کاشت ابرو برای آقایان

ابرو نقش مهمی درایجاد زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد. بیشترین مخاطبان کاشت ابرو افرادی با ابرو های کم پشت یا فاقد ابرو هستند. ریزش ابرو ها می تواند دلایل متعددی داشته باشد .برخی از مهم ترین دلایل ریزش ابرو عبارتند از: ریزش ارثی و مادر زادی، سوانح سوختگی، جای زخم و اسکار، بیماری های تیروییدی، پرتو درمانی ها و .... بهترین راه حل برای ریزش ابرو در چنین افرادی، کاشت ابرو برای آقایان می باشد. داشتن ابروهایی با موهای طبیعی و زنده و پرپشت باعث زیبا تر و جذاب تر شدن چهره شخص می شود. امروزه کاشت طبیعی ابرو یکی از چالش های زیبایی ا ست که انجام آن توسط افراد ماهر و پزشکان متخصص کاشت ابرو می تواند نتایج تاثیر گذاری به همراه داشته باشد.


دلایل ریزش ابرو در آقایان

✔ ریزش ابرو در آقایان ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از دلایل ریزش ابرو در آقایان شامل موارد زیر می باشد.

✔ موارد ژنتیکی و کم پشتی مادرزادی ابرو ها (عدم رویش مادرزادی)

✔ بیماری های هورمونی مانند کم کاری یا پر کاری تیروئید.

✔ مشکلات روحی و روانی مانند کندن ابروها با دست بدلیل وسواس یا عادت تریکوتیلومانیا.

✔ وجود بیماری های پوستی مانند لوپوس پوستی، آره آتا و ...

✔ آسیب دیدن ابروها در اثر ضربه هنگام تصادف، سوختگی، ماده شیمیایی، برق گرفتگی و ...

✔ شیمی درمانی، رادیو تراپی (اشعه درمانی)


کاشت ابرو برای آقایان نیز مانند کاشت مو دارای روش های مختلف است که در طول زمان با پیشرفت علم به وجود آمده اند. در ادامه به ه ریک از روش های کاشت مو خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو

کاشت ابرو برای آقایان به روش های رایج و سنتی

یکی از شاخه های کاشت مو، کاشت ابرو است که امروزه طرفداران بسیاری در بین آقایان نیز پیدا کرده است. توجه داشته باشید که انجام کاشت ابرو ظرافت خاصی می طلبد و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.بنابراین حتما باید توسط متخصصین انجام این کار صورت گیرد تا طبیعی ترین حالت ممکن بدست آید. نخستین روش هایی که در کاشت ابرو برای آقایان معرفی شد روش های FIT و FUT بودند که در همان مراحل اول منسوخ و دیگر از آن ها جهت کاشت ابرو استفاده نشد. از مهم ترین معایب کاشت ابرو برای آقایان با تکنیک های FIT و FUT می توان به جراحی های طولانی مدت، خونریزی های بسیار شدید، بیهوشی، دوران نقاهت بسیار طولانی، درد و ... اشاره کرد. همچنین در این روش ها به دلیل اینکه سوزن ها بسیار درشت بودند، موهای کاشته شده حالت عروسکی شکل به خود گرفته و به هیچ عنوان حالت طبیعی نداشتند. خواب مو و تطبیق آن ها با سایر موهای ابرو امر بسیار مهمی در طبیعی بودن این روش می باشد که در روش های ذکر شده نتیجه دلخواه به دست نمی آید.


کاشت ابرو برای آقایان به روش های SUT و FUE

جدید ترین و بروزترین تکنیک هایی که در کاشت ابرو برای آقایان مناسب می باشد، کاشت ابرو به روش SUT و کاشت ابرو به روش FUE است که بدون جراحی، درد، خونریزی، عوارض جانبی و ... انجام می شود که با مدل دلخواه و خواب موی طبیعی پیوند ابرو میسر می باشد. همچنین مزیتی که این تکنیک نسبت به تکنیک های قبلی، انجام کاشت ابرو با سوزن های کالیبره شده توسط تیم مجرب کاشت ابرو در کلینیک های معتبر انجام می گردد که در هنگام برداشت هیچگونه آسیبی به ناحیه بانک مو زده نشده و کاشت ابرو کاملا طبیعی با فرمت مردانه برای آقایان انجام می گردد.


کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE در یک جلسه انجام می شود و با انجام این متد می توانیم زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم. در کاشت ابرو به روش SUT و FUE حتی بر روی ابروهای تاتو شده هم می توان کاشت ابرو انجام داد. همچنین این متد بدون هیچگونه عوارض، جراحی، بدون درد، بدون جای زخم و بدون کوتاهی موها در قسمت برداشت انجام می شود. کلیه مراحل کاشت ابرو در کلینیک سینا توسط تیم مجرب کاشت ابرو و تحت نظر پزشک متخصص انجام خواهد شد.


هزینه کاشت ابرو در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) برای آقایان به مقدار وسعت خالی بودن ابروها و تعداد گرافت های کاشته شده و همچنین تکنیکی که با آن کاشت ابرو انجام می شود، بستگی دارد. ما در مرکز کاشت مو سینا (رنسانس) کاشت ابروهای شما را با روش های نوین FUE و SUT انجام می دهیم که در حال حاظر پیشرفته ترین روش در امر کاشت ابرو برای آقایان می باشد. از آنجا که کاشت ابرو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، انجام این متد باید با بالاترین دقت و ظرافت انجام شود.

کاشت ابرو برای آقایان


در پایان اگر قصد انجام مشاوره و یا تعیین وقت قبلی در زمینه کاشت ابرو را داشته باشید ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. همانطور که گفته شد کاشت ابرو مختص بانوان نمی باشد و مردان هم در صورت هرگونه مشکل کم پشتی مو در ناحیه ابرو می توانند از روش های کاشت ابرو آقایان بهره بگیرند.