ایمپلت مو چیست و روش انجام آن چگونه است؟

خانم ها و یا آقایان بسیاری هستند که متاستفانه ، کم پشتی ، طاسی های منطقه ایی و یا طاسی کامل را در سر تجربه می کنند ، این معضل بزرگ علاوه بر  تحت تاثیر قرار دادن  ظاهر افراد  موجب کاهش اعتماد به نفس آنان نیز می گردد .

 با این تفاسیر این افراد همیشه در جست و جوی درمانی برای معضل خود میگردند ، پیشنهاد عالی از نظر استاندارد جهانی برای درمان ریزش و طاسی موها بدون عوارض و تداخلات شیمیایی استفاده از روش اییمپلنت مو می باشد .
در ادامه مطلب به شرح این روش میپردازیم .

 ایمپلت مو 

 قطعا درمیان جست و جوی درمان ریزش مو ، به ویژه ایمپلنت مو بر خورد کرده ایید و یا آشنایان شما از این روش برای زیباییی چهره و درمان ریزش و طاسی خود استفاده کرده اند ، بنابراین میتوان گفت که به نوعی همه افراد با این روش آشنایی جزئی را دارند .
ایمپلنت مو ، در واقع همان کاشت مو و یا پیوند مو می باشد . روشی که بدون نیاز به جراحی ، بدون نیاز بی هوشی و بخیه و خونریزی افراد را صاحب رشد طبیعی موهای آن ها میکند .
درک این مطلب شاید سخت بوده باشد  ولی منحصر به فردی بودن این روش به همین منظور صدق شده است .

ایمپلنت مو چیست ؟ 

ایمپلنت مو درمانی است طبیعی برای رشد مجدد موهای از دست رفته و یا خالی سر .
در این روش  ابتدا حضور در جلسه مشاوره الزامی می باشد تا فرد متقاضی به معاینه متخصص در آید .
سپس متخصص با برسی محل خالی از موی فرد ، مقدار طاسی ، نوع طاسی و ... روند درمان را معین می کند ، به این صورت که فرد نیازی به چند گرافت مو دارد ، چه مقدار تراکم مو برای فرد لازم است ، چگونگی طراحی خط کاشت مو بسته به ظاهر فرد ، مناسب بودن چ روشی برای کاشت موی فرد و .. را مشخص نموده و کلیه ی اطلاعات لازم را به مراجعه کننده از قیبل مقدار هزنیه بر حسب درمان مخصوص او و مدت درمان ، مقدار تکرارجلسات ، مدت نقاهت و .. را انتقال می دهد .

 روش انجام ایمپلنت مو 

 بعد از گذراندن جلسه مشاوره و آگاهی یافتن کامل از نحوه درمان .
 فرد به جلسه اجرای روش خواهد رفت .
 در این جلسه با توجه به روش کاشت مو انتخابی و پیشنهادی شده متخصص و استفاده از دستگاه مخصوص آن روش  موها از مناطق پر پشت سر شخص که معمولا پشت سر و ییا پشت گوش می باشند برداشت خواهند شد . 
سپس فولیکول های موهای برداشته شده به دست متخصصین و پرسنل این امر با دقت هر چه تمام تر برداشت خواهند شد و سپس با مراقبت هر چه بیشتر از طریق بی حسی کردن موضعی ناحیه و سپس با ایجاد سوراخی به عمق معین و ظریف فویلیکول ها در محل خالی از مو کاشته خواهند شد .

با توجه به روش های متفاوت ایمپلنت مو مقدار جلسات متفاوت می باشد که در روش های نوین نیاز به تنها یک جلسه را گزارش می دهند . 
 سپس موها به تدریج رشد کرده  و با رشد تدریجی بعد از گذشت چند ماه به حالت طبیعی خود رسیده و زیبایی طبیعی را به ظاهر افراد هدیه خواهند داد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا با شماره 09122115442 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید