کاشت مو به روش میکروگرافت

همانطور که داشتن موهایی زیبا م یتواند سبب زیبا تر شدن چهره شود ، نبود موهای پر پشت نیز می تواند کمبودی را در چهره افراد ایجاد نماید . متاستفانه بیشتر افراد دنیا مشکل ریزش مو را تجربه می کنند که برخی از آن ها از طریق دارو و درمان های پزشکی رفع شده و ریزش های شدید نیز غیر قابل درمان خواهند بود .


ریزش های شدید علت مختلفی دارند که شایع ترین آن ها طاسی مردانه به صورت منطقه ای و طاسی است که معمولا از طریق ارث ، ژنتیک و مشکلات هورمونی به سراغ افراد می آیند.


در حال حاضر استفاده از روش کاشت مو تنها راه حل درمانی در دنیا برای درمان ریزش های شدید می باشد که می تواند منجر به رشد طبیعی موها به صورت دائمی شود . کاشت مو تکنیک های مختلفی را در جهت درمان به خود اختصاص داده است که با توجه به درخواست شما همراهان همیشگی این بار به توضیحاتی راجب به کاشت مو به روش میکروگرافت می پردازیم .


کاشت مو به روش میکروگرافت

میکروگرافت یکی از روش های کاشت مو می باشد که در برخی از کلینیک های کاشت مو استفاده می شود اما متاستفانه این روش وجود خارجی نداشته و برخی از کلینیک های غیر معتبر آن را به عنوان روشی نوین در کاشت مو استفاده می نمایند . متاستفانه افراد متقاضی با نتایج غیر طبیعی روبرو خواهند شد.


کاشت موی میکروگرافت چطور انجام می گیرد؟

برخی از کلینیک های غیر معتبر روش های قدیمی کاشت مو مانند FIT و FUT را به عنوان این درمان انتخاب می کنند و با ترکیب این دو روش روش جدیدی به نام میکرو گرافت را می سازند و افراد در جریان درمان با برداشت غیر تصادفی موها از طریق پانچ و ایجاد نمایی غیر طبیعی در پشت سر رو به رو می شود که مقدار برداشت موها نیز اندک بوده و به دنبال آن رشد موها نیز با تراکم بسیار کمی رو به رو خواهد بود و ممکن است افراد نیازمند به چند جلسه درمان در جهت کاشت موی میکروگرفت باشند . نتایج درمانی نیز معمولا به یک سال طول خواهد کشید که کم پشت و غیر طبیعی می باشند .


برخی از کلینیک ها نیز روش عالی کاشت مو به نام SUT را به عنوان میگروگرافت معرفی می کنند تا بازارگرمی بهتری را از این طریق داشته باشند. چرا که کاشت مو به روش SUT آخرین روش ارائه شده در کاشت مو می باشد که بهترین روش پیوند بوده و با تکامل عالی خود توانسته است نتایج فوق العاده را برای کاشت موی افراد داشته باشد.


این روش موجب تراکم بالای مو ها ، نتایج کاملا طبیعی بدون نیاز به پانچ و برش سر می باشد و تنها در یک جلسه انجام می شود. بنابراین کلینیک های غیر معتبر این درمان عالی را به نام میکروگرفت برای افراد اجرا می کنند و با نتایج عالی درمان روبرو خواهند شد اما به نام میکروگرفت می توانند هزینه های بسیار بالاتری را از مشتریان خود دریافت نمایند و این یک کار کاملا غیر حرفه ای و غیر اخلاقی می باشد.


بهترین روش درمان کاشت مو

در مقابل کلینیک های غیر معتبر ، کلینیک تخصصی رنسانس با سال ها سابقه در زمینه کاشت مو و اولین کلینیک ارائه دهنده کاشت مو به روش SUT توانسته است با روحیه کاری و اخلاقی بالا این روش عالی کاشت مو را برای افراد با تخصصی بالاتر و هزینه های منصافه ارائه دهد و رضایت افراد را از این طریق کسب نماید.


همانطور که می دانید روش های متفاوتی از کاشت مو ارائه شده است که در روش های اول آن شاهد مراحل طولانی درمان و نیازمند طی کردن جلسات متعدد بودیم که برای برداشت مو نیز بخشی از پشت پوست سر برش زده و جدا می شود و سپس از طریق بخیه به هم متصل می شدند که منجر به ایجاد خط اسکار در پشت سر افراد می شد. همچنین این روش های نتایج مطلوب و قابل پیش بینی با تراکم بالایی را نداشتند و در روش های قبلی نیز شاهد استفاده از مراحل مختلف و برداشت از طریق پانچ بودیم که این روش ها نیز نتایج غیر طبیعی را به همراه داشتند. در مقابل روش ارائه شده ی SUT با تکامل بالای خود توانسته است بهترین نتایج را برای درمان محقق کند.


کاشت مو به روش SUT

در حال حاضر بهترین جایگزین برای استفاده از روش میکروگرافت و روش های کاشت مو مانند FUT و FIT استفاده از روش SUT می باشد.کاشت مو به روش SUT نیز مانند هر روش دیگری در ابتدا نیازمند معاینه و مشاوره نزد متخصص خود می باشد تا متخصص با توجه به محل ریزش و همچنین منطقه بانک مو مشخص نماید که فرد به چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت احتیاج دارد و با توجه به صورت و چهره فرد و جهت رویش موی او مشخص می کند که کاشت جلوی سر فرد به چه صورتی انجام گیرد تا طبیعی ترین حالت را برای فرد داشته باشد و این موارد را برای درمان لحاظ می کند .


برای درمان از طرق کاشت مو به روش SUT در جلسه درمان ، متخصص و تیم مجرب درمانی ابتدا به بی حسی کردن ناحیه برداشت موهای شخص می پردازد و سپس از طریق سوزن های ریز و یک میلی متری اقدام به برداشت موها و جدا سازی فولیکول مو می کند که این برداشت ها به گونه ای انجام می شوند که از محل ناحیه اهدا کننده پشت سر اثری از برداشت نباشد و شاهد کم پشتی بانک موی شخص همانند روش های رایج و سنتی نخواهیم بود تا منطقه برداشت موها نیز ظاهر غیر طبیعی به خود نگیرد . پس فولیکول های به دست آمده در منطقه خالی از مو ها با استفاده از بی حسی موضعی و سوزن های مخصوص این روش از کاشت مو بر منطقه مشخص شده کاشته می شوند .


دوره پس از کاشت مو به روش SUT

پس از درمان کاشت مو به روش SUT که تنها نیازمند یک جلسه درمان می باشد افراد برای رسیدن به نتیجه درمان خود آماده می شوند که در این مدت باید مراقبت و نکات گفته شده توسط متخصص را به خوبی رعایت کنند تا نتایج هر چه عالی تر را تجربه نمایند .نتایج درمانی در این روش معمولا نیازمند 4 الی 9 ماه زمان نیاز است که طول مدت آن بستگی به شرایط فردی افراد دارد . افراد در دو هفته اول پس از درمان خود ممکن است دچار خارش ، تورم و کبودی های خفیف شوند که با رعایت اصول گفته شده توسط متخصص می توانند هر چه سریعتر این عوارض جانبی را برطرف سازند و بدون نگرانی نتایج با رشد پر پشت و ظاهر کاملا طبیعی موهای خود را شاهد باشند.