موهای کاشته شده می ریزند؟

کاشت مو یکی از حساس ترین فعالیت های زیبایی به شمار می رود و ممکن است هر شخصی در طول زندگی خود یکبار و یا دوبار کاشت مو انجام دهد به همین دلیل حساسیت زیادی ایجاد کرده است و باعث می شود سوالات زیادی پیرامون آن در ذهن ببوجود آید.

موهای کاشته شده می ریزند؟

سوالی که متقاضیان کاشت مو و یا حتی  کسانی که موهای خود را کاشته اند مطرح می کنند این است که آیا موهای کاشته شده می ریزند؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و موارد مرتبط با آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که خیر موهای کاشته شده به هیچ عنوان ریزش پیدا نمی کنند زیرا در قسمتی که به آن بانک مو گفته می شود و در اصل ناحیه اهدا کننده به شمار می رود گرفت ها را برداشت کرده و پیوند زده خواهد شد.

چرا پس از کاشت مو، موها ریزش می کنند؟

یکی دیگر از سوالاتی که در این مبحث پرسیده می شود این است که چرا پس از کاشت مو، موها ریزش می کنند، باید توجه داشته باشید که اگر قبل از کاشت مو شرایط مناسب را نداشته باشید ممکن است موهای شما بعد از کاشت مو ریزش پیدا کند ب

دوره ریزش مو و رویش مو در کاشت مو

ریزش موها بعد از کاشت مو امری کاملا طبیعی است. موها معمولا در 20 روز اول حدودا یک تا دو میلیمتر رشد خواهند داشت. بین 20 الی 35 روز هشتاد یا صد در صد موهای کاشته شده می ریزند.این امر در تمامی روش های کاشت مو اتفاق می افتد. به استثنای تعداد محدودی از افراد که چیزی در حدود 40تا 60 درصد موهای کاشته شده ریزش پیدا نکرده و رشد می نمایند که دلیل این امر در این افراد مشخص نمی باشد که حتی سن بیمار ، تعداد گرافت ها و سرعت کاشت دخالتی در این امر ندارد.

موها به مدت 90 تا 120 روز در حالت استراحت هستند و بعد از گذشت سه الی چهار ماه رشد دائمی ومجدد موها آغاز می شود.
حدود 30 تا 50 درصد از موهای کاشته شده 6 ماه بعد از عمل کاشت رشد خود را نشان می دهند . همین درصد کم  از رویش موهای جدید می تواند تغییرات بسیار مثبتی در ظاهر فرد ایجاد کند. 
رشد موها در ماه های 10 تا 12 بعد از عمل تکمیل خواهد شد به طوری که در ماه هفتم اگر پوست سر خود را لمس کنید متوجه موهای کوتاه و زبر تازه روییده خواهید شد.
برای نتیجه هرچه بهتر از کاشت مو گاهی داروهایی که به روند رشد موها کمک می کنند نیز با تجویز پزشک مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد. در 10 درصد از افرادی که کاشت موانجام داده اند ، امکان این که موهای ضعیف شده قبلی بعد از انجام کاشت مو دوباره ضخیم تر و قوی تر شود، وجود دارد. بعد از ماه 8 ام عمل کاشت مو اگر تراکم موهای کاشت شده از نظر شما کافی نبود ، یا جهت کاشت نواحی باقیمانده می توانید با مشورت پزشک خود اقدام به جلسه دوم کاشت مو نمایید.

با پیشترفت علم کاشت مو و تقویت مو هم اینک میتوان جهت پیشگیری و تقویت موهای فرد متقاضی کاشت مو اقدامات بسیار خوبی را انجام دهیم چرا که با استفاده از پکیج تقویتی محموعه رنسانس میشود از موهای در حال ریزش جلوگیری کرد و سپس کاشت مو را در صورت صلاح دید پزشک معالج انجام دهیم،
شما میتوانید جهت معاینه دقیقتر موهای خود عکس خود را از زاویه بالا و اطراف موهایتان از طریق فرم درخواست مشاوره کاشت مو ثبت کرده و یا از طریق واتسپ و یا تلگرام مجموعه رنسانس با شماره 09122115442 ارسال نمایید و یا جهت مشاوره حضوری و تعین وقت با شمارهای 02188909050-    02122088210 تماس حاصل فرمایید