هزینه بوتاکس چقدر است؟

بوتاکس چیست؟

در جواب سوال داروی بوتاکس چبیت میتوانیم بگوییم که بوتاکس یک نوع ماده ی پروتئینی است که در زیر پوست تزریق می شود و تمامی چین و چروک صورت و خط لبخند و بالای پیشانی را از بین میبرد و ظاهر فرد را جوان و بسیار زیبا میکند.
بوتاکس قادر است تعریق را بسیار کم و قطع کند بنابر این کسانی که تعریق زیادی دارند از بوتاکس برای درمان مشکلشان استفاده میکنند.از بوتاکس برای بالا بردن ابرو ها در خصوص زیبایی ایجاد میشود و ظاهری زیبا به خانم ها می دهد.

مزایای بوتاکس 

 همه افراد میتوانند از بوتاکس استفاده کنند و هیچگونه محدودیتی در بر ندارد.بوتاکس را هم مردان و هم زنان استفاده میکنند.بوتاکس روی است که نیاز به جراحی ندارد و از مزایای پررنگ آن این است که هیچ گونه درد و خونریزی را به همراه ندارد .بوتاکس زمان بسیار پایینی را به خود اختصاص میدهد و شاید کمتر از ده دقیقه زمان لازم داشته باشد.بوتاکس تا مدت زمان 9 ماه کاملا طبیعی می ماند و بعد از آن نیاز به ترمیم دارد تا با ترمیم دوباره به پوست جانی دوباره ببخشد و پوست را جوان و زیبا سازد.بوتاکس روشی کاملا سرپایی است و دوره نقاهتی نیز ندارد بوتاکس قادر است کاملا فرد را زیبا کند و جوانی و شادابی را به چهره  بدهد.بوتاکس با از بین بردن چین و چروک و خطوط پیشانی و لبخند،جوانی و سر زندگی را به افراد هدیه میدهد .

عوارض بوتاکس

بوتاکس هیچ عوارضی برای هیچ کس ندارد  و خوشبختانه جز روش های بی نقص و بدون عوارض به شمار رفته است . و نه برای مردان و نه برای زنان هیچ محدودتی ندارد .البته افرادی که دچار عفونت بر مناطق مذکور هستند نباید بوتاکس را انجام دهند تا دچار مشکلات و عفونت های بیشتر در محل نشوند و همچنین مادران باردار باید بتوانند صر پیشه کنند و بوتاکس را بعد از فارغ شدن انجام دهند تا هیچ آسبی به خود و جنین وارد نشود.
بوتاکس بهترین روش برای جوان سازی پوست است که در دنیا حرف اول را میزند و همه از این روش برای جوان سازی و زیبایی پوست خود استفاده میکنند و از طریق بوتاکس از داشتن چهره ی جوان خود لذت میبرند.

هزینه بوتاکس چقدر است؟

هزینه بوتاکس چقدر است؟در جواب به این سوال باید گفت که  هزینه ی بوتاکس کاملا مقرون به صرفه است و بسیار مناسب برای همگان می باشد .هزینه بوتاکس بستگی به این دارد که چه مقدار خطوط بر چهره باشد و آن خطوط چه مقدار عمق داشته باشند.زیرا در هزینه بوتاکس ،مقدار مواد مصرف شده دخیل است و هر چه مواد بیشتر مصرف شود هزینه ی بوتاکس بیشتر خواهد شد و خطوط و عمق های بیشتر هزینه ی بوتاکس بیشتری دارند.به طور کلی هزینه بوتاکس بستگی به مواد مصرفی و متخصص بوتاکس دارد که متخصص بوتاکس چه مقدار هزینه ایی برای بوتاکس در نظر گرفته باشد.

یکی از خدمات کلینیک تخصصی رنسانس بوتاکس می باشد که با استفاده از مواد درجه یک توسط پزشک متخصص انجام می شود شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید