کاشت مو در ایلام

عزیزانی که تمایل به انجام کاشت مو در ایلام را دارند توجه داشته باشند که در کلینیک کاشت موی رنسانس کاشت مو با تکنیک sut   بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون دوران نقاهت، بدون عوارض جانبی، با استفاده از دستگاه اتوماتیک و ... انجام می شود که به همراه ارائه ضمانتنامه کتبی از بیمه ایران است.
به دلیل اینکه تمامی مراحل کاشت مو در این کلینیک در یک جلسه انجام می شود شما عزیزان می توانید کاشت موی خود را در تهران و در کلینیک رنسانس انجام دهید، جهت مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید. 

کاشت مو در ایلام

کاشت مو در ایلام به روش های رایج و سنتی انجام می شود توجه داشته باشید که در سطح دنیا روش های رایج و سنتی کاشت مو منسوخ شده و دیگر انجام نمی شود اما سوال اینجاست که دلایلی باعث شده روش های رایج منسوخ شود؟
در جواب به این سوال باید بگوییم که به طور مثال روش fut  اولین روش کاشت مو به شمار می رفت در این روش یک نوار از پشت سر یا همان بانک مو برداشت می کردند که کاملا ناحیه گالا هم در اینجا برداشت می شد و خط اسکار را از خود به جای میگذاشت از دیگر معایب این روش می توان به جراحی، در مواقعی بیهوشی، خونریزی های شدید، درد، عوارض های جانبی و ... اشاره کرد حتی دوران نقاهت پس از کاشت مو در این روش ها به قدری بود که فرد متقاضی کاشت مو باید تا یک هفته استراحت مطلق می کرد تا بتواند به شرایط عادی خود بازگردد بنابر این عوارض این روش نسبت به انجام آن ارزش نداشت.

پس از کاشت مو به روش fut کاشت مو به روش fit معرفی شد که هم اکنون کاشت مو در ایلام به این روش هم انجام می شود این روش هم همانند روش قبلی دارای معایب خاصی بود که برخی از آن ها عبارت است از:
تراکم کم موهای کاشته شده، فاصله های بسیار زیاد بین هر تار مو، خط رویش عروسکی، اخونریزی های شدید، درد های بسیار، دوران نقاهتریال عوارض های جانبی، مشخص بودن موهای کاشته شده و ....
در حال حاضر بهترین تکنیک کاشت مو در دنیا کاشت مو به روش sut می باشد که در این تکنیک با استفاده از دستگاه اتوماتیک می توان از تمامی ظرفیت های موجود در بانک موی فرد استفاده کرده به نوعی که اگر فرد متقاضی دارای بانک موی مناسبی باشد می توان تا 14000 تار مو را برداشت کرد و با استفاده از طراحی مهندسی خط رویش و همچنین با به روز ترین ابزار ها  بهترین و پر تراکم ترین کاشت مو را نسبت به روش های رایج و سنتی انجام داد.