نکاتی در مورد لیزر موهای زائد بدن

 بهتر است ما قبل از استفاده از هر روشی نکات مهم و قابل توجه آن را بدانیم تا  با اگاهی بهتر درمانی صحیحی و نتیجه ایی درست را داشته باشیم .
در این خصوص ما مطالبی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در ادامه میتوانید آن را مطالعه کنید و از روش لیزر موهای زائد بیشتر بدانید .

 انواع لیزر 

 لیزر های مختلفی برای رفع موهای زائد  بدن وجود دارد که دارای طیف ها و طول موج های مختلفی در برند های متفاوت می باشند  مانند لیزر های گزیلایت ، لیزر های الکساندرایت و دیوت ، لیزر ان دی می باشند که دارای طول موج های مختلف بوده و در رنگ پوست و مو های مختلف جواب میدهند که متخصص لیزر میتواند افراد را برای کسب نتیجه ایی بهتر در انتخاب نوع لیزر راهنمایی کنند .

 عوارض در لیزر 

  اشعه ی لیزر به صورت موازی و هم فاز تابانده میشوند و خوشبختانه عوارضی را برای بافت های پوست و سطح رویی پوست ندارند ، لیزر موهای زائد تنها قابلیت تخریب فولیکول مو را دارد و قدرت تخریب به سایر بافت ها را در خود نخواهد داشت  که تقریبا 80 در صد موها را کاملا از بین میبرند و معمولا موهای روشن و پرز مانند باقی خواهند ماند .

 در چه مواردی باید از انجام لیزر منصرف شد ؟ 

 مواردی وجود دارد که استفاده از  لیزر موهای زائد زیر بغل را برای افراد ممنوع میکند که عبارتند از برنزه کردن پوست ،  افراد باید توجه داشته باشند که پس از پایان دوره برنزه خود و برگشتن پوست به حالت عادی اقدام به انجام لیزر موهای زائد بدن نمایند ،  در صورت حامله بودن انجام لیزر موهای زائد بیکینی به دلیل تغییرات شدید هورمونی مناسب نخواهد بود ،  کسانی که تبخال در ناحیه تناسلی را تجربه میکنند  باید پس از دوره تبخال  اقدام به استفاده از لیزر نمایند و قبل و بعد از استفاده از لیزر داروهای تبخال خود را مصرف کنند .
همچنین افرادی که بیماری های خاص و مصرف دارو های خاص را دارند حتما باید قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد این موضوع را با متخصص لیزر در میان بگذارند .

 تراشیدن مو 

 افرادی که برای لیزر موهای زائد پا مراجع میکنند باید توجه داشته باشند که قبل از رفتن به  کلینیک مورد نظر با توجه به شدت سرعت رشد موهای خود از دو روز تا یک روز قبل از رفتن به لیزر موهای ناحیه مورد نظر را با استفاده از تیغ شیو نمایند تا تاثیر بهتر و سرعت بخش تری را در نتیجه درمانی حاصل کنند .
اما استفاده از اپلاسیون و یا بند انداختن موها شدیدا ممنوع خواهد بود چرا که نتایج را به کندی پیش خواهند برد .

 تعداد جلسات درمانی و نتایج 

 عموما لیزر موهای زائد پشت لب از 6 الی 8 جلسه نتایج خود را بر جای میگذارد اما این تعداد جلسات ثابت نبوده و با توجه به رنگ پوست افراد ، جنس موها ، رگ موها و ناحیه  در حال درمان متفاوت می باشند و ممکن است این جلسات  تا 9 الی  10 جلسه نیز ادامه یابد تا نتیجه ی مورد نظر حاصل شود .
هرچه پوست فرد روشن تر و موها زبر تر و تیره تر باشند قطعا نتیجه حاصل شده بهتر خواهد بود .

 توصیه های لازم 

  1 ممکن است افرادی که دارای پوست های حساس باشند  دارای سوزش و قرمزی در  ناحیه ی لیزر شده پوست گردند که شخص  حتما باید از ژل های مخصوص تجویز شده و همچین ژل طبیعی آلوئه ورا برای ترمیم پوست خود استفاده نمایند .
2 نکته مهم بعدی که بسیار قابل اهمیت است استفاده از مرکز مورد نظر برای درمان لیزر موهای زائد پشت گردن و ... می باشد ، افراد موظف هستند برای  حفظ سلامتی خود و داشتن نتیجه ایی بهتر از کلینیک های معتبر با داشتن بهترین دستگاهای لیزر استفاده کنند تا بهترین و سریعترین نتایج را حاصل نمایند .
3 افراد باید تکرار جلسات را به صورت مکرر انجام دهند زیرا وقفه زیاد در جلسات سبب  بی اثر شدن لیزر خواهد شد .

هزینه لیزر موهای زائد 

 از نکات مهم دیگری که برای افراد مهم می باشد هزینه لیزر می باشد .
 هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک ها با توجه به نظر متخصصین و نوع دستگاه لیزر متفاوت خواهند بود و اینکه هر ناحیه هزینه مخصوص به خود را دارا می باشند ، اما بهتر است کلینیک هایی را انتخاب نمایید که بهترین دستگاهای لیزر را در دست داشته باشند و  هزینه ایی مناسب با خدمات را برای عزیزان در نظر بگیرند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند