ترمیم مو به روش بافت

ریزش مو یکی از موارد شایع افراد در رده سنی و جنسیت مختلف می باشد.این موضوع امروزه یه دلیل مشکلاتی نظیر استرس ، تغذیه نا مناسب ، عدم رسیدگی صحیح به موها ، بیماری ها و... بیشتر از قبل نیز شده است. با شروع روند غیر طبیعی ریزش مو شخص به دنبال بهترین راه درمانی می گردد. از معقول ترین راه حل های درمان و بازیابی موهای از دست رفته کاشت مو می باشد ، زیرا موها قابل رشد و از هستند و به دلیل برداشت مو از خود فرد ، موهای کاشته شده به طور کامل با بدن فرد هماهنگی خواهد داشت.


ممکن است فرد متقاضی بانک مو لازم برای کاشت مو را در اثر موارد ارثی یا بروز عوامل مختلف نداشته باشد که در این صورت به فرد توصیه می شود روش ترمیم مو را انجام دهد. امروزه ترمیم مو به عنوان یکی از بهترین روش های جایگزین کاشت مو در دنیا شناخته می شود.


ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو، روش جایگزین کردن موهای طبیعی به جای موهای ریزش شده یا سطح خالی سر از مو می باشد. ترمیم مو متدی مناسب برای افرادی است که بانک مو مناسب برای انجام کاشت مو را ندارند.جدیدترین متد ترمیم مو، روش HRT بوده که در این روش موها به جای کاشت در سطح داخلی سر روی شبکه شبیه سازی شده به پوست سر فیکس می شود.
در متد ترمیم مو HRT ظرافت شبکه و جنس موها طوری صورت گرفته که غیر قابل تشخیص با موی سر خود فرد است و اطرافیان شخص متوجه آن نخواهند شد. در ترمیم مو HRT نیازی به بانک و تراکم مو فرد نیست.متد ترمیم مو HRT دوران نقاهت و مراقبت ندارد و بعد از انجام آن فرد میتواند به فعالیت های روزانه خود از قبیل: ورزشی، تحرکی و استحمام و... بپردازد. تراکم موها ترمیم مو کاملا بستگی به نظر و نیاز فرد دارد. عمر مفید این روش را می توان بین 2 الی 3 سال تخمین زد.بنابراین می توان گفت این روش دارای طول عمر زیادی بوده و پس از آن می توان اقدام به ترمیم آن نمود.


استفاده از کراتین گیاهی

بهترین نوع انجام ترمیم مو کراتین گیاهی می باشد که دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا است و این چسب کاملا استاندارد و فاقد هر گونه عوارض می باشد.انجام ترمیم مو با استفاده از کراتین گیاهی از هر دو طرف سطح سر از ساده ترین روش های اتصال سیستم ترمیم مو به پوست سر است. ممکن است مقداری اثر مواد چسبنده از کراتین گیاهی بر روی پوست سر و سیستم ترمیم مو بر جای بماند که با ریموور ها قابل پاک شدن هستند. استحکام کراتین گیاهی به قدری زیاد است که در مواقع کشیده شدن موها یا در اثر عرق کردن غیر ممکن است که کنده شوند.

استفاده از کلیپس و گیره

کلیپس یا گیره می تواند به پایه ترمیم مو دوخته و سفت شوند و از مزایای آن این می باشد که سیستم ترمیم مو به راحتی برداشته شده و شخص می تواند پوست سر خود را تمیز کرده و دوباره به موهای خود متصل کند.
استفاده از کلیپس های فلزی روش ایده آلی برای ثابت کردن سیستم ترمیم مو در مرحله انتقال فرد پس از انجام کاشت موی طبیعی تا زمان رشد موهای خود کاشته شده است زیرا در این مرحله فرد می تواند به راحتی سطح خالی سر را تا به هنگام رشد موهای کاشته شده بدون آسیب رسیدن به آنها بپوشاند.

ترمیم مو به روش بافت

در ترمیم مو به روش بافت موهای خود شخص از روزنه های موجود در شبکه توری سیستم ترمیم مو رد می شود و سپس به دور آن بافت زده می شود تا آن را محکم کنند. با رشد موهای شخص این موهای بافته شده نیاز به تنظیم مجدد پیدا می کند تا همچنان محکم باقی بماند. روش ترمیم مو به روش بافت سبب اتصال سیستم ترمیم مو به موهای شخص می شود چرا که نقاط اتصال بسیاری بین موها در ناحیه سر وجود دارند.با استفاده از این روش می توان ظاهر خود را همانند گذشته زیبا و پر مو جلوه داد و کسانی که نظاره گر شما خواهند بود ، قادر به تشخیص این روش بر روی سر شما نمی باشند. پس ترمیم مو به روش بافت را می توان یکی از بهترین روش های جایگزین کاشت مو نامید.


چنانچه قصد انجام ترمیم مو به روش HRT ، بافت و سایر روش های درمانی و تقویتی مو همچون مزوتراپی مو ، PRP مو و... را دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید تا با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا اقدام به بر طرف سازی مشکلات ریزش مو و یا رفع طاسی سر خود بپردازید.