کاشت مو به انگلیسی

همانطور که می دانید بهترین درمان ریزش مو استفاده از روش کاشت مو می باشد روشی که موها را به طور طبیعی به افراد بر میگرداند و بدون جراحی و بی هوشی خواهد بود ، اما چیزی که وجود دارد کاشت مو به انگلیسی می باشد . و ما در این مقاله به توضیح این روش پرداخته اییم تا متوجه شویم کاشت مو به انگلیسی چگونه می باشد . با ما همراه باشید .

کاشت مو به انگلیسی 

کاشت مو به انگلیسی ، نیز مانند روش های دیگر کاشت مو ، موها را از پشت گوش و یا پشت سر از طریق بی حسی موضعی برداشت می کند اما تفاوت این روش به این شکل است که این کاشت مو که به عنوان کاشت مو به روش sut شناخته شده است  مو ها را می تواند از دیگر نقاط بدن نیز برداشت کند کاری که دیگر روش ها قادر به انجام آن نبودند و از این رو افرادی که طاس کامل بودند نمی توانستند از کاشت مو استفاده کنند اما با این روش همه افراد میتوانند از داشتن موهایی طبیعی خود لذت ببرند و ظاهری زیبا و بی نقص را تجربه کنند .

کاشت مو با تکنیک منحصر به فرد SUT

کاشت مو به روش sut  ، بدون نیاز به بی هوشی می باشد و محل برداشت مو ها به صورت موضعی  بی حس می گردد و سپس موها برداشت میشوند و سپس توسط متخصص ماهر بر قسمت سر فرد کاشته میشود ، این روش کاشت مو قادر است تا 14000 تار مو را بکارد ، و این نشان دهنده ی تار موی بسیار بالا می باشد که سه برابر از روش های ما قبل است و هرچه موها تراکم بیشتری داشته باشند پر پشت تر بوده و در نهایت ظاهری بسیار زیبا و طبیعی تر به چهره شخص می دهند. 

رشد موها در این روش بسیار سریع و بالا می باشد که سبب خرسندی مراجعین گشته است ، از دیگر نقاط قابل توجه این روش درمان آن در یک جلسه می باشد و یگر لازم نیست عزیزان چند جلسه را در ماهای مختلف جهت درمان خود طی کنند ، کاشت مو به روش sut   معتبر ترین و بهترین روش کاشت مو در کل دنیا می باشد زیرا تمامی نواقص روش های ما قبل کاشت مو را حل کرده و جزء کامل ترین روش های کاشت مو می باشد.

این روش نیازبه جلسه مشاوره دارد، تا مراجع توسط متخصص معاینه گردد ومیزان نیاز برداشت مقدار  موها و همچنین مقدار نیاز  تار های کاشت مو فرد با توجه به شرایط و چهره فرد محاسبه گردد و برای فرد اعمال شود در این روش هیچگونه خط اسکار و خط بخیه ایی وجود ندارد از این و زیبایی و طبیعی بودن این روش را چندین برابر می کند به طوری که هیچ فردی قادربه تشخیص آن نمی باشد .
اما باید توجه داشت که کاشت مو به روش sut   تنها توسط متخصصین بسیار ماهر و با تجربه در کلینیک های استاندارد و دارای مجوز های رسمی اجرا میگردد زیرا این روش نیاز به دقت و ظرافت کار بالایی نیاز دارد .

کلینیک رنساس بنیانگذار و تنها مجری انحصاری کاشت مو به روش SUT در ایران می باشد شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید