لیزر موهای زائد پشت گردن

اصولا مو های زائد برای هیچ فردی خصوصا هیچ زنی خوشایند نبوده و نیست و افراد دائما سعی در از بین بردن موهای زائد خود دارند . اما داشتن موهای زائد خصوصا داشتن موهای زائد در پشت گردن یک نوع ضعف برای خانم ها به حساب می آید که در صورت وجود آن سبب کاهش اعتماد به نفس فرد و در نتیجه ضعف در روحیه فرد می گردد. داشتن موی زائد در این قسمت علاوه بر این موضوعات ، سبب تیره نشان دادن بدن می شود . از بین بردن مو ها در این قسمت توسط خود فرد امکان پذیر نمی باشد و از بین بردن موهای زائد از طریق تراشیدن موها باعث بیشتر شدن و زبر شدن مو ها خواهد شد .اقدام از طریق اپیلاسیون نیز نا معقول می باشد زیرا پوست در قسمت پشت گردن کاملا حساس بوده و بر اثر کشیدگی آسیب دیده و زخم خواهد شد .


بهترین روش رفع موهای زائد این قسمت ، لیزر موهای زائد پشت گردن می باشد که روشی تضمینی و بدون هیچگونه آسیب است. که در ادامه این مقاله به بررسی و ارائه توضیحات تکمیلی لیزر موهای زائد پشت گردن خواهیم پرداخت .


لیزر موهای زائد پشت گردن

در لیزر موهای زائد پشت گردن ابتدا ، محل مورد نظر به وسیله ژل مخصوص بی حسی پوشانده می شود تا فرد هیچگونه دردی را احساس نکند(درد انجام لیزر خفیف می باشد) . سپس اشعه ی لیزر بر پشت گردن فرد تابانده می شود که اشعه بر فولیکول مو های آن منطقه نفوذ کرده و ریشه و فولیکول موها را می سوزاند . با انجام این کار جلوی رشد مجدد موها گرفته خواهد شد . لازم به ذکر است اشعه لیزر تنها در عمق سطحی پوست که ریشه موها وجود دارند نفوذ می کند و قدرت تاباندن بیشتری به سایر اعضای بدن ندارد. به همین منظور هیچگونه آسیب و خطری پوست را تهدید نخواهد کرد .


لیزر موهای زائد پشت گردن چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان انجام لیزر موهای زائد پشت گردن به کمتر از پنج دقیقه زمان نیاز دارد. بنابراین فرد از بین رفتن دائم موهای زائد خود را بدون صرف وقت و زمان زیاد تجربه خواهد کرد . این روش همانند روش های گذشته عمل نکرده و به وقت زیادی احتیاج ندارد.البته تعداد جلسات این روش بسته به شرایط هر فرد متفاوت است و بر اساس تشخیص پزشک محاسبه مب گردد. . باید توجه داشت که لیزر در یک جلسه تنها قادر به سوزاندن بخشی از فولیکول مو ها می باشد. به همین دلیل به پنج الی شش جلسه (در شرایط عادی) جهت درمان نیاز دارد تا موهای آن ناحیه را به طور دائم از بین برود.


لیزر موهای زائد پشت گردن برای چه افرادی استفاده می شود ؟

خوشبختانه این روش هیچگونه محدودیتی برای افراد نداشته و هر فردی قادر به استفاده از این روش می باشد . افرادی که دارای موهای زائد سیاه با پوستی سفید می باشند نتیجه ای بهتر از طریق این روش کسب می نمایند.علاوه بر این این افراددر مدت زمان کوتاه تری با تعداد جلسات کمتر به نتیجه دلخواه خواند رسید. دستگاه های استاندارد و جدید مورد استفاده برای لیزر موهای زائد قابیلت تنظیم برای هر رنگ پوستی با هر طیف رنگ مویی دارد و هر فردی از این روش نتیجه ای عالی و رضایت بخشی را کسب خواهد کرد .


لیزر قادر است بعد از گذشت شش جلسه تمامی موهای زائد پشت گردن را از بین ببرد و بعد از آن تنها به سالی یکبار ترمیم احتیاج می باشد. این روش بدون هیچگونه عوارض و آسیب بوده و برای هر فردی توصیه می شود .


لیزر موهای زائد پشت گردن برای آقایان

یکی از مزیت های این روش این است که آقایان نیز می توانند برای از بین بردن موهای زائد پشت گردن خود از این روش استفاده نمایند. بسیاری از آقایان دچار رشد بیش از حد موی زائد در این ناحیه از بدن خود می بانشد که دائما برای رفع آن می بایست به آرایشگاه مراجعه کرده تا موهای این ناحیه را بتراشند. اما با توجه به رشد سریع مو در این ناحیه انجام این کار کمی آزار دهنده است.بنابراین با استفاده از از لیزر موهای زائد پشت گردن می توانند میزان رویش مو در این ناحیه از بدن خود را به کمترین میزان ممکن رسانده و یا رشد آن را متفوق سازند.


چنانچه قصد انجام لیزر موهای زائد پشت گردن خود را داشته باشید ، می توانید این کار را در مرکز تخصصی موی رنسانس با جدیدترین دستگاه ها و امکانات روز و همچنین توسط متخصصین انجام لیزر موهای زائد تجربه نمایید.


شما عزیزان می تونید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیزر موهای زائد پشت گردن و یا سایر نواحی بدن از جمله ، لیزر موهای زائد صورت ، لب ، دست و پا و ... با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.