.در این مرحله متقاضی می بایست بیماری های زمینه ای خود و یا داروهایی که مصرف می نماید را به پزشک خود اطلاع دهد.در مرحله بعد فرد آماده جلسه اول لیزر موهای زائد می شود (پیش از انجام جلسه اول فرد حتما می بایست محل مورد نظر را شیو نماید)


تکنسین انجام لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاهی پیشرفته به وسیله برخورد اشعه با سطح پوست اقدام به از بین بردن موهای زائد می نماید.این کار با استفاده از دستگاه های جدید لیزر موهای زائد بدون هرگونه دردی می باشد و تنها قرمزی و التهابی همچون برنز کردن بر سطح پوست ظاهر می شود که می توان با مواد خنک کننده آن را بر طرف کرد. مدت زمان انجام این روش بسته به میزان موهای زائد و محلی که نیاز به انجام این کار دارد می باشد. در پاسخ به این سوال که آیا لیزر موهای زائد درد دارد می توان گفت با دستگاه های جدید هیچگونه دردی را فرد متحمل نخواهد شد.


مراحل و جلسات بعدی درمانی نیز به همین شکل انجام شده و پس از پشت سر گذاشتن جلسات تعیین شده در زمان مقعر ، شاهد کند شدن رویش موهای زائد خواهیم بود.