تزریق ژل گونه

یک عضو از اعضای بدن که بر جذابیت و زیبایی چهره خانم ها تاثیر بسیاری دارد ، گونه ها می باشد. گونه ی برجسته و زیبا جذابیت منحصر به فردی به خانم ها هدیه می دهد.متاستفانه اکثر افراد بر اثر ژنتیک از گونه هایی بی حجم و نافرم برخوردارند و عده ایی نیز بر اثر بالاتر رفتن سن و شل شدن پوست حجم گونه های خود را از دست می دهند .خوشبختانه با روش تزریق ژل گونه این امکان برای هر خانمی فراهم شد که از داشتن گونه هایی حجیم و خوش فرم لذت ببرد و داشتن صورتی جذاب را تجربه کند و از این رو اعتماد به نفس خود را افزایش دهد .


تزریق ژل گونه

برای تزریق ژل گونه ،ابتدا گونه را کاملا تمیز و استریل می کنند و سپس گونه را با کرم های موضعی بی حس می کنند و بعد مقدار بسیار کمی ژل را از طریق سوزن های مخصوص که بسیار ریز می باشند بر گونه تزریق می کنند .تزریق ژل گونه باید کاملا به صورت استاندارد صورت گیرد به نوعی که در کلینیک زیبایی معتبر توسط متخصصی ماهر انجام گیرد و همچنین مواد به کار رفته جهت این کار کاملا استاندارد باشد تا هیچ مشکلی برای متقاضیان به وجود نیاید . اگر ژل استفاده شده دارای استاندارد نباشد ناحیه ی استفاده شده را کبود کرده و آسیب های جدی به فرد وارد می کند. پس در انتخاب کلینیک باید دقتی بالایی صورت گیرد .


برای تزریق ژل گونه ، ژل مصرفی باید مناسب شرایط بیولوژیک فرد باشد تا بدن فرد به خوبی این ماده را بپذیرد که بهترین ژل برای تزریق گونه هیالورونیک اسید می باشد .این ژل کاملا با بدن سازگاری دارد و بسیار ایده ال عمل می کند و سبب تحریک سلول های ایمنی بدن می شوند و کاملا ضد سرطان هستند . مقدار حجم مصرفی ژل برای تزریق ژل گونه بسته به تشخیص متخصص می باشد که بهترین مقدار حجم را با توجه به نوع زاویه صورت فرد در نظر می گیرد و تزریق می کند . اما گاها بنا به سلیقه و درخواست متقاضی حجم بیشتری برای تریق ژل گونه متقاضی مصرف خواهد شد که این امر کاملا سلیقه ای می باشد .


تزریق ژل گونه یکی از پرطرفدارترین خدمات کلینیک رنسانس به شمار می رود. شایان ذکر است کلیه خدمات زیبایی اعم از تزریق چربی ، بوتاکس ، لیزر موهای زائد و ... توسط کادر پزشکی و پزشک متخصص انجام می شود.شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید


مزایای تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه ، کاملا طبیعی عمل می کند و فقط گونه را از شکل قبلی خود حجیم تر می کند و به شکل اصلی آن آسیب وارد نمی کند و همچنین آسیبی به بافت های پوست وارد نمی شود .در تزریق ژل گونه از ژل هایی به کار می رود که مناسب بدن فرد باشد ، و چون مانند بافت بدن عمل می کند هیچگونه آلرژی و حساسیت را برای فرد به همراه نمی آورد. تزریق ژل گونه حالت سنگینی و بار اضافی در صورت فرد ایجاد نمی کند و فرد حس بدی در چهره خود پیدا نخواهد کرد زیرا کاملا عادی و طبیعی می باشد .از نکات مهم در تزریق ژل گونه ، این است که کاملا طبیعی عمل می کند و اصلا چهره ای غیر طبیعی و نا فرم به افراد نمی دهد . مقدار مصرف ژل را متخصص مربوطه بر حسب چهره ی فرد محاسبه می کند تا ظاهری کاملا استاندارد و مناسب را برای فرد به همراه آورد اما به طور کل مقدار ژل برای تزریق ژل گونه کاملا به سلیقه ی متقاضی می باشد .
بعد از تزریق ژل گونه فرد نیاز به هیچ دوره نقاهتی ندارد و می تواند به تمام روز مرگی های خود رسیدگی کند . این روش به مدت 6 ماه ماندگاری تضمینی دارد که بعد از گذشت این مدت نیاز به ترمیم پیدا می کند .

عوارض تزریق ژل گونه

خوشبختانه ، ژل گونه و تزریق ژل اگر به صورت مواد استاندارد و در کلینیکی معتبر صورت گیرد هیچگونه خطر و آسیبی را برای افراد ایجاد نمی کند و تا به حال، این روش هیچگونه عوارضی را از در صورت انجام استاندارد آن به وجود نیاورده است.بعد از تزریق ژل گونه کمی کبودی در گونه ایجاد می شود که تا مدت هفت روز از بین می رود و جای هیچگونه نگرانی برای فرد نمی باشد . در این مرحله استفاده از کمپرس یخ در محل تزریق برای افراد توصیه می شود و همچنین درخواست می شود به مدت کوتاهی فرد از قرار گرفتن جاهای بسیار گرم و انجام ورزش های سنگین اجتناب ورزد .
در مواقعی ، افراد بعد از تزریق ژل گونه احساس سوزش کمی در منطقه می کنند که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد زیرا بعد از گذشت 24 ساعت کاملا رفع می شود .

هزینه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه نسبت به سایر روش ها کاملا مقرن به صرفه تر می باشد ،. به طور کلی هزینه تزریق ژل گونه بسته به نوع گونه فرد و مقدار ژل مصرف شده برای متقاضی می باشد و اینکه هر کلینیکی قیمت مخصوص به خود را محاسبه می کند . بنابراین هزینه دقیق در جلسه مشاوره کلینیک مورد نظر ، قابل محاسبه برای متقاضیان می باشد .