لیزر فرکشنال co2

قطعا همه موافق این مسئله هستیم که هیچ چیزی به اندازه لک پوست نمی تواند موجب اذیت و آزار روحی ما باشد،چه این لک در پوست صورت باشد، به دلیل جراحات یا سانحه و یا بر اثر جوش و چه این لک در پوست بدن باشد ، چه بر اثر سوختن یا زایمان و... مهم این است این لک از همه بیشتر موجب آزار خود فرد می باشد چون همه انسان ها خواهان پوستی صاف و عاری از لک هستند. به همین دلیل چنین افرادی به دنبال راه های مختلف برای درمان این ضعف خود می گردند . امروزه روشی دائمی برای از بین بردن موارد شاراه شده به میان آمده است که لیزر فرکشنال CO2 نام داشته و با استفاده از آن می توان این معضل را برطرف نمود. بهترین و جدیدترین نوع لیزر برای باز سازی پوست لیزر فرکشنال co2 می باشد.


لیزر فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال ، جدید ترین دستگاه لیزر است که با اشعه ی خود روی لایه ی پوست سبب تخریب لایه ی سطحی می شود و با لایه ی میانی برخوردی ندارد .این متد روشی کاملا مناسب و مفید برای بازسازی پوست می باشد.لیزر فرکشنال جدیدترین روش در بازسازی پوست آسیب دیده و جوان سازی پوست می باشد که چروک های زیر پوست را از بین برده و قابلیت درمان ، از بین بردن جای جوش و لک ، زخم و جراحات پوستی را خواهد داشت.با این روش می توان جای زخم و سوختگی ، کک و مک ها ، کشیدگی پوست بعد از زایمان ، چروکیدگی و تیرگی زیر چشم و همین طور شلی و ترک پوست بدن و صورت را برطرف نمود .


لیزر فرکشنال مربوط به تجدید کردن سلول های اپیدرم است .انجام این روش در سطح پوست ، موجب روشن تر شدن پوست و یکنواخت سازی آن می شود و تمامی لک های بدن را از بین می برد .همچنین این روش قادر است منافذ باز پوست را ببندد. .فرکشنال بعد از گذشت چند هفته اثرات شگفت انگیز خود را به جای می گذارد.


لیزر فرکشنال اثرات ایده آلی مانند رفع چین و چروک و سفت کردن پوست در نهایت ، تاثیر مثبت بر جوانسازی پوست دارد. همچنین قادر به احیا کلاژن های پوست می باشد.بنابراین افرادی که دچار شلی پوست یا چین و چروک هستند و یا سن پایینی دارند با استفاده از این روش می توانند از پیری خود پیشگیری کنند و شلی و چین چروک پوست خود را از بین ببرند.لیزر فرکشنال CO2 در 4 الی 6 جلسه صورت می گیرد که ماهی یکبار برای بیمار انجام می شود تا نتیجه مطلوب و صد در صدی را تجربه کند.


مزایای لیزر فرکشنال CO2

فرکشنال، قادر به پاکسازی و جوانی پوست می باشد.این متد ، روشی است برای از بین بردن تمام ترک های پوستی، جای تمامی زخم و لک در بدن.از مزایای این روش می توان به این موارد شاراه کرد:فرکشنال هیچ گونه زخمی در بدن ایجاد نمی کند ، تمام خطوط پوست را از بین می برد و با احیا کلاژن ها باعث سفتی پوست می شود.این روش ماندگاری بالایی در بدن دارد و روشی کاملا دائمی می باشد .مهم تر از آن،متقاضیان بعد از استفاده از آن نیازی به استراحت و مراقبت ندارند بنابراین افراد بعد از آن می توانند به کارهای روز مره خود هم برسند.فرکشنال برای افرادی که آستانه درد بالایی دارند بدون بی حسی موضعی انجام می شود اما افرادی که کم تحمل تر هستند با بی حسی موضعی قابل انجام می باشد.هزینه مناسب این روش نسبت به مزایای زیاد آن باعث شده این روش مخاطبان زیای را به خود جذب کند.


باید توجه داشت افراد مشهور و سلیبریتی ها خصوصا بازیگران و کارکنان عرصه ی مدلینگ مانند کیم کارداشیان از این روش برای صاف کردن و از بین بردن لک پوست صورت و بدنشان استفاده می کنند.فرکشنال این مژده را به افراد می دهد که می توانند با استفاده از این روش از شر لک های پوستشان که باعث ایجاد حس بد در آن ها می شد نجات یابند و صورت و بدنی بدون لک را دارا باشند.


عوارض لیزر فرکشنال CO2

فرکشنال در قیاس روش های دیگر عوارض کمتری دارد.افراد بعد از استفاده از فرکشنال در یک ساعت اول کمی احساس سوزش میک نند، و قرمزی و تورم جزئی را تجربه می کنند که بعد از گذشت سه روز از بین می رود .این موضوع طبیعی بوده و جز روند درمانی است . همچنین بعد از سه روز پوست کمی پوسته پوسته می شود که نشان دهنده ی از بین رفتن پوست مرده قبلی و جوان سازی کامل پوست است . با استفاده از یخ و کرم های مرطوب کننده روند درمان سریع تر می شود و این موضوع هیچ جای نگرانی ندارد.


این روش به جز این عوارض جزئی،که جز روند طبیعی درمان به شمار می روند، عوارض دیگری برای شخص و بدن افراد ایجاد نمی کند و روشی تضمینی در دنیا به شمار می رود.


هزینه لیزر فرکشنال CO2

هزینه فرکشنال، به طور مثال برای فردی که برای درمان لک از این روش استفاده کرده است و یا فردی که برای جوان سازی اقدام کرده است تفاوت قیمت دارد. بنابراین هزینه فرکشنال بستگی به محل و اندازه محل و نوع درمان دارد که در جلسه مشاوره با فهمیدن انگیزه شما از استفاده از آن، قیمت متناسب به آن را به شما خواهند گفت.