کاشت مو اس یو تی

 ریزش مو یکی مسائل است که به دلایل مختلفی از جمله بیماری‏ها‎ی ارثی، استفاده از برخی داروها، سوانح ، عوامل تغذیه ای، کمبود و فقر آهن، ریزش موی آندروژنیک و... صورت می‎گیرد، که معمولا بدترین و نگران کننده ترین حالات ریزش مو برای فرد که باعث از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس او میشود، ریزش موی سر، مژه، ابرو، ریش و سبیل است، که در ادامه به بررسی و درمان با انواع کاشت مو شرح میدهیم

بهترین سن کاشت مو 

یکی از مهم‌ترین مسائل درباره کاشت مو زمان آن است. بهترین سن برای کاشت مو ۲۳ سال به بالا است. به افراد بین سن ۱۸ تا ۲۵ توصیه می‌شود تا کامل شدن روند ریزش موها صبر کنند و پس از آن برای کاشت مو اقدام کنند.
در کاشت مو که از ناحیه پشت سر مو برای پیوند برداشته می‌شود، اگر ریزش مو هنوز کامل نشده باشد، ممکن است با برداشتن مو از آن ناحیه برای کاشت مو و پس از آن ریزش آن ناحیه فرد دچار مشکل شود. موها باید از بخشی از سر برداشته شوند که هرگز دچار ریزش نمی‌شوند.
زمان مناسب برای کاشت مو و ابرو را می‌توان این گونه تعریف کرد که وقتی فاصله موها به خصوص روی سر از ۳ میلی متر بیشتر باشد، می‌توان میان آنها مو کاشت.

کاشت مو

کاشت موی طبیعی روشی درمانی برای کم مویی و طاسی مو ها که به صورت مطمئن، موثر و قطعی میباشد .کاشت مو باعث می شود موهای شما پرپشت و پر تراکم تر شود و طراوت و شادابی جوانی را به فرد بازگرداند. در کاشت مو واحدهای فولیکولی مو را از ناحیه اهدا کننده جدا می کنند یعنی پیوند مو به این صورت می باشد که فولیکول های مو را از قسمت های دارای پیاز مو و فولیکول برداشته و در نواحی کم مو یا خالی از مو می کارند، معمولا ناحیه ی اهدا کننده مو پشت سر می باشد و ناحیه ی دریافت کننده ناحیه ی طاس سر می باشد، در مبحث میزان تراکم باید توجه کنید که شرایط کاشت موی هر فرد بستگی به بانک مو و قسمت اهدا کننده آن دارد، به صورتی که هرچقدر بانک مو و بخش اهدا کننده قوی تر باشد تراکم پیوند و کاشت مو بیشتری خواهیم داشت .

چه افرادی میتوانند کاشت مو انجام دهند

شاید بارها برایتان سوال بوده که چه کسی کاندید کاشت مو است؟ در ادامه جواب این سوال را خواهیم داد.   
کسانی که بخش عظیمی از موهایشان ریخته است و موهایشان کم پشت است.
زمانی که در سر شخص در اثر صدمات وارد شده موها ریزش پیدا کرده اند بهترین کاندید کاشت مو هستند.
اشخاصی که در بخشی از سرشان ریزش مو سکه ای یا منطقه ای دارند.
اشخاصی که از روش های قدیمی کاشت مو  استفاده نموده اند و از ظاهر موی کاشته شده راضی نیستند .
افرادی که ریزش مو بر اثر مشکلات هورمونی ، ژنتیکی برای آنها رخ داده است ، انجام کاشت مو به آنها بسیار کمک می کند ، تا به ظاهر جذاب برسند .
کاشت مو سبب می شود که ظاهر شخص جذاب تر و جوان تر به نظر برسد، زیرا پس از کاشت مو در چهره شخص تغییرات زیادی حاصل می شود .

کاشت مو اس یو تی

یکی از بهترین و جدیدترین روش کاشت مو و به روزترین تكنیك آمریكا و اروپا اس یو تی  میباشد. این متد بر خلاف روشهای رایج و منسوخ شده که با جراحی و عوارض جراحی انجام میشوند، بدون هیچگونه عوارض،دورن نقاهت، درد، خونریزی، جای زخم،جای اسکار و دوران نقاهت میباشد. 
از دیگر مزایای کاشت مو به کاشت مو اس یو تی خط رویش طبیعی و تراکم بسیار بالا کاشت مو، برابر با 14000 تار مو (البته توجه فرمائید شرایط کاشت موی هر فرد بستگی به بانک مو و قسمت اهدا کننده آن دارد،به صورتی که هرچقدر بانک مو و بخش اهدا کننده قوی تر باشد تراکم پیوند و کاشت مو بیشتری خواهیم داشت) در یک جلسه، یعنی 3 برابر روشهای منسوخ شده ای مانند: FUT و FIT میباشد. 

در متد کاشت مو به کاشت اس یو تی برداشت فولیکولهای مو با دستگاه های تمام مکانیزه و پیوند مو به صورت دستی توسط تیم مجرب پزشکی انجام میشود و درصد از بین رفتن فولیکولها و پرتی به صفر میرسد، در این متد موها ظاهر کاملا طبیعی بوده و حالت عروسکی و مصنوعی را به خود نخواهد داشت.  

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره تکمیلی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو اس یو تی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید