پاکسازی پوست به روش میکرونیدلینگ

پاکسازی پوست امروزه به شیوه های زیادی انجام میشود ،از موثرترین این روشها برای پاکسازی کامل پوست میتوان روشهای میکرونیدلینگ و میکرو آبریژن را نام برد .

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ روش نوینی بوده که جهت افزایش کلاژن سازی و تحریک مکانیکال پوست و تولید فیبروبلاست ها است ،که خود عامل اصلی بازسازی پوست میباشد و به نام دیگر این روش درمارولینگ تراپی هم میتوان اشاره کرد .در اصل معنی واژه میکرونیدلینگ به معنی به وجود آوردن سوراخ  و درم های جراحی است، که بسیار ریز هستند با تولید مجدد فرایند های اصلی و تقویتی پوست همچون الازین و الاستین طی تغییر و تحولات باعث میشوند که پوست شروع به بازسازی و زخیم تر شدن ناحیه درم و ترمیم کند و باعث ایجاد واکنش بدن و موجب رفع عارضه قبلی پوست میشود .

روش های انجام میکرونیدلینگ 

میکرو نیدلینگ به دو روش انجام میشود یا توسط دستگاهی به نام درماپن با سوزنهای استیل (قلم شکل مانند بوده و سر سوزن ان ، شدت و عمق نفوذیش قابل تغییر است) و یا روش دیگر سنتی درمارولر(غلطک با سوزنهای زیاد چرخان) که  انتخاب موضع عمل،اندازه سوزن ،شیوه و نوع آن قابل تغییر است .
در میکرو نیدلینگ دیگر عوارضی مانند: بدون درد،خونریزی،جای زخم،جای اسکار وجود ندارد و در سطح پوست میکرو کانال در درم یا اپیدرم ایجاد شده و باعث ترمیم بافت سازی پوست میشود .

مزایای میکرونیدلینگ

رفع تیرگی و لک ها...
درمان ریزش موها
درمان اسکار و ترک پوستی
رفع چین و چروک


ما در کلینیک رنسانس پاکسازی پوست شمارا به بهترین نحو و بالاترین جوابدهی انجام داده و شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با شماره های 02188809003 و یا با شماره همراه 09127909003 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید همچنین می توانید از طریق فرم زیر ثبت نام به عمل آورید