فیلم کاشت ریش

فیلم کاشت ریش: همانطور که می دانید یکی از عناصر زیبایی و جذابیت هر مردی ریش و سبیل آن می باشد حال فکر کنید به هر دلیلی نقصی در ریش و سبیل فرد بوجود آید، علاوه بر اینکه در زیبایی و جذابیت وی تاثیر منفی می گذارد اعتماد به نفس فرد را نیز پایین می آورد  در مرحل اول افرادی که دچار ریزش مو در نواحی ریش و سبیل می شوند به پزشک مراجعه می کنند و سعی بر این دارند که با قرص ها و داروهای مختلف این نقص را درمان کرده و به حالت عادی برگردند اما متاسفانه به دلیل اینکه ای عارضه ژنتیکی بوده این امکان میسر نیست.

کاشت ریش و سبیل

بهترین و تنها روش جهت درمان ریزش ریش و سبیل کاشت ریش می باشد در حال حاضر آخرین متد کاشت ریش به روش های Fue و sut می باشد که در این روش دیگر نیازی به جراحی های بلند مدت، عوارض های جانبی، دردهای بسیار، خونریزی های شدید و ... نمی باشد و خواب مو و مدل ریش و سبیل به شکل مهندسی طراحی شده و با هماهنگی بیمار انجام می شود کاشت ریش با تکنیک fue و sut مادام العمر بوده و تراکم آن به نسبت روش های مشابه سه برابر می باشد 
شما دوستان گرامی می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات با شماره های 02188909050 و 02122088210 تماس حاصل کرده و یا عکس های خود را از طریق تلگرتم به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.

فیلم کاشت ریش

یکی از حقوق مراجعین به کلینیک های کاشت مو دیدن نمونه کارهای ن کلینیک بوده و یکی از راههای دیدن نمونه کارها و کسب اطلاع از نحوه، مزایا، معایب و ... کاشت ریش دیدن فیلم کاشت ریش می باشد در اینجا یکی از فیلم های کاشت ریش کلینیک رنسانس را می توانید مشاهده کنید.

https://www.hrthair.com/Services/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%87%D8%A7