کلینیک کاشت مو در سعادت آباد

ریزش مو ، مشکلی است که تعداد زیادی از مردمان جهان با آن سروکار دارند  و هم در مردان و هم در تعدادی از خانم ها قابل مشاهده است .
درمان های مقطعی زیادی برای این درمان وجود دارد که بعد از مدتی تاثیر خود را از دست میدهند ، خوشبختانه با پیشرفت علم و به وجود آمد روش کاشت مو ، مشکل طاسی و ریزش مردمان ریشه کن شد . 

کاشت مو 

در کاشت مو ، موهای مقاوم را از قسمت پشت سر برداشت میکنند و با جدا سازی فولیکول موها ، فولیکول ها را بر قسمت خالی سر پیوند میزنند ، این کار نیاز به ظرافت تمام دارد تا به فولیکول ها هیچ آسیبی وارد نشود و همچنین کاشت مویی طبیعی صورت گیرد و جای هیچگونه اسکاری باقی نماند.

کاشت مو در سعادت آباد 

بهترین کاشت مو در سعادت آباد ، کیلینیک کاشت موی رنسانس می باشد که بهترین کیفیت را زمینه کاشت مو ارائه داده است و دارای  مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و توانسته است رتبه ی بالای کیفیت و رضایت بیماران را به خود اختصاص دهد
این کلینیک کاشت مو در سعادت آباد با انتخاب بهترین متخصصان و کادر پزشکی ، توانسته است بهترین خدمات را در حوزه زیبایی ارائه دهد.
کلینیک کاشت موی رنسانس بنیانگذار و تنها مجری  کاشت مو به روش SUT می باشد که این افتخار را دارد تا کنون بیش از 20000 مورد کاشت مو را با موفقیت انجام داده است.

شماره تماس: 02128111001
آدرس: سعادت آباد، میدان فرهنگ، ابتدای بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی، ساختمان لانیل – پلاک 35 ، کلینیک رنسانس

کاشت مو به روش sut 

کاشت مو به روشSUT  جدیدترین متد کاشت مو در دنیا می باشد که در این روش تا 14000 تار مو  را می توان کاشت کرد . کاشت مو به روش SUT در یک جلسه انجام می شود و نیز تمامی مراحل برداشت با دستگاه انجام می شود
 از دیگر مزیت های کاشت مو به روش SUT نداشتن جراحی ، درد ، خونریزی، بیهوشی و ... اشاره کرد، همچنین شایان ذکر است در کاشت مو به روش SUT دیگر شاهد دیدن خط اسکار و یا بخیه نمی باشیم زیرا در این روش برداشت به شکل خطی و نواری که همگام با جراحی است انجام نمی شود.
 از رکورد های کاشت مو به روش SUT می توان به کاشت 60 تار مو در 1 سانتیمتر اشاره کرد که با دیگر روش های کاشت مو این کار غیر ممکن می باشد.
کلینیک رنسانس تنها مرکز کاشت مو به روش SUT   بنیانگذار و تنها مجری انحصاری کاشت مو به روش  SUT در ایران می باشد که تا امروز بیش از 20000 نفر جهت انجام این روش به این مرکز مراجعه کرده و پس از انجام کاشت رضایت کامل را اعلام داشتند.

کلینیک کاشت موی رنسانس
شماره تماس: 02128111001
تلگرام و واتساپ: 09122115442
آدرس: سعادت آباد، میدان فرهنگ، ابتدای بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی، ساختمان لانیل – پلاک 35 ، کلینیک رنسانس