درمان قطعی ریزش مو در مردان

ریزش مو ، بیشترین و مهم ترین معضل و دغدغه مردان است که ذهن و فکر مردان را به خود مشغول کرده و سبب کاهش اعتماد به نفس و در نهایت ، موجب ضعف در عملکرد  های عاطفی و کاری مردان گشته است .

 درمان قطعی ریزش مو در مردان 

 همانطور که می دانید روش های زیادی برای درمان ریزش مو در  مردان وجود دارد  اما یا درمان قطعی برای فرد ندارند و یا موجب عوارض های  دیگری در شخص می گردند  ، خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی ،  و  بروز روش های  خاص درمان ریزش مو در مردان ، درمان قطعی ریزش مو  در مردان  به وجود آمد و سبب تحولی بزرگ در  زمینه زیبایی قرار گرفت .
در متن زیر  با همراهی شما عزیزان  به درمان قطعی ریزش مو در مردان میپردازیم ، لطفا ما را در ادامه مطلب همراهی کنید .

پکیج PRP ، مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو

 درمان قطعی ریزش مو در مردان با به وجود آمدن روش های مزوتراپی مو ، کربوکسی تراپی مو ، و روش پی آر پی ،  تحقق  یافت .
کربوکسی تراپی مو ، روشی  بدون نیاز به جراحی و درد  و زمان طولانی می باشد  که  تزریق گاز کربن دی اکسید به سر را بر  عهده دارد و با خون رسانی به سر ،  توسط این روش سبب درمان قطعی ریزش مو در مردان  و پر پشت شدن موها  و ضخیم شدن موها میشود  .  کربوکسی تراپی مو ،  معمولا به 6 جلسه برای درمان قطعی ریزش مو در مردان نیاز دارد  که بعد از گذشت  3 ماه  استفاده از این روش ، رویش تمام موها در فرد قابل مشاهده می شود ، لازم به ذکر است که این روش ماندگاری همیشگی نیز دارد .
 روش بعدی در درمان ریزش مو در مردان روش  مزوتراپی می باشد ،  مزوتراپی  سریعترین روش برای درمان قطعی مو در مردان می باشد  و از این رو  مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است . 

مزوتراپی  داروها و مواد معدنی و ویتامین های  لازم رشد مو را   توسط سوزن های بسیار نازک  به داخل پوست سر  تزریق می کند ، این روش بدون درد  به رویش مجدد موها با تراکمی بالا می پردازد   ، مزوتراپی مواد لازم برای رشد مو را بدون واسطه به خود سر میرساند از این رو سبب رشد چشم گیر مو ها و درمان قطعی ریزش مو در مردان می گردد . نکته مهم در مزوتراپی این است که  داروهای تزریقی بنا بر شرایط بدنی شخص ،  توسط متخصص مربوطه انتخاب میشوند و تزریق صورت میگیرد  . مزوتراپی تنها در کمتر از یک ساعت  پایان می یابد و تاثیر شگفت انگیز خود را بر موها می گذارد و جزء سریعترین و بهترین روش های  درمان قطعی مو در مردان قرار گرفته است .

   و اما پی آر پی ، که مانند دو روش قبلی کاملا شناخته شده و  تضمینی می باشد این روش در ابتدا نیاز به  مقدار کمی  خون  شخص مورد نظر دارد تا پلاک های خون از طریق   دستگاه مخصوص  از خون جدا شوند  و سپس  با تزریق پلاک ها بر ناحیه سر سبب رشد مجدد مو ها شوند  ،  پی آر پی با  پلاکت های رشد   گردش خون در ناحیه مورد نظر را افزایش می  دهند  و موجب  رشد مو در ناحیه سر میشوند   در پی آر پی ، چون مواد تزریق شده خون خود فرد می باشد هیچگونه عوارض و آلرژی را برای بدن به همراه ندارد  و اثری شگفت انگیز برای درمان قطعی ریزش مو در مردان دارد  این روش غیر تهاجمی کاملا استاندارد عمل کرده و هیچگونه زخم و برشی را  برای فرد در بر ندارد .

تنها مراقبت لازم ، برای پی آرپی آن است که تا یک روز بعد از استفاده ، ناحیه سر مورد شست و شو قرار نگیرد . 
 لازم به ذکر است که کلیه ی روش های گفته شده میتوانند  درکنار هم برای درمان قطعی ریزش مو در مردان استفاده شوند که در این صورت زیر نظر و پیشنهاد متخصص  برای ریزش و طاسی های شدید مود استفاده قرار میگیرد .

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید