تزریق چربی به بدن

در  عصر جدید ، زیبایی جزء ملاک روز مره زندگی هر آدمی می باشد و هرکس به نوعی سعی در زیبا شدن و زیباتر بودن دارد خصوصا زیبایی پوست و صورت  اهمیت بسار بالایی برای افراد دارد  و همچنین در دنیای امروز مسئله خوش هیکلی نیز امتیاز بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است ، خوشبختانه با پیشرفت علم ، و تزریق چربی به بدن این امکان به وجود آمد که افراد در کمترین زمان و بدون جراحی سنگین به زیباییی چهره و اندام ایده آل دست یابند .

تزریق چربی به بدن 

تزریق چربی به بدن به این دلیل است  ، گاهی اوقات  برخی از اعضای بدن و صورت دچار کم حجمی می شوند  یا به طور ذاتی فرد در این قسمت ها کم حجمی های  ذاتی دارد که  ظاهر خوبی به شخشص نخواهد داد و باعث ضعف در ظاهر افراد میشود  ، افراد با تزریق چربی در این مکان ها می توانند زیبایی خود را در این نواحی به دست آورند و در نتیجه از ظاهری زیبا بهره مند شوند و با تزریق چربی در نقاط مورد نظر آن ناحیه را حجیم و خوش فرم کنند  .
معمولا افراد  جهت جوان سازی صورت تزریق چربی را  انتخاب می کنند  اما به طور کل تزریق چربی   جهت گودی زیر چشم ، گونه گذاری ،  پشت چشم ،  اطراف چشم  ، برای حجیم شدن لب ها  ، پشت دست ، سینه ها ،  زیبایی واژن ، باسن ،  چانه ، خط خنده امکان پذیر است و روشی تضمینی و کارامد برای متقاضیان عرصه ی زیبایی می باشد و متد جهانی دارد . تزریق چربی به بدن  از مواد مصنوعی ساخته نمیشود  و همین مسئله باعث شده است بدن  واکنش آلرژیک نسبت به چربی تزریق شده نشان ندهد بر خلاف  سایر  مواد تزریقی که در زیبایی به کار میروند و مصنوعی می باشند عمل میکند .
تزریق چربی به بدن یک انتخاب عالی برای کسانی است  که  قصد  حجیم کردن  صورت را دارند  و همچنین مایل به تزریق عمقی بافتی می باشد .

در کلینیک رنسانس تزریق چربی با استفاده از تکنیک ها و متد جدید توسط پزشک انجام می شود که از این رو شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید.

تزریق چربی به بدن چگونه صورت میگیرد ؟

تزریق چربی به بدن ، با بی حس کردن موضعی در منطقه ی مورد نظر صورت میگیرد ،  این فرایند به صورت سرپایی می باشد   و مدت زمان سی دقیقه الی یک ساعت را برای تکمیل شدن نیاز دارد   . چربی تزریقی از اعضای بدن خود شخص   با استفاده از سوزن های مخصوص  یا لیپوساکشن  گرفته میشود و بعد از گرفت چربی آن را از طریق  سانتریفیوژ خالص میکنند و ناخالصی های چربی را ازبین میبرند و چربی خالص را برای تزریق چربی به بدن آماده می کنند ، و در نهایت چربی های خالص با استفاده از سوزن های مخصوص تزریق ، به ناحیه مورد نظر جهت حجیم سازی تزریق می شوند .

مزایای تزریق چربی به بدن 

مزایای تزریق چربی به بدن به دلیل استفاده از چربی خود بدن بسیار بالا می باشد زیرا هیچگونه الرژی را به همراه ندارد و بدن مواد وارد شده را بیگانه تلقی نمی کند و ظاهری زیبا و طبیعی به افراد هدیه میدهد که موجب رشد اعتماد به نفس افراد میشود  ، تزریق چربی  بافت پوست را بهبود میکند  دوام بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است  و هیچگونه محدودیتی ندارد و واسته به سلیقه مخاطب در هرجای بدن امکان تزریق از این روش وجود دارد  ، تزریق ربی به بدن هیچگونه سنگینی را در ناحیه ی استفاده شده به همراه ندارد و فرد رضایت کامل را از این روش گزارش می دهد  این روش بدون دردو خونریزی بوده  و بعد از انجام تزریق سریعا اثرات خود را بر جای می گذارد .

عوارض تزریق چربی به بدن 

 قبل از انجام تزریق چربی به بدن ، فرد آزمایش های لازم را میدهد و توسط  پزشک مربوطه ارزیابی خواهد شد و همچنین داروهای مصرفی مراجع کنترل میشود و فرد در نبود مشکل میتواند تزریق چربی به بدن را انجام دهد .
 به طور کلی عوارض تزریق چربی به بدن هیچ خطری را به همراه خود ندارد و تاکنون گزارشی از خطرات ناشی از آن موجود نمی باشد .  بعد از تزریق چربی به بدن کمی تورم و قرمزی در سطح تزریق شده مشهود میشود که کاملا طبیعی است و جزء روند این روش می باشد که پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت . 
پس ، استفاده از این روش جای هیچگونه نگرانی را برای افراد به همراه نمی آورد به همین خاطر است که این روش رتبه اول را در زیبایی و حجیم کردن بدن به خود اختصاص داده است و در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد .

هزینه تزریق چربی به بدن 

هزینه تزریق چربی به بدن و تزریق چربی بر لب بستگی به این مورد دارد که چه مقدارچربی از بدن شخص  گرفته شود و چه حجم از چربی بر بدن فرد تزریق گردد و اینکه در کجا و چند جای بدن فرد تزریق چربی صورت گیرد . این موارد گفته شده بر  قیمت این  روش تاثیر گذار می باشند .
اما ، اطلاع دقیق از هزینه تزریق چربی به بدن در جلسه مشاوره کلینیک های زیبای توسط متخصص مربوطه قابل محاسبه است و به اطلاع مخاطبان میرسد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید.