هزینه لیزر موهای زائد

به طور کلی بیشتر افراد چه مرد چه زن در روز مره خود ، با مشکلات موهای زائد روبرو هستند و به فکر حذف و از بین بردن آن می باشند. خصوصا در زنان این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است ، زیرا راضی به داشتن مو در تمام نقاط بدن خود نیستند و موهای زائد در خانم ها اگر نمایان شود به هیچ وجه جلوه خوبی نخواهد داشت .


راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: تیغ زدن که تقریبا روشی کلی برای برطرف کردن موها این مورد می باشد ، اما هر چه از این روش بیشتر استفاده کنید موهای بیشتری می روید و موها زبر تر و ضخیم تر خواهد شد و همچنین سیاهی پوست آن ناحیه را در بر دارد. بنابراین روش مناسبی برای رفع موهای زائد نمی باشد . با به وجود آمدن روش اپلاسیون افراد زیادی به سمت این روش رفتند ، اما افراد با درد های زیاد و کشیدگی پوست و در مواقعی نیز کبودی و خونریزی مواجه شدند که این مورد نیز به دلیل عوارض زیاد خود از میان رفت. با پیشرفت علم روشی به وجود آمد که هر روزه به سمت تکامل پیش رفت و حال شاهد روشی کامل و دقیق برای رفع موهای زائد هستیم که به لیزر موهای زائد معروف می باشد. در این مقاله به بررسی این روش و هزینه لیزر موهای زائد خواهیم پرداخ.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دارای اشعه نوری در خود می باشد که با تاباندن این اشعه بر ناحیه پوست ، نور بر سطح رویی پوست نفوذ کرده و فولیکول موی آن منطقه را از بین می برد . این روش در تمام دنیا استفاده می شود و بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته شده است .


عوامل تعیین هزینه لیزر موهای زائد عبارتند از:


1.دستگاه لیزر موهای زائد

یکی از مهم ترین نکات در تعیین هزینه لیزر موهای زائد دستگاه مورد استفاده در کلینیک ها می باشد. امروزه تنوع زیادی در این دستگاه ها وجود دارد که بهترین و استانداردترین آن ها در کلینیک های معتبر وجود دارد. هزینه لیزر موهای زائد با استفاده از چنین دستگاه هایی بیشتر از سایر دستگاه های متفرقه می باشد اما امنیت ، عدم آسیب به پوست ، عدم درد و همچنین نتیجه ایده آل تری با استفاده از آن ها می توان بدست آورد.


2.تعداد جلسات مورد نیاز

پس از انجام مشاوره و بررسی فرد توسط پزشک متخصص ، تعداد جلسات مشخصی تعیین می گردد که این تعداد می تواند بر اساس محل انجام لیزر ، میزان موهای زائد و همچنین شرایط پوستی فرد انتخاب گردد. هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد ، هزینه لیزر موهای زائد نیز بیشتر خواهد شد. به طور مثال درباره محل انجام لیزر ، هزینه لیزر موهای زائد صورت با لیزر موهای زائد بیکینی و... متفاوت می باشد. هر یک از نواحی بدن تعرفه و قیمت های خاصی دارد که از پیش بر اساس هر جلسه تعیین شده می باشد. جهت اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد هر یک از نقاط بدن در کلینیک رنسانس می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.


3.مواد مورد استفاده برای لیزر

در کنار انجام لیزر موهای زائد به مواردی همچون تعویض هندپیس دستگاه ، ژل های خنک کننده و... نیاز است که هریک از آن ها در هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار است. در بسیاری از مراکز جهت کم کردن هزینه لیزر موهای زائد این نکات بهداشتی نادیده گرفته می شود و تصور افراد برای کم بودن هزینه لیزر موهای زائد در این مراکز کاملا غلط می باشد.


4.هزینه پزشک ، تکنسین و خدمات کلینیک

تمامی این موارد شامل هزینه می باشد که بسته به خدمات ارائه شده توسط کلینیک ، مهارت پزشک و انجام اصولی لیزر موهای زائد توسط تکنسین تخمین زده می شود.


5.محل انجام لیزر موهای زائد

این مورد یکی از اساسی ترین نکات در تعیین هزینه لیزر موهای زائد می باشد. بر اساس ابعاد ناحیه مورد نظر جهت انجام لیزر ، اقدام به تعیین قیمت می شود.به طور مثال هزینه لیزر موهای زائد پشت لب به دلیل اندازه کمتر آن ، کمتر از هزینه لیزر موهای زائ بیکینی یا دست و پا می باشد.


6.مدل پوست و رنگ موها

بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که دارای موهای تیره تری هستند نعداد جلسات کمتری برای انجام لیزر موهای زائد نیاز دارند بنابراین هزینه لیزر موهای زائد در این افراد کمتر است. همچنین کسانی که پوست تیره تری دارند برای درمان و از بین بردن موهای زائد خود نیازمند تعداد جلسات بیشتری هستند.


هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رنسانس

با توجه به موارد اشاره شده جهت انجام این کار بسیاری از افراد به دنبال انجام این کار با قیمت پایین تر هستند که امکان بروز آسیب های جدی به خصوص در کلینیک های غیر معتبر وجود دارد. هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رنسانس با توجه به فاکتورهای گفته شده محاسبه می شود و جهت تعیین هزینه می توانید با کارشناسان ما جهت تعیین وقت قبلی و انجام مشاوره تماس حاصل نمایید.