درمان ریزش مو با مزوتراپی و PRP

بحث فراورده های طبیعی بحث داغی است. علاوه بر محصولاتی مثل الوئو را، روغن رزماری و... فراورده هایی در بازار وجود دارد که حتی موثر تر از عناصر طبیعی هستند علتش این است که این فراورده ها را می توان با علم روز با عناصر طبیعی مفید ترکیب کرد و برای مبارزه با ریزش مو از انها استفاده کرد.  مواد طبیعی و ارگانیک درواقع هرچیز غیرشیمیایی است و فراورده هایی  طبیعی ضد ریزش مو اصلا حاوی عتاصر طبیعی صرف هستند و با نگاه کردن به برچسب روی محصول می توانیم به اینکه طبیعی است یا خیر پی ببرید.

درمان ریزش مو با داروهای طبیعی

اما بطور کلی محصولات طبیعی درمان ریزش مو حاوی  ویتامین ها، نیتروژن، گیاه دارویی مثل رزماری و آلوئه را، پروتئین، ویتامین های گروه B است که هرکدام از این مواد برای تحریک رشد موها جدید، تقویت رشد موها، ضخیم شدن موها، تحریک رشد تارهای مو، درخشندگی مو و پرپشت شدن موها لازم و ضروری است بطوری که اگر از محصولاتی با عناصر طبیعی و ارگانیک استفاده کنید موهایی درخشان، براق و پرپشت و سالم خواهید داشت.

درمان ریزش مو با مزوتراپی و PRP

امروزه علاوه بر استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی از روشهای دیگری برای تقویت موها استفاده می شود که این روشها عبارت است از PRP ، لیزر تراپی، ویتامین درمانی و مزوتراپی . هر پزشک با توجه به رویکرد خود و وضعیت موهای فرد مراجعه کننده از یکی از روشها استفاده می کند اما تیم مجرب پزشکی مرکز تخصصی موی رنسانس بنا بر تجربه دریافته است که برای حاصل شدن نتیجه ای بهتر و مطلوبتر از هر چهار روش فوق به طور همزمان برای هر فرد استفاده می کند. گفتنی است روش PRP برای فعال سازی سلول های مرده و یا به اصطلاح به خواب رفته  است. لیزر تراپی برای افزایش قطر موهای سر و تقویت آن است . مزوتراپی با استفاده از تزریق یکسری آمپولهای ویتامین در زیر پوست سر انجام می شود و برای تقویت موی سر است و در نهایت ویتامین درمانی تجویز یکسری قرص های ویتامین است.

درمان ریزش مو در کلینیک تخصصی رنسانس

 ما در کلینیک تخصصی رنسانس این افتخار  را داریم که علاوه بر ارائه خدمات کاشت مو، از یک پکیج ترکیبی تقویت مو نیز برای بیماران استفاده می کنیم. که این پکیج شامل PRP، لیزر تراپی، مزوتراپی مو و ویتامین درمانی است. روش کار نیز به این صورت است که تیم پزشکی ما از PRP برای غربالگری خون و فعال سازی سلول های مرده  استفاده می کند. لیزر تراپی نیز درواقع تاباندن نور با دستگاهی به سر است که باعث می شود قطر مو افزایش یابد و به نوعی باعث میشود خون در زیر پوست سر جریان یابد و درنتیجه باعث تقویت مو می شود. در این پکیج مزوتراپی را نیز گنجانده ایم که یکسری آمپول ویتامین مفید برای مو زیر پوست سر تزریق می کنیم.  آخرین عنصر پکیچ ترمیمی ، ویتامین درمانی است که قرص های ویتامین برای بیمار تجویز می شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پکیج تقویتی مو و استفاده از  مشاوره رایگان این مرکز می توانید با شماره تلفن های 02188909050 و 02122088210 تماس بگیرید و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید تا مشاورین رنسانس به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.