کاشت مو با الیاف چگونه است؟

یکی از معضلاتی که انسان های زیادی از آن رنج می برند و تاثیر بدی بر ظاهر آن ها ایجاد می کند ، مسئله ریزش مو می باشد . تا به امروز برای ریزش مو درمان های زیادی اختصاص یافته است که با پیشرفت علم در این زمینه می توان به یک روش عالی و تضمین درمان ریزش مو پرداخت که کاشت مو با الیاف نام دارد . در ادامه مطلب به توضیح راجب این روش استاندارد می پردازیم .


رایج ترین دلایل ریزش مو عبارتند از:

✔ استرس و فشار های عصبی

✔ انواع بیماری ها

✔ عدم تغذیه صحیح و رژیم های غلط

✔ استفاده از برخی داروهای

✔ مشکلات هورمونی

✔ ریزش مو ژنتیکی و ارثی

✔ و...


کاشت مو با الیاف

کاشت مو با الیاف ، کاشت مو با موهای خود فرد نمی باشد بلکه الیاف های طبیعی و نانو را که انعطف بسیار بالا و تضمینی را دارند برای کاشت موهای سر استفاده می کند .کاشت مو با الیاف ، از الیاف نانو استفاده می شود که ضمانت و استاندارد بودن آن شهرت جهانی داشته و کاملا استریل می باشد .این روش اروپایی افراد را صاحب موهایی با ظاهر صد در صد طبیعی می کند که آرزوی هر فرد مبتلا به ریزش مو می باشد .


کاشت مو با استفاده از روش را تمام افراد مستعد به ریزش مو می توانند استفاده کنند زیرا تنها روش بدون ریسک و هرگونه خطر ی می باشد و موفقیت آن تضمینی و صد در صدی است. اما دلیل اصلی برتری این روش به این است که معجزه گر برای افراد کاملا طاس و یا آلوپسی می باشد و به طور کلی می توان قید کرد که افراد فاقد بانک موی قوی دیگر می توانند با ریزش موهای خود برای همیشه خداحافظی کنند و با استفاده از این روش صاحب موهایی طبیعی و زیبا شوند .


کاشت مو با الیاف چگونه است ؟

این روش در ابتدا نیاز به جلسه مشاوره دارد تا فرد با شیوه انجام کار آشنا و پزشک متخصص بتواند با بررسی موهای شما روند درمانی مناسبی را برای فرد تعیین نماید . در این معاینه مقدار ریزش موی فرد نوع ریزش موی فرد مورد بررسی قرار می گیرد و با اندازه گیری و بررسی سر فرد شرایط برای شبکه ی کراتین شبیه سازی شده برای پوست سر محیا می شود تا کاشت مو بر این پوست شبیه سازی شده انجام گیرد . علاوه بر این در این جلسه با بررسی رنگ موی فرد و با توجه به ظاهر و صورت شخص مدل موی فرد نیز با توجه به ظاهر و سلیقه آن مشخص می گردد .


الیاف های نانو به صورت تار به تار و جداگانه با مهارت کامل و بالای تیم پزشکی بر شبکه شبیه سازی شده کاشته می شوند و سپس بر سر فرد توسط فیکس کننده های طبیعی و از طریق موادی مانند کراتین بر سطح سر فیکس خواهند شد .


نکته ای که وجود دارد در ابتدا طبیعی بودن پوست سر شبیه سازی شده می باشد که کارایی مانند پوست سر داشته و اجازی ورود و خروج اکسیژن لازم به پوست سر را می دهد ، ضد عرق بوده و هیچگونه تورم ، خارش و یا قارچ را با خود به همراه ندارد . مورد دوم را می توان به نوع الیاف اشاره کرد که ظاهری صد در صد طبیعی داشته و پر تراکم جایگذاری می شود . این الیاف طوری طراحی می شود که امکان تشخیص آن ها را به هیچ فردی نخواهد داد. همانطور که شبکه شبیه ساز فیکس شده بر سر هیچگونه از سر جدا نخواهد شد باید دانست که الیاف های کاشته شده نیز نه تنها که جدا نشده بلکه هیچگونه آسیب و تغییر ظاهر را نیز به همراه ندارد .


تمام ماجرا به اینجا ختم نمی گردد چرا که این روش مدل مو و رنگ موی انتخابی با سلیقه و چهره فرد را به آن ها هدیه می دهد که بر طبیعی تر بودن موها می افزاید.به طور کلی باید گفت که کاشت مو با الیاف یک روش بدون خطر و شناخته شده و تضمینی در کل جهان می باشد که هیچگونه محدودیت و ممنوعیتی را به خود به همراه نخواهد داشت.


مزایای کاشت مو به روش الیاف

1.عدم نیاز به بانک موی فرد

2.مناسب برای افرادی که به دلایل مختلف دچار عدم رشد مو می باشند (بیماران مبتلا به سرطان یا افرادی که اقدام به شیمی درمانی کرده اند)

3.ظاهری بسیار طبیعی همانند موهای خود فرد (این الیاف را می توان بر اساس سلیقه فرد رنگ نمود)


معایب کاشت مو به روش الیاف عبارتند از:

این روش از کمترین میزان معایب بر خوردار است اما از مهم ترین عیوبی که می توان درباره آن صحبت کرد غیر قابل رشد بودن آن ها می باشد و به همین جهت پیش از انجام نیاز می باشد اندازه مورد علاقه خود را مشخص نمود و درباره کوتاه یا بلند بودن موها پیش از اقدام به انجام آن اقدام کرد.علاوه بر این این متد نیاز به ترمیم های دوره ای دارد و می بایست پس از مدتی آن را احیا نمود.در پایان در صورت علاقه به انجام کاشت مو با الیاف یا ترمیم مو می توانید به منظور مشاوره های بیشتر با ما در مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.