عوارض کاشت ابرو

ابرو یکی از مهم ترین و موثرترین عناصر زیبایی در ظاهر فرد می باشد. امروزه رفته رفته بر متقاضیان کاشت مو اضافه می شود. مهم ترین دلیل تقاضای انجام کاشت ابرو، ریزش ابرو است که یا بر پایه ارثی بوده و یا علت آن استرس و اضطراب بیش از حد می باشد. فردی که دچار ریزش ابرو شده باشد، ابتدا سعی بر آن دارد که با درمان های خانگی مانند مالیدن سیر به ابروها و ... از ریزش بیشتر ابروهای خود جلوگیری کنند، اما پس از نتیجه نگرفتن از بابت این موضوع به پزشک پوست و مو مراجعه می کنند که بتوانند با استفاده از داروها از قبیل انواع قرص ها و آمپول ها، ریزش ابروهای خود را متوقف کرده و باعث رشد ابروها بشود. لذا باید عرض کنیم که استفاده از داروهای شیمیایی نه تنها کمکی به درمان ریزش ابرو نمی کنند بلکه باعث می شود این ریزش شدت یافته و بیشتر شود.


در حال حاضر تنها راه درمان ریزش ابرو و رویش مجدد آن کاشت ابرو طبیعی می باشد که در این حالت موهای پشت سر و یا کنار گوش را برداشت کرده و در قسمت های خالی ابرو کاشت می کنند.این روش بالاترین نتیجه نهایی را داشته و نسبت به سایر روش های ظاهر طبیعی و دلخواه را در پی دارد.

کاشت ابرو به روش های سنتی FIT و FUT

اگر بخواهیم کاشت ابرو به روش های FUT و FIT را برای شما شرح دهیم، باید عرض کنیم که به طور کامل و عینا تمام دانش و کاربرد کاشت مو به روش های FUT و FIT در کاشت ابرو هم انجام می شود. به طوری که عوارض و معایب کاشت مو به روش های سنتی در کاشت ابرو هم تکرار می شود، از جمله تراکم کم موها که با فاصله های زیادی کاشت می شوند. خونریزی های شدید در حین انجام عمل از دیگر عوارض کاشت ابرو به روش های FUT و FIT است. می توان به از بین رفتن گرافت ها و پرت شدن آن و همچنین برداشت غیر اصولی و آماتوری اشاره کرد که این ها بخشی از معایب کاشت ابرو به روش های FUT و FIT است. این موضوع در کاشت مو سر با استفاده از این روش ها صادق است.


عوارض کاشت ابرو به روش های FUT و FIT

از جمله برخی از عوارض کاشت مو به این روش های سنتی را در زیر می خوانیم:

• مهم ترین عوارض کاشت ابرو در این روش ها می توان به جراحی های سنگین در قسمت های پشت سر و همچنین بغل سر اشاره کرد.

• همانطور که در بالا گفته شد، خونریزی های بسیار شدید و بخیه از دیگر عوارض این روش می باشد.

• در این روش ها انجام کار به وسیله تکنسین به جای پزشکان متخصص انجام می شود و در زمان حساس کاشت ابرو از بیهوشی بهره خواهند گرفت.

• دوران نقاهت وعوارض جانبی از جمله درد در حین کاشت و پس از کاشت ابرو.

• توجه داشته باشید پس از انجام کاشت ابرو به روش های فوق باید تا دو الی سه روز استراحت مطلق داشته باشید.

• تورم های بسیار زیاد در نواحی چشم ها، پیشانی و ... از دیگر عوارض کاشت ابرو به روش FUT و FIT می باشد.

• نداشتن خواب یکسان مو و همچنین تراکم کم موها از دیگر عوارض کاشت ابرو به روش های FIT و FUT می باشد.


کاشت ابرو به روش های SUT و FUE

جدید ترین و بهترین روش های کاشت ابرو که تا به امروز معرفی شده و در سطح دنیا انجام می شود، کاشت ابرو به روش های FUE و SUT است که در این روش ها ما می توانیم بالاترین تراکم کاشت ابرو که تا به امروز دیده اید را انجام داده.انجام این کار مطابق با خواب مو و مدل موی دلخواه شما انجام می گیرد و همچنین خط رویش در کاشت ابرو در این روش ها به شکل مهندسی طراحی شده و با مشورت شما کشیده می شود.دیگر نگران عوارض و معایب روش های قدیمی و رایج FIT و FUT نباشید چرا که تمامی معایب و عوارض این روش ها برطرف شده و به نقطه قوت تبدیل شده است. کاشت ابرو به روش های FUE و SUT بدون دوران نقاهت و عوارض جانبی می باشد. شایان ذکر است که فرد متقاضی پس از انجام کاشت می تواند نتیجه کاشت ابرو و تراکم فوق العاده آن را ببیند و با روش های رایج و سنتی مقایسه کند.


با توجه به مطالب گفته شده می توان به این نتیجه رسید که در صورت انجام کاشت ابرو با استفاده از جدیدترین متد ها و همچنین انتخاب کلینیک معتبر کادر مجرب نقش بسزایی در عوارض کاشت مو دارد. انتخاب روش های جدید کاشت ابرو و انجام آن ها توسط کلینیک های معتبر به طور کلی سبب عدم هرگونه عارضه جدی برای شما خواهد شد و می توان درمان راحت و بی دردسر و با نتیجه ایده آل داشت.اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید می توانید با مشاوران ما در مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.