برای درمان ریزش مو باید چه کاری انجام دهیم؟

ریزش مو ، مشکلی شایع که مردان و زنان زیادی را به خود در گیر است که گاه بر اثر ارثی بودن و گاهی از طریق ژنتیک بر انسان غلبه می کند ریزش مو از طریق راهای مختلف به وجود می آید که استرس ، کمبود ویتامین ، بیماری های خاص ، تغدیه نا مناسب از عوامل آن می باشند . این مشکل ظاهر مردان و زنان را تحت تاثیر قرار می دهد بر این اساس افراد برای ارتباطات خود در جمع دچار ضعف خواهند شد و  نظر مطلوبی نسبت به زندگی خود نخواهند داشت بدیهی است که افراد مبتلا ، برای درمان ریزش مو و تقویت مو  خود اقدام کنند . اما سوالی که به وجود می آید این است ،  درمان ریزش مو چه می باشد؟ که در متن زیر به این موضوع خواهیم پرداخت .

درمان ریزش مو 

برای درمان ریزش مو راهای گوناگونی وجود دارد که گاها خطرناک و بی نتیجه می مانند اما با پیشرفت علم در زیبایی ، روش های عالی و بدون عوارض برای درمان ریزش مو به وجود آمده اند که علاوه بر درمان ، تقویت موها را نیز شامل می شوند و کاملا بدون ضرر و عوارض طولانی مدت می باشند و مناسب با نیاز های بدن استفاده خواهند شد و روش های مطرح دنیا بوده که کاملا استاندارد و تضمینی می باشند  در این متن سه روش از بهترین روش های درمان ریزش مو را به شما عزیزان معرفی می کنیم .

روش های درمان ریزش مو 

این روش ها عبارتند از روش پی آر پی : پی آر پی مو روش ساده و بدون جراحی می باشد که به یک ساعت زمان برای درمتن احتیاج دارد و دوره ی درمان آن بسیار  کوتاه خواهد بود در پی آر پی از پلاسمای غنی شده ی خون یعنی فاکتور رشد و سلول های بنیادی استفاده می شود که کاملا طبیعی بوده و از طریق استخراج بخشی از خون خود فرد گرفته می شود و از طریق سوزن های بسیار ریز در عمق مشخصی از پوست فرد تزریق خواهد شد 

بنابراین مواد بیگانه ایی وارد بدن شخص نشده و هیچگونه آلرژی و حساسیتی به همراه ندارد  پی آر پی بر فولیکول موها نفوذ کرده و رشد سریع مو ها و درمان ریزش مو ها را شامل می شود .
روش بعدی روش کربوکسی تراپی می باشد : کربوکسی تراپی روشی است که در آن جریان خون در رشد مو ها افزایش پیدا می کند به این صورت موها احیاء شده و ریزش مو از بین می رود کربوکسی تراپی ، گاز کربن دی اسید را بر سر تزریق می کند که از این طریق اکسیژن لازم به فولیکول موها می رسد و افراد رشد سریع مو ها محقق می شود .

از دیگر روش های برتر درمان ریزش مو روش مزوتراپی می باشد :  همانطور که می دانید مو برای رشد نیاز به ویتامین های خاص و پروتئین و دارو های خاص طبیعی دارد که کمبود این مواد ریزش موها ر به وجود می آورد خوشبختانه با به وجود آمدن روش مزوتراپی انتقال این مواد به صورت مستقیم بر مو ها فرا رسید ، مزتراپی مواد لازم را  با توجه به نیاز خود شخص از طریق معاینه متخصص  تشخیص داده و سپس از طریق سوزن بسیار ریز بر سر فرد تزریق می کند از این رو مواد لازم در جهت رشد مو و درمان ریزش مو را مستقیما بر مو ها می رساند که روشی بسیار معتبر و تاثیر گذار می باشد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ریزش مو با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید