همه چیز درباره کاشت مو

ریزش مو یکی از معضلاتی میباشد که بیشتر مردم با آن روبرو هستند. توجه فرمایید که ریزش مو بین 50 تا 100 تار مو به صورت روزانه یک امر کاملا طبیعی بوده و در موارد جزئی افراد میتوانند با دارو و روشهای تقویتی آن را رفع کنند. 
گاهی ممکن است ریزش مو بیشتر باشد و همچنین موها ظاهر نامنظم و خالی را به خود بگیرد، در صورتی که ریزش مو از حد استاندارد (که بیشتر در نوع ریزش مو ارثی میباشد) شدیدتر شود، باید به پزشک مرتبط در این امر مراجعه کرده تا بهترین شیوه درمان را با توجه به نوع ریزش و با جلسات مشاوره به شما ارائه دهد.    

علل ریزش مو

1. بیماری های روحی روانی و استرس.
2. اختلالات هورمونی ومشکلات تیروییدی. 
3. رژیم های سخت، مضر و کاهش وزن های ناگهانی.
4. جراحی گوناگون، بیهوشی و استفاده مداوم از دارو. 
5. شرایط فیزیکی و نگهداری های نامناسب (محکم بستن موها، شانه کردن مداوم با برس های نا مناسب ، تکرر بیش از حد در شامپو کردن و رعایت نکردن اصول آن، استحمام با دمای نامناسب، استفاده از مواد شیمیایی یا همان رنگ کننده و حالت دهنده ها، استفاده از وسیله های برقی مو مانند: سشوار، اتو مو و ... ).

کاشت مو 

کاشت مو یکی از بهترین درمان های کم مویی و رسیدن به ظاهر طبیعی موها می باشد. در گذشته کاشت مو توسط عمل های سنگین، نامنظم و بی کیفیت، دارای مدت زمان طولانی، عوارض زیاد و هزینه های بالا انجام می شد و آسیب هایی را به همراه خواهد داشت.
 اکنون کاشت مو در حال پیشرفت می باشد و هر روز روش های کاشت مو با رفع ایرادات در تکنیک های قبلی صورت میگیرد، معمولا شیوه کاشت مو بر اساس انتظارات بیمار و وضعیت شخصی آن انتخاب میشود.  

روش های سنتی کاشت مو 

کاشت مو به روش FUT: در روش FUT  فلپ یا نوار از پشت سر از نزدیکی گوش چپ تا نزدیکی گوش راست برداشته میشود و از آن موها را جداسازی کرده و کاشت میکنند .این روش دارای عوارضی مانند: جراحی، بیهوشی، دوران نقاهت بالا، خط اسکار و...می باشد.
کاشت مو به روش FIT: در این روش بر خلاف روش  FUTبرش و برداشت فلپ وجود ندارد ولی از عوارض بالایی مثل درد، خونریزی شدید، پرتی بسیار بالا، حالت مصنوعی برخوردار است و دوران نقاهت طولانی مدت را به دنبال دارد . 
کاشت مو به روش BHT: در این نوع متد کاشت مو به جای برداشت مو از پشت سر و فلپ مو از موهای سایر نواحی بدن همچون کمر، سینه، ران ها و هر جای دیگر که مو قابلیت برداشت را داشته باشد برداشت و در محل مورد نظر کاشت میشود.

بهترین روش کاشت مو  SUT 

بهترین روش کاشت مو، تکنیک SUT میباشد. در این متد دیگر نیازی به جراحی نیست و شاهد عوارضی همانند: بیهوشی، به جا ماندن جای زخم و اسکار، برش، خونریزی و....  نخواهیم بود. در کاشت مو به روش SUT فرآیند برداشت توسط دستگاه و کاشت به صورت دستی و توسط تیم مجرب انجام میشود. همچنین در این تکنیک میزان تراکم مو 14000 تار مو ، یعنی ۳ برابر روشهای منسوخ شده می باشد. در کاشت مو به روش SUT  شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید.
در این متد دیگر مانند روش های سنتی FITو FUT نیازی به جلسات مکرر، زمان طولانی کاشت مو نمی باشیم. یکی از مهمترین دلایلی که متد SUT بهترین روش کاشت مو میباشد پرطی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده را به صفر می رساند.

مزایای کاشت مو SUT  

1. در این متد هیچگونه جراحی و عوارض آن همانند : درد، خونریزی، تورم، جای بخیه، جای اسکار و ... وجود ندارد.
2. در این روش برداشت با دستگاه و توسط تیم پزشکی انجام میشود.
3. تراکم کاشت مو در روش SUT ، 14000 تار مو میباشد یعنی 3 برابر روشهای منسوخ شده ای مانند : FIT و FUT
4. تنها در یک جلسه انجام میشود و نیازی به جلسات مکرر نیست.

هزینه کاشت مو SUT

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو تعداد گرفت های پیوند زده شده در سطح سر میباشد. از دیگر موارد میتوان به رزومه کاری و تجربه پزشک، هزینه کلینیک و تجهیزات آن،تیم مجرب و کار آزموده و...نام برد.
دقت کنید با توجه به اینکه کاشت مو را بیش از 1 تا 2 بار هر فرد در طول عمر خود نمیتواند انجام دهد، حتی اگر میزان بالا پرداخت هزینه داشته باشد در قبال نتایج آن (زیبایی، جوانی،اعتماد به نفس )بسیار ناچیز میباشد.
مرکز تخصصی موی رنسانس دارای 15 سال سابقه در زمینه کاشت مو و بنیان گذار انحصاری روش SUT میباشد که تا به امروز بیش از 10000 نفر در این کلینیک کاشت مو انجام داده و از نتیجه رضایتمندی 100%گرفته اند. 

شما عزیزان برای ارتباط با مشاورین مرکز تخصصی موی رنسانس و استفاده از مشاوره رایگان تیم پزشکی این مرکز می توانید با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و  یا عکس خود را به شماره تلگرام 09122115442 ارسال فرمایید.