کاشت ریش و سبیل در کرج

کاشت ریش و سبیل در کرج :  برای آقایانی استفاده میشود که ریش و سبیلی کم پشت و کم مویی دارند و در ریش و سبیل خود جای خالی مو را احساس میکنند.که گاهی مادر زادی و ژنتیکی و گاهی هم هورمونی میباشد.که گاهی از اوقات بر اثر جراحات  باعث از بین رفتن مو در قسمتی از ریش میشود.
به طور کلی ریش در ظاهر مردان اهمیت بسیار بالایی برای جذاب نشان دادن آن ها دارد در همین رو،مردانی که کم پشتی مو در ریش دارند به سمت بهترین گزینه برای درمانشان می روند که روش کاشت مو در ریش می باشد.

 کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل از برداشت موهای پشت گوشت یا بالای گوش انجام میشود که فولیکول این قسمت مو را برداشت میکنند و در ریش کاشت میکنند .کاشت ریش و سبیل نتیجه ایی دائمی دارد که با هر کاشت تار مو به صورت جدا،کاشتی طبیعی صورت میگیرد و ظاهری منحصر به فرد به مردان میدهد که قابل تشخیص کاشت بودن آن به هیچ وجع نمی باشد.
اما این کار نیاز به تخصص بسیار فراوانی دارد و مهارت فراوان متخصص مربوطه که این کار را با ظرافت و تجربه انجام دهد .در این مرکز تخصصی کاشت مو در کرج ،متخصصان کاشت موی  ریش در صورت با تجارب بالا و مهارت عالی این کار را به بهترین و طبیعی ترین شکل برای بیماران انجام میدهند،به گونه ایی که همه ی متقاضیان در این کلینیک کمال رضایت را از کاشت خود دارند و به بهترین شکل ممکن به نتیجه ی مطلوب و دلخواه خود رسیدند.

 کاشت ریش و سبیل در کرج

 طبق آمار کاشت ریش و سبیل در کرج و کاشت ابرو در کرج  با روش های رایج و سنتی انجام می شود و از نظر تعداد کلینیک هایی که به شکل تخصصی کاشت مو انجام می دهند محدودیت هایی دارند ، به دلیل اینکه شهرکرج به شهر تهران نزدیک می باشد پیشنهاد می شود کاشت ریش و سبیل خود را در کلینیکی معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان انجام دهید 

 کاشت ریش و سبیل در کلینیک رنسانس 

کاشت ریش در کلینیک رنسانس به میزان تعداد موی کاشته شده وسعتی که برای کاشت ریش و سبیل در نظر گرفته شده است می باشد.کاشت ریش و سبیل در این کلینیک با روش های SUT و FUE  انجام می شود. کلینیک تخصصی رنسانس با توجه به مهارت بالا، تیم مجرب پزشکی کاشت ریش  و دادن مشاوره مفید به مراجعان و انجام کاشت ریش با نهایت تراکم انجام می شود
مدیران کلینیک رنسانس سودمندی و سود را ملاک کار خود قرار نداده است و هدف این مجموعه بهبود زیبایی و سلامت روحی و ظاهری مردمان این سرزمین است  تا همه بتوانند در کنار هم با روحیه و اعتماد به نفس بالا زندگی کنند.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ریش و سبیل با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید