ترمیم مو کودکان

ریزش مو نه تنها با بالا رفتن سن بزرگسالان بروز میدهد، بلکه بسیاری از کودکان به طور شایع به آن دچار میشوند. ریزش مو در کودکان در اثر عوامل گوناگونی ایجاد میشود. برخی از عوامل ریزش مو در بزرگسالان در اثر اضطراب و تنش میباشد ولی ریزش مو در کودکان چون با این موارد زیاد در ارتباط نیستند مگر در موارد استثناء که بیشتر بستگی به وضعیت جسمی آنها در ارتباط است مواجه شوند.

علل ریزش مو در کودکان

عفونت قارچی : عفونت قارچی در سطح سر باعث ایجاد عوارضی مانند: خارش، شکنندگی مو، وجود لکه های سیاه میشود. علت بیماری عفونت قارچی موارد بهداشتی را رعایت نکردن و در اثر زیاد در رطوبت قرار گرفتن ایجاد می شود.
آلوپسی: از شایع ترین نوع ریزش مو میباشد که باعث ایجاد تکه های خالی در مو میشود. معمولا منطقه دچار ریزش به شکل دایره و یا بیضی می باشد. دلیل ابتلا به آلوپسی آره آتا در پزشکی نامعلوم است و بیشتر دانشمندان آنرا مرتبط با سیستم ایمنی و یا عصبی می دانند.
شیمی درمانی:در صورتی که کودک مبتلا به سرطان باشد با انجام شیمی درمانی موهایش دچار ریزش میشود به صورتی که مویی وجود نخواهد داشت.  
مشکلات روحی: در اثر سطح توقعات بالاتر از توان کودکان و یا ایجاد ترس در آنها ممکن آنها دچار ریزش مو شوند و یا شروع به کندن موهای خود کنند که در این موارد باید کودک را تحت درمان روانپزشک قرار دهند.

ترمیم مو در کودکان 

علاوه بر سخت بودن دوران نقاهت در سن پایین و نیاز به مراقبت بالا انجام کاشت مو، به دلیل امکان افزایش ریزش مو در کودکان که روندش تا جوانی برای تکامل ادامه دارد، طبق نظریه پزشکان تا سن 23 سالگی موها در حالت استراحت هستن و علاوه بر این کاشت مو اگر تا قبل از از جوانی انجام شود ممکن است وقتی فرد بزرگتر شد از آن راضی نبوده و در شرایط روحی فرد اختلال ایجاد کند .
کودکان با به توجه به سن کم و دلیل اینکه شرایط کاشت مو و جراحی، مانند: درد، خونریزی، تورم، دوران نقاهت و...ندارند، بهترین روش برای بازیابی موهایشان ترمیم مو به روش HRT میباشد.

ترمیم مو کودکان به روش HRT بدون نیاز به بانک مو میباشد و موها با همان ظاهر طبیعی در کاشت مو، به جای پیوند مو در سطح سر روی شبکه نامرئی شبیه سازی شده پوست سرتوسط چسب کراتین گیاهی(که بدون حساسیت و عوارض است ) فیکس میشود. ترمیم مو کودکان درمان قطعی برای داشتن ظاهر طبیعی موها با خط فرق و خط رویش طبیعی میباشد.


مزایای ترمیم مو کودکان به روش HRT

از مهمترین مزایا ترمیم مو کودکان به روش HRT ایجاد حس زیبائی و اعتماد به نفس در آنها میباشد. 
ترمیم مو کودکان بدون هرکونه جراحی و عوارض ناشی از آن است.
در یک  روز و یک جلسه ترمیم مو انجام می شود.
هزینه آن نسبت به سایر روش های کاشت مو خیلی پایین تر است.
از نظر بهداشتی ۱۰۰% تضمین شده ،موها طبیعی و چسب نصب آن کراتین گیاهی میباشد و هیچ عارضه برای پوست و مو ندارد.
محدودیت سنی وجود ندارد و خانم ها هم می توانند از این ترمیم مو استفاده کنند.
قابلیت های متنوع مانند رنگ کردن ، فر کردن و … و همچنین حمام ، استخر و …. در این روش وجود داشته است.
از مزیت های ترمیم مو کودکان به روش HRT داشتن خط رویش و خط فرق طبیعی است.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره در مورد ترمیم مو کودکان با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید