ترمیم مو به روش HRT

حوزه زیبایی یکی از حساس ترین حوزه های سلامت می باشد که برای انتخاب پزشک و کلینیک مناسب باید خیلی حساس بود و دقت به خرج داد. از مهم ترین فاکتور های یک کلینیک کاشت مو مناسب می توان به کیفیت انجام خدمت ، هزینه ، عوارض و معایب آن و...اشاره کرد. ترمیم مو هم از این قاعده مستثنا نیست. کیفیت انجام ترمیم مو از اولین الویت های این روش می باشد که باید بهترین روش را برای آن برگزید و اینکه از هر لحاظی کیفیت ترمیم مو تضمین شده باشد. دومین فاکتور برای انتخاب یک روش و یا یک خدمت هزینه آن می باشد که هزینه ها در وضعیت اقتصادی امروز در اکثر مواقع حرف اول را می زند و مراجعه کننده این توقع و انتظار را دارد که در قبال هزینه ای که پرداخت کرده است بهترین خدمت رسانی انجام شود. حال که درباره این موارد صحبت کردیم ، در ادامه این مقاله به بهترین روش ترمیم مو یعنی ترمیم مو به روش HRT خواهیم پرداخت.


روش HRT در ترمیم مو چیست؟

روش HRT در ترمیم مو بعنوان روش استاندارد در دنیا شناخته شده و از سازمان های مختلف نشان استاندارد را دریافت کرده است. ترمیم مو به روش HRT در حال حاضر پیشرفته ترین روش ترمیم مو می باشد که توسط مرکز تخصصی ترمیم مو سینا (رنسانس) در ایران پایه گذاری شد. همچنین به دلیل تخصصی بودن آن اجرای ترمیم مو HRT به این مرکز واگذار شده است .در ترمیم مو به روش HRT یک لایه ای نازک شبیه سازی شده از پوست سر شما تهیه می شود و در ابتدا موهای شما را برای مطالعات بیشتر (رنگ ، جنس ، حالت) بررسی می کنند. همچنین برای افرادی که به دلیل بیماری فاقد مو می باشند ، با توجه به رنگ چشم ها و فرم صورت ، بهترین و نزدیک ترین رنگ ، جنس ، حالت را برای آن فرد برمی گزینند. در ترمیم مو به روش HRT به شکل فوق حرفه ای به خط رویش و خط فرق توجه شده که هیچ فردی قادر به تشخیص ترمیم موی شما نخواهد بود .همچنین موهای ترمیم شده به روش HRT قابلیت رنگ ، مش ، فر و ... را داشته و می توان پس از آن اقدام به انجام فعالیت هایی همچون استخر ، سونا ، استحمام و... نمود.

ترمیم مو


مهم ترین مزیت های روش HRT در ترمیم مو

✔ یکی از مزیت های ترمیم مو HRT طبیعی بودن خط رویش و خط فرق آن طبیعی می باشد

✔ در ترمیم مو HRT موها 100% طبیعی بوده و قابلیت رنگ، ژل، تافت، سشوار و ... را دارد

✔ شما پس از ترمیم مو هم می توانید همانند گذشته استحمام کرده و از سونا و جکوزی استفاده کنید.


مزایای ترمیم مو به روش HRT

1.بدون جراحی و عوارض جانبی آن می باشد.

2.بدون نیاز به بانک موی شخص بوده و تمامی افراد با هر جنسیتی بدون محدودیت سنی می توانند این روش را انجام دهند .

3.دوران نقاهتی ندارد و فرد بلافاصله پس از انجام ترمیم مو HRT می تواند به فعالیت های روزمره خود و یا فعالیت های ورزشی از جمله :حمام ، استخر ، باشگاه ، کار و...بپردازد .

4.از انواع برس ، سشوار ، اتو مو ، بابلیس و... پس از ترمیم مو می توان برای حالت دادن به موها استفاده کرد .

5. به دلیل طبیعی بودن کامل موها استفاده از مواد رنگ کننده ، دکلره ، فیکس و حالت دهنده های گوناگون مثل :(تافت ،ژل ،و...) میسر است .

6. ترمیم مو نهایتا در 1 روز و 1 جلسه انجام می شود و ترمیم بسیار راحت و آسان توسط خود فرد دذ منزل قابل انجام بوده و نیازی به جلسات مکرر نمی باشد .

7. عمر و ماندگاری ترمیم مو نسبتا زیاد می باشد.


عمر ترمیم مو به روش HRT

عمر ترمیم مو به فاکتورهای متعددی مانند روشی که جهت ترمیم مو از آن استفاده می کنید بستگی دارد. ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد در ایران می باشد و تمامی موهایی که در آن استفاده می شود 100% طبیعی بوده و همچنین جنس شبکه شبیه سازی شده از نانو می باشد که باعث افزایش عمر ترمیم مو می شود .بنابراین در صورت استفاده صحیح و ترمیم به موقع آن می توان بین 2 تا 3 سال از آن استفاده کرد.


بیلیچینگ در ترمیم مو چیست؟

یکی از فناوری ها و متد هایی که به تازگی وارد دنیای ترمیم مو شده است فرآیند بیلیچینگ است. از بهترین مزیت های ترمیم مو به روش HRT استفاده از فرآیند بیلیچینگ می باشد که بدین شکل است که در حین ترمیم موها چند خط اول مو را با مواد تخصصی و به اندازه دو میلیمتر به رنگ پوست در می آورند که فردی که ترمیم مو را انجام می دهد موهای جلویی اش بصورت کاملا طبیعی می باشد و زمانیکه افرادی از رویه رو به فرد نگاه می کنند موهای فرد را به شکلی می بینند که از پوست بیرون زده باشد. لازم به ذکر است که این فرآیند در ترمیم مو به روش اچ آر تی قابل استفاده است که ظرافت بی نظیری در آن بکار رفته و روز به روز این ظرافت بیش از بیش دقیق تر می شود .

ترمیم مو به روش HRT


تفاوت ترمیم مو به روش HRT با ترمیم مو به روش نانو ارگانیک

اگر در دنیای اینترنت کلمه ترمیم مو را سرچ کنید با تعدادی از اصلاح ها از قبیل : ترمیم مو نانو ، ترمیم مو نانو ارگانیک ، ترمیم مو نانو سنتر ، ترمیم مو نانو هکس ، ترمیم مو HRS ، ترمیم مو SUPER HRS و... مواجهه می شوید.تنها روش استاندارد ترمیم مو که تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکا معرفی و به تایید رسیده است ، ترمیم مو به روش HRT می باشد که تفاوت های این روش ترمیم مو را با روش های ساختگی دیگر را بیان می کنیم.


1.در ترمیم مو به روش HRT از شبکه های نازک شبیه سازی شده از پوست سر استفاده می شود ولی در روش های دیگر ترمیم مو از تورهای سفید رنگ به عنوان بیس و پایه کار استفاده می کنند.

2. در ترمیم مو به روش استاندارد HRT خط رویش و خط فرق بسیار عالی کار می شود ولی در بقیه روش های ترمیم مو حالت خطی و عروسکی خط رویش و خط فرق وجود دارد.

3.در ترمیم مو به روش HRT تراکم موها کاملا طبیعی بوده اما روش های ترمیم مو دیگر حالت و شکل کلاه گیسی خود را حفظ کرده اند.


هزینه ترمیم مو به روش HRT

همانطور که می دانید هزینه ترمیم مو در روش های مختلف و همچنین در مراکز مختلف متفاوت می باشد و هزینه ترمیم مو به عوامل خاصی بستگی دارد که به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم.این موضوع را بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. قالبا و طبیعتا هزینه ترمیم مو مشخص است و هزینه هایی که به گفته بیماران پایین است غیر طبیعی می باشد.مراکز غیر مجاز برای پایین آوردن هزینه ترمیم مو از الیاف های درجه 2 استفاده می کنند و این الیاف ها را جای موهای طبیعی معرفی می کنند.


این مراکز از دیگر فعالیت هایی که برای پایین آمدن هزینه ترمیم مو استفاده می کنند ، استفاده از تکنسین های کارورز و آرایشگرهای تازه کار به جای گریمور است.مهم ترین کارهایی که مراکز غیر مجای جهت پایین آمدن هزینه ترمیم مو میک نند استفاده از ابزار و وسایل تقلبی و درجه 3 است که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد که بسیار خطرناک می باشد.در پایان باید عرض کنیم که پایین بودن هزینه ترمیم مو یعنی پایین آمدن کیفیت کار و در اصل این پایین آمدن ترمیم مو بسیار زیان آور است.


تخمین قیمت ترمیم مو به روش HRT شامل موارد گوناگونی است که پس از مرحله مشاوره می توان اقدام به تخمین آن نمود. به همین علت جهت اطلاع از هزینه ترمیم مو می توانید جهت تعیین وقت با مشاوران مرکز تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) در ارتباط باشید.