کرم برای بعد از تزریق چربی در صورت


 همانطور که می دانید تزریق چربی در صورت ، درمان زیبایی بی خطر  و بدون عوارض تزریق چربی می باشد که به دلیل بدون تهاجمی بودن این روش هیچگونه حساسیت و آلرژی در افراد به وجود نمی آورد اما آن چیزی که وجود دارد و اتفاق می افتد ایجاد ورم و کبودی های جزئی  بعد از تزریق چربی می باشد که تا چند روز ادامه دارد و افراد برای جلوگیری و رفع این عارضه به دنبال راه چاره می گردند تا  با خیالی آسوده در جامعه ظاهر گردند و  دوره درمان آن ها زودتر پایان پذیرید.

کرم برای بعد از تزریق چربی

معمولا افراد در این مواقع به دنبال کرم و مصرف انواع کرم برای درمان یا جلوگیری از مشکلات می روند در این صورت باید گفت که مصرف بعضی از کرم ها به صورت خود سرانه نه تنها موجب رفع مشکل نمی گردد ، بلکه با عارضه ی خود مشکل فرد را چندین برابر می کند ، معمولا متخصصین بعد از تزریق چربی در صورت ،  کرم ها و دارو هایی را در صورت لزوم برای مراجع تجویز می کنند و شرایط مصرف را نیز طبق نیاز مراجع تجویز می کند تا طبق نیاز مراجع مواد مصرف گردد .
باید توجه داشت که هر متخصصی بنا بر  روش درمان خود و شرایط مراجع  روش خاصی را پیشنهاد می دهد بنابراین افراد باید مشورت و توصیه را تنها با متخصص مربوطه خودشان انجام دهند تا درمانی درست و با کیفیت را تجربه کنند .

در مواقعی بعد از تزریق چربی به بدن  ، تنها استفاده از کمپرس یخ  و رعایت نکات مراقبت برای تزریق چربی توصیه می گردد اما در مواقع ضروری با توجه به شرایط مراجع و تشخیص متخصص  داروهای استروئیدی و یا کرم های مخصوص برای بیمار تجویز میگردد و با  مصرف این محصولات مشکلات به کلی برطرف خواهند شد و جای هیچگونه نگرانی برای افراد باقی نخواهند ماند.



مراقبت های لازم بعد از تزریق چربی 

 افراد بعد از مرحله اول و مرحله دوم تزریق چربی با رعایت تنها چند نکات ساده میتوانند درمانی دائمی و بدون کبودی و تورم را تجربه کنند .
در ابتدا بعد از تزریق چربی باید از فشار آوردن به محل پرهیز کنند ، به مدت سه روز از کمپرس یخ در محل استفاده کنند ، از فعالیت ورزش های سنگین در یک هفته بپرهیزند ، از رفتن به محل های گرم مانند سونا و قرار گرفتن در آفتاب مستقیم بپرهیزند ، مصرف ویتامین ضروری می باشد و اگر دارویی تجویز شده باشد طبق دستور باید مصرف گردد با رعایت همین  چند نکات ساده تورم و کبودی بعد از تزریق چربی  بسیار کاهش می یابد .
اما نکته ایی که رعایت آن برای مراجعین الزامی می باشد پرهیز از مصرف کرم ها و دارو های بدون تجویز متخصص می باشد ، عزیزان باید توجه داشته باشد تا تجویز هرگونه دارو باید تنها توسط متخصص خود فرد صورت گیرد و طبق دستور متخصص مصرف شود در غیر این صورت مشکلات غیر قابل جبرانی برای افراد به وجود می آید .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماندگاری تزریق چربی و سن مناسب تزریق چربی با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند