کاشت مو به روش نانو

 مسئله ریزش مو همیشه برای افراد  وجود داشته و هیچ فردی نیز از آن راضی نبوده است و هر فردی در هر دوره ای به نوبه خود دنبال راه حلی برای این مشکل بوده است ، مو ها بر اثر  ژنتیک ، اختلالات هورمونی ، استرس ، کمبود ویتامین ها و در زنان زایمان و .... ریزش پیدا می کنند که گاهی طاسی های وسیع را برای افراد در پی دارند خوشبختانه با پیشرفت علم و به وجود آمدن روش کاشت مو ،  بسیاری از مشکلات ریزش مو حل گردید  اما همین روش نیز  با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز مجهز تر و  به روز تر گردید ، و روش های گوناگونی را به خود اختصاص داد ، آخرین روش  به وجود آمده از کاشت مو ، کاشت مو به روش نانو می باشد .

اما نکته ایی که باید به آن توجه داشت این است که  این روش  فعلا تحقیقاتی بوده  و در مراحل اولیه پیشنهادی است  فعلا تحقیقات  کامل راجب کاشت موی نانو ادامه دارد  و امید است در آینده ایی نزدیک  به اتمام رسیده و برای افراد به اجرا دراید .  ما در این مقاله سعی بر این داریم  تا به اتفاق شما عزیزان ، این روش را برای شما همراهان  توضیح دهیم ، با ما در این مطلب همراه باشد .

کاشت مو به روش نانو 

 کاشت مو به روش نانو  یک روش زیبایی است که از آن به عنوان پروتز مو نیز یاد میشود  در این روش ، از فناوری نانو برای ساخت رشته های باریک پروتز مو  استفاده می کنند  و پروتز های مو را بر سطح پوست سر افراد می کارند .
موهای الیافی  با تکنولوژی نانو ،  به صورت کاملا استاندارد و استریل ر اروپا تولید شده  و تایید شده  ce اروپا می باشند ، . لازم به ذکر است این پروتز های مو  کاملا استاندارد  و بدون عوارض تولید میشوند  و ابتدا با نمونه گیری از مراجعه کننده  در کلینیک  و طبق رنگ پوست و ژنتیک فرد  رنگ مو و جنس مو را تولید می کنند تا کاملا با ظاهر فرد همخوانی داشته باشند  و این موها کاملا بهداشتی بوده و برای هر فردی مناسب می باشند و قابلیت ایجاد نفوذ رطوبت و هوا درون خود و داخل پوست را نیز دارند.

تنها روش استاندارد ترمیم مو در ایران ، ترمیم مو به روش HRT می باشد که کلینیک رنسانس بنیانگذار این روش در ایران بوده و تنها مجری آن می باشد
شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

ویژگی کاشت مو به روش نانو 

کاشت مو به روش نانو  در کلینیک های مجهز زیبایی تحت نظر متخصصین پوست و مو قابل اجرا می باشد ، کاشت مو به رو نانو ، فاقد هرگونه درد و خونریزی برای متقاضیان می باشد و هم برای زنان و هم مردان قابل اجرا می باشد  و تنها در یک جلسه عمل را برای افراد انجام میگیرد ،. این روش برای هر فردی سازگار است  حتی افرادی که تحت شیمی درمانی هستند می توانند از این روش معجزه آسا برای زیبایی خود  استفاده کنند ،  برای انجام این روش ابتدا سطح پوست را بی حسی موضعی کرده  و با استفاده از وسایل مخصوص  و بسیار ظریف  تارهای مورا زیر پوست سر قرار می دهند .

موهای ساخته شده به روش نانو   بسیار مقاوم هستند به طوری که میتوان آن ها را اتو کشید ، فر نمود  حتی به رنگ های مختلف رنگ کرد ، این موها بعد از گذشت دوره ایی  رشد کرده  و حالتی طبیعی ایجاد می کنند در کاشت مو به روش نانو از پوست سر فرد ، برای رشد ریشه ی موها ی نانو استفاده میشود به همین خاطر موها جلوه ایی طبیعی و رشد واقعی خواهند داشت ، افراد بعد از انجام کاشت مو به روش نانو و  گذشت دوره ی مشخص شده میتوانند  به حمام و استخر بروند  وهیچگونه محدودیتی برای انجام  فعالیت های زندگی  خود ندارند .

هزینه کاشت مو به روش نانو 

هنوز اطلاع دقیقی از قیمت کاشت مو به روش نانو به اطلاع نرسیده است اما به طور کلی هزینه این روش بر حسب  تعداد تراکم موها ، و وسعت  سطح سر برای کاشت مو  و کلینیک مورد نظر محاسبه میشود ، زیرا هر یک از این موارد قید شده بر تعداد قیمت تاثیر گذار هستند و اطلاع از  قیمت اصلی نیز در جلسه مشاوره هر کلینیکی به اطلاع متقاضیان می رسد .

تنها روش استاندارد ترمیم مو در ایران ، ترمیم مو به روش HRT می باشد که کلینیک رنسانس بنیانگذار این روش در ایران بوده و تنها مجری آن می باشد

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند