کاشت مو شهرری

 بهترین و شاید تنها ترین روش برای برگشت رشد طبیعی موهای از دست رفته  استفاده از کاشت مو می باشد. همانطور که میدانید  ریزش های شدید و طاسی های منطقه ایی و ریزش های ارثی قابلیت بازگشت و رشد مجدد موها را ندارند به همین خاطر  به شدت میتوانند کاهش اعتماد به نفس را برای افراد به همراه داشته باشند به طوری که  حضور آن ها را در اجتماع کمتر کرده و باعث  اضطراب بیشتر در آن ها شود

 به همین خاطر افراد مبتلا به ریزش موهای شدید  به دنبال روشی برای رفع ریزش موی خود بوده و به دنبال راه  حلی دائمی برای درمان خود می باشند.

خوشبختانه پیشرفت علم توانست در این زمینه بسیار کمک کننده باشد و این مشکل را برای همیشه از بین ببرد ، استفاده از کاشت مو میتواند به رشد مجدد موهای از بین رفته منجر شود و زیبایی و اعتماد به نفسی دوباره را بازگرداند.
پس اگر شما نیز ریزش های شدید را تجربه می کنید و به دنبال کاشت مو شهرری هستید تا درمان خود را در این منطقه انجام دهید حتما ما را در ادامه این مطلب دنبال نمایید.

 کاشت مو 

 کاشت مو درمانی برای رشد طبیعی موهای از دست رفته می باشد شاید این موضوع در نگاه اول تعجب برانگیز باشد که چگونه فولیکول های ضعیف و یا از دست رفته میتوانند رشد موها را مجددا آغاز نمایند در این باره باید توضیح داد کاشت مو روشی است که با انتقال و کاشت فولیکول های سالم برای جایگزین کردن فولیکول های ضعیف و از دست رفته  بر نقاط خالی از مو میتواند منجر به رشد طبیعی موها گردد.
 کاشت مو روشی بدون احتیاج به جراحی و خونریزی می باشد که نیازی به  بخیه و وجود خط اسکار نداشته و در یک جلسه انجام می شود
از این رو علاوه بر رشد طبیعی موها، ظاهری طبیعی را نیز برای شما به همراه داشته و اعتماد به نفس تان را به شما بر می گرداند

کاشت مو شهرری

اگر شما نیز مایل به انجام درمان کاشت مو در شهرری هستید باید بدانید که از اصلی نکاتی که برای درمان باید به آن توجه داشته باشید انتخاب مرکز کاشت مو می باشد که میتواند نتایج عالی و یا غیر مطلوب را برای شما داشته باشد بنابراین شما باید در انتخاب مرکز کاشت موی خود آگاهانه رفتار نمایید .

کاشت مو در وحله اول نیازمند کلینیکی تخصصی و معتبر می باشد تا با توجه به کلیه استاندارد ها درمان افراد را انجام دهد ، سپس کلینیک انتخابی باید  دستگاها و روش های عالی و جدید کاشت مو را در خود جای داده باشد تا افراد بتوانند بهترین نوع درمان و عالی ترین نتایج را از این طریق کسب نمایند سپس کلینیک مورد نظر باید با در دست داشتن متخصصین متعهد و حرفه ایی درمانی مطمئن و ایده آل را برای مراجعین خود داشته باشند پس در انتخاب  کلینیک دقت به این نکات الزامی می باشد.

متاسفانه در شهر ری کلینیک تخصص کاشت مو وجود ندارد و اگر هم کاشت مو در آن منطقه انجام شود در مطب غیر مجاز و با روش های قدیمی کاشت مو انجام می شود
بنابراین ما پیشنهاد میکنیم کاشت موی خود را در تهران انجام دهید چرا که کاشت مو فقط یکبار انجام می شود 


روند انجام کاشت مو در تهران

افراد با مراجعه به مراکز کاشت مو ابتدا تحت معاینه توسط متخصص قرار خواهند گرفت ، متخصص نیز با تشخیص صحیح خود مشخص می نماید که ریزش فرد به چه علت و به چه صورت بوده و چه مقدار مو را در جهت درمان نیاز دارد ، همچنین مشخص می سازد که به چه اندازه برداشت بانک مو نیاز بوده و چه مقدار فولیکول برای شخص کفایت خواهد داشت همچنین در این جلسه  انتخاب نوع روش کاشت مو نیز مشخص میشود تا درمان طبق این اصول پیشروی شوند.

سپس در جلسه درمان محل برداشت موی شخص از طریق بی حسی موضعی بی حس خواهند شد و فولیکول های مورد نظر برداشت میشوند سپس فولیکول های به دست آمده  از طریق تزریق بی حسی موضعی  بر محل خالی از مو کاشته خواهند شد  و درمان پایان خواهد یافت و نتایج پس از گذشت 6 الی 12 ماه نشان داده خواهند شد.


روش های کاشت مو

 از ویژگی های کاشت مو وجود پیشرفت های چشمگیر و عالی در این روش می باشد و پیشرفت علم توانسته است کاشت مو را نیز تحت تاثیر قرار داده و روش های آن را ارتقاء دهد .
 روش های ابتدایی کاشت مو ،کاشت مو های  fit,fut بودند که به بررسی این موارد نیز می پردازیم .

 کاشت مو به روش fut

در این روش از کاشت مو  برای برداشت موها نیاز به برش پوست پشت سر فرد بود و طول و عرض 2 سانتی متری را برای برداشت نیاز داشت و سپس ناحیه برش خورده جدا شده و پوست سر  از طریق بخیه به هم متصل میشدند و سپس برداشت از پوست صورت میگرفت.
 اصلی ترین عیب در این روش وجود بخیه و ایجاد خط اسکار بر پشت سر افراد بود که این مسئله سبب بروز ضعف در ظاهر افراد میگشت همچنین مقدار فولیکول های برداشت شده و کاشته شده تعداد زیادی را نداشت و نتایج حالت 100 درصد طبیعی را به همراه نداشتند.

 کاشت مو به روش fit

 کاشت مو به روش fit به عنوان روش جایگزین fut مورد استفاده قرار گرفت  که نیازی به بخیه پوست سر نداشت اما برداشت آن به واسطه پانچ صورت میگرفت و مقدار کمی برداشت فولیکول را به همراه داشت و نیاز به جلسات متعدد درجهت برداشت و کشات مو بود و نتایج  آن اکثرا غیر قابل پیشبینی بودند و تراکم بالای مو را به همراه  نداشتند.

کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut ، روش تکامل یافته روش های قبلی می باشد که در جهت رفع نواقص آن ها  به وجود آمده است و بهترین روش کاشت مو در دنیا معرفی شده که نتایج فوق العاده را برای رشد طبیعی موها به همراه دارد .

در این روش درمانی برداشت از طریق دستگاه مخصوص انجام خواهد گرفت که دارای سوزن های ریز بوده و خونریزی را به همراه ندارد سپس کاشت مو نیز به واسطه سوزن های ریز با کمترین خونریزی بر نقاط خالی از مو انجام خواهد  گرفت این روش نیازی به برش سر ، خونریزی ، بخیه و یا تعداد مکرر جلسات درمانی ندارد و با کمترین زمان تنها در یک جلسه اجرا خواهد شد و نتایج آن در کوتاهترین زمان بین 4 الی 10 ماه خود را نشان داده و با تراکمی بالا و ظاهری صد در صد طبیعی سبب رضایت افراد قرار خواهند گرفت .

کلینیک تخصصی رنسانس بنیانگذار کاشت مو با تکنیک SUT در ایران می باشد و کاشت مو SUT در این کلینیک در یک جلسه بدون جراحی، درد، خونریزی، بدون دوران نقاهت و عوارض جانبی انجام می شود از این رو ما به عزیزان ساکن در شهر ری پیشنهاد میکنیم کاشت موی خود را در کلینیک تخصصی رنسانس انجام دهند

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید