ترمیم مو به روش prp

ضعیف شدن و ریزش مو ها می تواند ظاهر و اعتماد به نفس افراد را به خود درگیر کند و همچنین سبب بروز بیماری ها و مشکلات زیادی در افراد شود .افراد زیادی را می بینیم که از ریزش متعدد موهای خود شکایت دارند و از وضعیت خود راضی نیستند. باید بدانید که پر پشتی و ریزش مو تا حدود زیادی به ارث و ژنتیک بستگی دارد که عوامل محیطی و روحی مانند استرس ، اضطراب ، تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین ها نقش موثری در آن دارد .برای درمان ریزش مو و تقویت مو راه های بسیاری همچون کاشت مو ، ترمیم مو ، پی آر پی و... وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. تمامی این روش ها غیر تهاجمی و ایده آل برای بازگشت موهای از دست رفته می باشد.از جمله موثر ترین تکنیک ها روش پی آر پی می باشد که می تواند ترمیم موها را به بدین وسیله انجام داد .در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.


ترمیم مو با روش پی آر پی

پی آر پی روشی طبیعی برای رشد و تقویت موها می باشد. این روش از طریق پلاسمای غنی شده پلاکت خود فرد انجام می شود .پی آر پی دقیقا از فاکتور های رشد و سلول های بدنی خود شخص استفاده می کند و به همین دلیل روشی غیر تهاجمی بوده که رشد موها را سرعت می بخشد و با انتخاب یک کلینیک پوست و مو معتبر می توانید توسط متخصصین حرفه ای بخش پی آر پی ، درمانی راحت و مناسب را تجربه کنید. این روش برای درمان طاسی منطقه ای ، درمان ریزش مو ، تقویت و رشد مجدد موهای ریخته شده ی جدید پس از مو و همچینین برای کمک به رشد مناسب بعد از کاشت مو انجام می گیرد .


این روش ساده و بدون جراحی تنها در مدت زمان 60 الی 90 دقیقه انجام می شود و نتایج عالی و مطمئنی بر جای می گذارد.با استفاده از این روش افراد شاهد نتایج عالی و شگفت آوری خواهند بود.


روش پی آر پی چگونه روشی است ؟

فرد پس از انتخاب مرکز کاشت موی معتبر که دارای متخصصین کاملا حرفه ای و ماهر می باشد ، مورد معاینه دقیق قرار می گیرد و با انجام بررسی های لازم وارد جلسه انجام درمان پی آر پی می شود . برای این روش ابتدا نمونه ای از خون شما را می گیرند و سپس با استفاده از دستگاه تخصصی و پیشرفته ، سلول های بنیادی و همچنین فاکتور رشد را از خون جدا می نمایند .


پس از آن این پلاسمای غنی شده با تزریقاتی ریز و با دقت در زیر پوست تزریق می شود . تزریق با دقت بسیار بالا و بدون حس درد در افراد بر لایه درم پوست یعنی در نقطه فولیکول موها انجام می شود.با انجام این کار فولیکول های مو تقویت می گردد و امکان ریزش از بین خواهد شفت. فولیکول های ضعیف شده نیز با تزریق پلاسما تقویت شده و رشد مجدد موها اتفاق خواهد افتاد چرا که پلاسما دارای سلول های بنیادی بوده و جوانسازی و تقویت کامل موها را به همراه دارد.


افراد با استفاده از این روش می توانند موهای خود را جوان و تقویت کرده و رشد مجدد موهای از دست رفته خود را با کیفیت و مقاومتی عالی مشاهده نمایند. حتی از طریق تزریق پی آر پی بر سطح پوست سر ، ما شاهد بهتر شدن پوست سر افراد خواهیم بود که با جوان شدن پوست سر ، سلامت موها ضمانت می شود.همانطور که گفته شد زمان انجام این روش حداکثر 90 دقیقه خواهد بود که با توجه به شرایط موی افراد تکرار جلسات بین 4 الی 5 جلسه در مدت هر 4 هفته یکبار می باشد . این روش دوران نقاهتی ندارد و تنها پس از انجام این روش احساس ملتهب شدن در سطح سر را دارند که کاملا طبیعی بوده و در مدت یک الی دو روز اتمام می یابد و نتیجه فوق العاده آن در سه ماه اول قابل مشاهده می باشد. با پایان هشت ماه شاهد رشد و تراکم بالای موها خواهیم بود .


مزایای روش پی آر پی مو

• از خون خود فرد استفاده می شود و همین امر باعث جلوگیری از ابتلا به ایدز و هپاتیت و... می شود.

• باعث افزایش خون رسانی به قسمت وسط سر می شود.

• جلوگیری از ریزش مو.

• در مواردی به عنوان درمان مکمل بیماری آلوپسی آره آتا می باشد.

• در یک جلسه انجام می شود.


آیا پی آر پی عوارض دارد ؟

زمانی که ترمیم موی سر با پی آر پی انجام می گیرد ، هیچ نگرانی از بابت عوارض نخواهیم داشت چرا که این روشی کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچگونه حساسیت و بیماری را برای افراد به همراه ندارد و از معدود عوارض آن می توان به ملتهب شدن و قرمزی پوست سر اشاره کرد که پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت .


پی آر پی هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده می باشد اما نکته ای که وجود دارد این است که پی آر پی هیچگاه نمی تواند سبب درمان طاسی کامل گردد و این توقع از این درمان نمی رود .بنابراین ترمیم مو و کاشت مو جز بهترین روش هایی هستند که می بایست جهت طاسی مو انجام داد.


نکته مهمی که مطرح است این است که پی آر پی را نباید به هیچ وجه با ترمیم مو مقایسه کرد و این دو روش کاملا مجرا از یکدیگر هستند. در ادامه درباره ترمیم مو صحبت خواهیم نمود.


ترمیم مو یکی از راه حل ها و روش های طاسی سر می باشد که در این روش لایه ای شبیه سازی شده مثل پوست سر انسان تهیه شده و موهای 100% طبیعی روی آن لایه تعبیه می شود. این روش بدون نیاز به بانک موی شخص می باشد.جدیدترین و تنها روش دارای استاندارد ترمیم مو به روش HRT می باشد که در این روش تراکم موها کاملا طبیعی بوده و از قابلیت های آن می توان به انجام برخی فعالیت ها همچون استحمام ، استخر ، سونا ، جکوزی ، انجام تمام فعالیت های ورزشی و ... اشاره کرد. از دیگر مزایای این روش می توان به استفاده از ژل ، سشوار ، تافت ، مش ، بابلیس و... پس از ترمیم مو اشاره نمود.


خط رویش مو و خط فرق در این روش کاملا طبیعی بوده به گونه ای که موها از داخل پوست سر رویش پیدا کرده اند. ترمیم مو به روش HRT مناسب برای افراد دارای قند خون ، فشار خون و در کل کسانی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند می باشد. روش HRT بدون خونریزی ، بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون درد و... بوده و در یک جلسه انجام می شود. این روش تنها راه ممکن برای بیماران آلوپسی آره آتا ، بیماران سوختگی، بیمارانی که شیمی درمانی انجام داده اند ، بیماران لیکن پلان و... می باشد.با توجه به مطالب گفته شده می توان دلیل تفاوت این دو روش را به صورت کامل متوجه شد.