کاشت مو در مشهد

شرح کاشت مو

کاشت مو عبارتی است که امروزه شاید بیش از پیش شنیده باشید و قطعا تبلیغات بسیاری را پیرامون این موضوع دیده اید که شما را به این فکر وا داشت بیشتر درباره کاشت مو بدانید. پیوند مو یا کاشت مو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین عمل های زیبایی به شمار می رود در گذشته کاشت مو بسیار سخت بود و همه نمی توانستند آن را انجام دهند اما امروز با پیشرفت علم و استفاده از ابزار های دقیق این عمل بسیار آسان شده است طبیعتا افرادی که دنبال کننده حوزه کاشت مو هستند  درباره کاشت مو اطلاعاتی دارند اما در یک جمله برداشت از موهای پشت سر و کاشت در مناطق طاس را کاشت مو می گویند. کاشت مو سال هاست که انجام می شود و روز به روز هم متقاضی آن بیشتر می شود زیرا سن ریزش مو کمتر از گذشته شده و دلیل آن هم بیشتر به ژنتیک و همچنین بیماری می باشد. خوشبختانه باید عرض کنیم که علم پزشکی کشور عزیزمان ایران همگام و حتی در مواردی جلو تر از کشور های اروپا و امریکایی بوده است اما برخی از افراد دیدشان این است که روش ها و تکنیک هایی که در کشورمان استفاده می شود قدیمی است.


روش های کاشت مو

کاشت مو fut

پیوند مو به روش fut یا کاشت مو به روش fut مخفف عبارت follicular unit transplantation بوده که معنی علمی آن پیوند مو بوده اما به شکل عامیانه برداشت نواری یا برداشت به روش جراحی را fut می گویند

در کاشت مو fut یا همان کاشت مو به روش جراحی نواری پوست سر را به اندازه 25*2 برش داده و گرفت ها را از آن ها جدا می کنند که هر گرفتی بین 1 الی 4 تا ر مو دارد که در سر کاشته می شود. از عوارض کاشت مو fut می توان به جلسات متعدد، جراحی، خونریزی، درد و .... اشاره کرد.

کاشت مو fit

در کاشت مو fit تغییرات در برداشت مو رخ داد که پیش بینی می شد عیوب کاشت مو fut را از بین ببرد، برداشت در کاشت موfit به صورت دانه دانه و تک به تک انجام می شود یعنی گرفت ها را به صورت تکی از سر با حالت پراکنده برداشت می کنند و در جلوی سر کاشت انجام می شود اما یکی از دلایلی که از کاشت مو fit استقبال نشد تراکم کم مو در زمان برداشت و همچنین کاشت بود یعنی برداشت مو در این روش نصف کاشت مو fut بوده و متاسفانه نتوانست انتظارات را برآورده کند از عوارض این روش می توان به خونریزی، دوران نقاهت، ریزش موهای کاشته شده و .... اشاره کرد.

کاشت مو SUT

 جدیدترین ، بهترین و تخصصی ترین روش کاشت مو حال حاضر دنیا و ایران کاشت مو sut می باشد، برای این متد کاشت مو قبل از اجرا شدن مطالعات و تحقیقات بسیاری صورت گرفت به طوریکه تمام عیوب متد های قبل در این روش رفع شده و به نقطه قوت تبدیل شده است در روش های گذشته کاشت مو تا 3 الی 4 هزار تار مو ممکن بود اما در این روش تا 14000 تار را میتوان بدون جراحی، درد، خونریزی و دوران نقاهت کاشت برداشت در کاشت مو با تکنیک sut با دستگاه اتوماتیک انجام شده و بدون عوارض جانبی می باشد.

عزیزان گرامی که تمایل به کاشت مو در مشهد را دارند مستحضر باشند که با توجه به اینکه علم پزشکی، زیبایی علی الخصوص کاشت مو در مشهد رشد چشمگیری را داشته با توجه به اینکه کاشت مو در مشهد از کیفیت بالایی برخوردار است اما کاشت مو SUT به شکل تخصصی بوده و مراکز دیگر نمی توانند آن را انجام دهند شایان ذکر است که کاشت مو SUT در یک جلسه انجام می شود عزیزانی که تمایل به مشاوره در مرکز تخصصی موی رنسانس را دارند می توانند با شماره های 02188909050 و 02122088210 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنند