لیزر موهای زائد زیر بغل

روش های مختلفی برای رهایی از موی زیر بغل تا به امروز ابداع شده است. تراشیدن با تیغ که ممکن است با خطراتی نظیر زخم های پوستی، جوش های زیر پوستی و چرکی همراه باشد یکی از رایج ترین روش های مذکور است که نتیجه ایده آلی نداشته و در مدت زمان کوتاه شاهد رویش مجدد موها هستیم. موم انداختن و استفاده از کرم های موبر هم نتایج بلند مدتی ندارند.بنابراین بهترین راه برای از بین بردن و محدود کردن رشد موهای زیر بغل استفاده از روش لیزر موهای زائد می باشد.با انجام لیزر موهای زائد زیر بغل پوست این ناحیه نیز سفید تر شده و فرد کمتر دچار تعریق می شود.

لیزر موهای زائد زیر بغل

مردان و زنان می توانند از این روش بدون هرگونه مشکلی استفاده نمایند و نتیجه ایده آلی از آن بگیرند.با انتقال انرژی در عمق پوست فولیکول های موهای زائد سوخته و از بین می روند.انجام مستمر این کار سبب ضعیف تر شدن مو و در نهایت عدم رویش مجدد مو در زیر بغل خواهد شد.


آیا لیزر موهای زائد زیر بغل عوارضی دارد؟

مهم ترین عارضه انجام این روش ایجاد درد بیشتر نسبت به دیگر نقاط بدن به دلیل حساس و نازک بودن پوست زیر بغل می باشد. علاوه بر این موهای زائد این محدوده از بدن ضخیم تر و بیشتر از دیگر مناطق می باشد که ممکن است احتمال درد را افزایش دهد.اما به جز این مورد در صورت انتخاب کلینیک معتبر و استفاده از دستگاه های روز دنیا شاهد عوارض دیگری نخواهیم بود. تورم و قرمزی نیز موضوع دیگری است که در انجام این روش طبیعی بوده و با گذشت زمان از بین خواهد رفت.


اینکه برخی از افراد لیزر موهای زاود زیر بغل را سرطان زا می دانند کاملا غلط می باشد.این نوع اشعه تنها وارد سطح زیر پوست خواهد شد و هیچ گونه نفوذی به سایر نواحی بدن پدی نخواهد کرد.


نکات قبل از لیزر موهای زائد زیر بغل

· حداقل 4 هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد زیر بغل باید موهای این ناحیه با استفاده از تیغ ژیلت تراشیده شود. استفاده از روش های دیگر مانند موم، وکس، اپیلاسیون و ... نباید انجام شود زیرا برای انتقال انرژی لیزر به ریشه موها نیاز به ساقه ی مو در زیر پوست می باشد.

· 2 ساعت قبل از لیزر تمام موهای ناحیه باید با تیغ تراشیده شود. وکس و بند انداختن در طول دوره درمان ممنوع است زیرا نتیجه را برعکس می کند.

· عدم استفاده از داروهای کاهش غلظت خون

· شستن کامل نواحی زیر بغل پیش از انجام لیزر موهای زائد

· پس از انجام لیزر موهای زائد زیر بغل بهتر است به مدت 2 روز از اسپری ها و دئودرامن ها استفاده نشود.

· عدم استفاده از آب گرم در مناطقی که اقدام به لیزر شده است تا 1 روز پس از انجام لیزر

· و...


تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

اسن موضوع برای فر فردی بسته به شراطش متفاوت است.به طور کلی برای افراد معمولی تعداد 5 الی 10 جلسه درمانی نیاز می باشد.فاصله های بین جلسات می بایست به درستی رعایت شود و برای لیزر موهای زائد زیر بغل این فاصله در حدود 45 تا 60 روز می باشد.


روش لیزر موهای زائد زیر بغل جز روش های دائمی محسوب می شود؟

این موضوع کاملا نسبی بوده و بر اساس شرایط مو وپوست هر فرد متغیر می باشد. چنانچه دارای پوستی روشن و موهای تیره تری باشید احتمال بر طرف شدن دائمی آن با انجام چند جلسه وجود دارد اما در برخی از افراد مو ضعیف خواهد شد و پس از اتمام جلسات مورد نیاز شاهد رویش بسیار کمتری خواهیم بود.نوع دستگاه به کار برده شده برای انجام این کار هم نقش زیادی در دائمی بودن این روش دارد.


لیزر موهای زائد زیر بغل و رفع تیرگی پوست

یکی از نکات منفی از بین بردن موهای زاود با وسایلی همچون تیغ ایجاد تیرگی در ناحیه ای همچون زیر بغل است.علاوه بر این استفاده از دستگاه های غیر استاندارد لیزر نیز امکان ایجاد تیرگی را برای محل لیزر بیشتر می کنند. اما لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های مناسب این مشکلات را نداشته و تنها موهای زائد را از بین می برد. افرادی که قصد روشن کردن محل مورد نظر خود را با استفاده از لیزر دارند باید آگاه باشند که این امکان برای این دسته از افراد وجود ندارد. اما به منظور پیشگیری از تیرگی و یا جلوگیری از افزایش آن می توانند از روش لیزر موهای زائد زیر بغل استفاده نمایند.


شما عزیزان در صورتی که قصد انجام لیزر موهای زائد زیر بغل خود را دارید ، مهم ترین نکته ای که می بایست به آن دقت کرد ، انتخاب کلینیک مناسب به همراه کادر درمانی خبره در این زمینه می باشد. مرکز تخصصی رنسانس با بکارگیری پزشکان و پرسنل زبده خود در کنار استفاده از جدیدترین دستگاه ها ، بهترین انتخا برای شما عزیزان می باشد.جهت مشاوره و تعیین قبلی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.