عمر و ماندگاری ترمیم مو

همانطور که می دانید یکی از راههای درمان طاسی سر و آلوپسی آندروژنیک ترمیم مو می باشد.ترمیم مو عبارت است از فرآیندی که طی آن شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان را روی سر قرار داده و موها به روی آن سوار می شود تمامی موهای مصرفی در ترمیم مو طبیعی بوده و همچنین غیر قابل رشد می باشد.


همانطور که در دیگر مقالات گفته شد ترمیم مو عبارت است از جایگزینی موهای جدید و ترمیم کردن موهای ضعیف و تنک گذشته که به شکل های مختلف انجام می شود. در ترمیم مو از موهای صد در صد طبیعی استفاده شده که شما می توانید به هر حالتی که علاقه دارید به آن مدل بدهید و همانند گذشته به فعالیت های روزمره خود ادامه داده و از حمام، استخر، سونا، جکوزی و ... استفاده کنید. همچنین موهای ترمیمی قابلیت رنگ ، تافت، ژل و ... را نیز دارا می باشد.

ترمیم مو


تنها روش استاندارد ترمیم مو در دنیا HRT است

متخصصان و کارشناسان ترمیم مو بر این باورند که مهمترین شاخصی که باعث بالا رفتن ماندگاری ترمیم مو می شود انتخاب روش ترمیم مو می باشد که طبعا باید بهترین و به روز ترین روش ترمیم مو را انتخاب کرد.ترمیم مو هم همانند دیگر روش های زیبایی دارای روش های مختلفی می باشد که تنها روش استاندارد آن در دنیا و ایران ترمیم مو به روش HRT می باشد . در این روش دیگر نیازی به بانک مو نیست و بانک موی فرد توسط ترمیم موی سینا (رنسانس) تامین می گردد. ترمیم مو به روش HRT از یک شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر ساخته شده است که با استفاده از دو روش بافت و کراتین های گیاهی به سر فیکس می شود .در ترمیم مو به روش HRT از موهای 100% طبیعی استفاده می شود که قابلیت رنگ، ژل، سشوار، تافت و ... را دارد و اینکه صفر تا صد انجام کلیه مراحل ترمیم مو به روش HRT در یک جلسه انجام شده و شما پس از آن جلسه می توانید با اعتماد به نفس گذشته خود در جامعه حضور داشته باشید .


مدت زمان ماندگاری ترمیم مو

دوام ترمیم مو همانند بسیاری از روش ها همچون کاشت مو شاید از خود آن هم مهم تر باشد. ترمیم مو دارای عمر مفیدی است و دلیل آن هم ظرافت و حساسیت به کار رفته در شکل گیری آن می باشد.


این نکته را باید توجه نمود که به دلیل اینکه موهای کار شده در ترمیم مو زیر پوست سر قرار نگرفته و کاشته نمی شوند از هیچ منبعی تغذیه نشده و ریشه ای ندارند به همین خاطر دارای عمر مقید می باشد. اگر ترمیم مو با روش های استاندارد روز دنیا و ایران انجام شود (ترمیم مو به روش HRT) عمر مفید آن بین 2 الی 3 سال می باشد. توجه داشته باشید که معنی عمر مفید ، عمر کامل نیست و امکان دارد چند برابر بیشتر از عمر مفید ماندگاری داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به مراکزی که فاقد مجوز و استاندارد های معتبر هستند اعتماد نکنید زیرا شما فقط یکبار برای زیبایی خود تصمیم می گیرید و چه بهتر اینکه این تصمیم در یک مرکز استاندارد با مجوز رسمی باشد زیرا عمر ترمیم مو به آموزش ها و رعایت اصولی که در جلسه ی انجام ترمیم مو به شما آموزش داده می شود بستگی دارد. در نهایت اگر شما در یک مرکز معتبر با یک روش استاندارد ترمیم مو خود را انجام دهید و تمام آموزش های داده شده را رعایت نمایید ، عمر ترمیم موی شما تا 4 الی 5 سال هم خواهد رسید.

ترمیم مو به روش HRT


دلایل ماندگاری و طول عمر ترمیم مو

1. اولین فاکتوری که در ماندگاری ترمیم مو نقش مهمی دارد استفاده از موهای 100% طبیعی است که در برخی از روش ها از موهای کاملا طبیعی استفاده نمی کنند و این موضوع سبب کاهش ماندگاری دیگر روش ها نسبت به ترمیم مو می باشد.

2. دومین عامل جهت ماندگاری ترمیم مو شبکه ی شبیه سازی شده است که بهترین آن شبکه شبیه سازی شده از نانو می باشد.

3. نوع ترمیم مو هم یکی دیگر از شاخص های مهم می باشد که در حال حاضر ترمیم مو با دو نوع کراتین گیاهی و بافت انجام می شود.

4. روشی که برای ترمیم کردن موهای خود استفاده می کنید حائز اهمیت است که تاثیر بسیار مثبتی در ماندگاری ترمیم مو می گذارد در حال حاضر بهترین و آخرین روش ترمیم مو در دنیا و ایران ترمیم مو به روش HRT می باشد.


با توجه به مطالب گفته شده یکی از بهترین روش های جایگزین کاشت مو ، ترمیم مو می باشد و بهترین انتخاب برای افرادی است که به هر دلیل قادر به انجام کاشت مو نمی باشند.دلیل این امر ماندگاری بالا و خط رویش و فرق کاملا طبیعی بودن آن می باشد.


کاشت مو سینا (رنسانس) اولین مرکزی است که به شکل رسمی اقدام به انجام ترمیم مو در ایران نموده است.این مرکز با شماره مجوز 37414 بالغ بر 15 سال در ایران فعالیت دارد. جهت مشاوره تکمیلی و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید .