تفاوت ترمیم مو به روش HRT با روش های دیگر

افراد زیادی هستند که با مشکل ریزش مو و به تدریج با خالی شدن سطح سر خود مواجه هستند. اغلب کسانی که دچار این مشکل می شوند تمایل به کاشت مو دارند ولی به دلایل مختلفی شرایط انجام کاشت مو را ندارند و یا اصلا از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند. معمولا ریزش مو و خالی بودن سطح سر از مو در اثر عوامل مختلف مانند ژنتیک و مادرزاد ایجاد می شود.


از دیگر علل ریزش مو شدید میتوان موارد ذیل را نام برد. مانند :

• انواع بیماری ها

• مشکلات روحی و استرس

• عوامل محیطی

• به صورت ارثی و مادرزاد


ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو راه حلی مناسب برای رفع کم پشتی و طاسی سر است. یکی از اولویت های مهم در زمان ترمیم مو کیفیت موها می باشد که باید بهترین نوع را انتخاب کرد. ترمیم مو یک لایه شبیه سازی شده به پوست سر است که موها روی این شبکه به صورت تار به تار توسط کراتین گیاهی (چسب گیاهی کاملا محکم و بدون هیچگونه عارضه، حساسیت،خارش و... است.) نصب می شود.
ترمیم مو به روش HRT بدون نیاز به بانک مو فرد است و موها به میزان تراکم مورد نیاز، رنگ، اندازه، شخص تعیین می شود . در ترمیم مو خط رویش و خط فرق موها به گونه ای طبیعی است که حتی اطرافیان متوجه ترمیم موی شما نخواهند بود. عمر مفید ترمیم مو بین 2 تا 3 سال می باشد.


تفاوت ترمیم مو HRT با روش های دیگر

✔ موهای مورد استفاده در روش ترمیم مو کاملا طبیعی می باشد و قابلیت رنگ، دکلره، مش و ... را داراست، ولی در سایر متد ها کیفیت موها به دلیل ترکیب موهای الیاف و موهای طبیعی بسیار پایین می باشد.

✔ بعد از نصب متد ترمیم موHRT می توان به فعالیت هایی نظیر استحمام ، سونا، استخر، تمامی فعالیت های ورزشی و ... پرداخت که از جمله مزایا و تفاوت ترمیم مو HRT با روش های دیگر این مورد می باشد.

✔ از تفاوت ترمیم مو HRT با روش های دیگر، استفاده از کراتین گیاهی برای نصب سیستم ترمیم مو است که فرد هیچگونه حساسیت و عوارض در سطح سر خود نخواهد داشت.

✔ یکی دیگر از تفاوت ترمیم مو HRT با روش های دیگر تراکم بسیار بالا موها بوده که با نظر دلخواه خود شخص تعیین می شود، اما در روش های دیگر حجم موها بسیار کم می باشد.

✔ نصب ترمیم مو، بسیار راحت است و در 1 روز و 1 جلسه انجام می شود. ترمیم مو ها با آموزش اولیه هر 15 روز توسط خود فرد به راحتی قابل انجام است.


وجه تمایز ترمیم مو به روش HRT با کاشت مو به روش FIT

1.از لحاظ هزینه ، ترمیم مو به روش HRT نسبت به کاشت مو به روش FIT به صرفه تر است.

2.در کاشت مو به روش FIT ممکن است تعداد جلسات متوالی باشد ولی در ترمیم مو به روش HRT اینطور نیست.

3.ترمیم مو به روش HRT هیچگونه عوارضی ندارد ولی از عوارض های قابل توجه کاشت مو به روش FIT می توان به عارضه نکروز ، جوش در محل کاشت مو در طولانی مدت ، بجا ماندن خط اسکار و ... اشاره کرد.ترمیم مو به روش HRT سایر عوارش کاشت مو FIT همچون ایجاد خط بخیه ، خونریزی های مداوم و ... را ندارد.

4.جوابدهی در ترمیم مو به روش HRT قطعی است ولی کاشت مو به روش FIT جوابدهی قطعی و صد در صد ندارد.

5.افرادی که از دیابت و فشار خون بالا رنج می برند انجام کاشت مو به روش FIT باعث وقوع مشکلات جبران ناپذیری برایشان می شود که این موضوع خیلی اهمیت دارد.

6.از نارضایتی های کسانی که کاشت مو به روش FIT را انجام می دهند م یتوان به کم پشتی و کاشت به شکل عروسکی اشاره کرد.

7.یکی از مهم ترین تفاوت های ترمیم مو به روش HRT با کاشت مو به روش FIT این است که موهای هر قسمت از سر مختص همان قسمت است برای مثال موهای پشت سر ضخیم تر است و خوابشان به سمت پایین می باشد. اگر همان موها در جلوی سر استفاده شود چون این مو برای آن قسمت نیست مشکلاتی را بوجود می آورد که این موضوع در ترمیم مو به روش HRT رعایت شده است.


به طور کلی برتری ترمیم مو به روش HRT نسبت به سایر روش ها عبارت است از:

• در ترمیم مو به روش HRT بانک مو از موهای صد در صد طبیعی استفاده می شود ولی در ترمیم موها به روش های سنتی و قدیمی از مخلوط موهای طبیعی و الیاف پلاستیکی استفاده می کنند.

• در ترمیم مو به روشHRT بانک مو برای قسمت جلوی سر و شقیقه ها (که معمولا ضخامت موها نازک تر از پشت سر میباشد) به همان شکل از موهای نازک استفاده می شود و برای پشت سر موهای زخیم تر استفاده می کنند.

• در ترمیم مو به روش HRT موهایی که ماهیتشان راست چین است یعنی خواب مو به سمت راست می باشد در قسمت راست سر استفاده می شود و موهایی که ماهیتشان چپ چین است بعبارتی خوابشان به سمت چپ است در قسمت چپ سر استفاده می شود.

• ترمیم مو به روش هاس سنتی و قدیمی فاقد خط رویش (Hairline) و خط فرق طبیعی هستند ولی یکی از اصلی ترین ارکان ترمیم مو به روشHRT خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی است.

• تمامی متریال استفاده شده در ترمیم مو به روش HRT کاملا بهداشتی بوده و دارای تاییده از نهاد ها و سازمان های معتبر جهانی می باشند در حالیکه یکی از معایب ترمیم مو به روش های قدیمی و سنتی استفاده از متریال تقلبی و بعضا صنعتی است.

• از دیگر معایب ترمیم مو به روش های قدیمی و سنتی تراکم بسیار کم آن می باشد در حالی که تراکم موهای ترمیم شده به روش HRT بسیار بالاست.

• نکته دیگری که لازم به ذکر آن است استفاده و بهره مندی روش HRT از دانش نوین روز دنیاست بصورتی که افراد بعد از ترمیم مو دچار هیچگونه عوارض ، حساسیت یا بیماری های قارچی و ... نمی شوند. این مساله مهم حاصل از استفاده ی دانش روز دنیا برای ترمیم مو به روش HRT است.

• استحمام همه روزه ، سونا ، استخر ، انجام تمامی فعالیت های ورزشی و ... قابلیت رنگ ، مش ، سشوار ، اتو ، ژل و...از جمله مزایای این روش با سایر روش های رایج می باشد.


تذکر: مراکز و موسسات غیر قانونی و نامعتبر برای کسب درآمد بیشتر از نام های جعلی و خود ساخته مانند: ترمیم مو به روش سرجری ، نانو ارگانیک و ... استفاده می کنند لذا خواهشمند است که قبل از انجام هرگونه اقدامی ابتدا از داشتن مجوز قانونی آن مرکز و سپس اصالت روش ترمیم موی آن اطمینان حاصل فرمایید.