کاشت ابرو به روش SUT

ابرو در چهره هر فردی ، تاثیر گذار بوده بنابراین زیبایی و یا بد فرمی آن بر چهره افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت .موضوعی که وجود دارد این است که بیشتر افراد در دنیا از بی فرمی ابرو ها ، کم پشتی ابرو و ریزش ابرو رنج می برند که علاوه بر مشکل وارد کردن بر ظاهر ، روحیه افراد را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. بنابراین افراد همیشه به دنبال راهی برای درمان مشکل خود می گردند که تاکنون بهترین درمان با توجه به استاندارد های جهانی استفاده از روش کاشت ابرو به روش SUT می باشد که در ادامه به آن می پردازیم .


کاشت ابرو به روش SUT

افراد به دلایل مختلف ریزش ابرو ها را تجربه می نمایند ، و یا به طور ذاتی دارای کم پشتی ابرو ها می باشند که تاثیر منفی ای را بر ظاهر و روحیه افراد به دنبال دارد.بنابراین طبیعی است که افراد به دنبال راهی برای زیبایی بخشیدن به ابرو در نهایت چهره خود باشند . درمان ها و روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارند که متاستفانه دائمی نبوده و رشد طبیعی ابرو ها را به همراه ندارند .تنها روش درمان رشد طبیعی ابرو ها ، کاشت ابرو به روش SUT خواهد بود که به رشد طبیعی ابرو ها می انجامد که در ادامه مطلب به توضیح آن می پردازیم .امروزه کاشت ابرو برای آقایان و بانوان قابل انجام است.


کاشت ابرو به روش SUT چگونه است ؟

این روش رشد طبیعی ابرو ها را به همراه دارد . روش SUT نیاز به متخصصی ماهر دارد که بهترین اجرا را برای افراد به همراه داشته باشد . برای اجرای کاشت ابرو به روش SUT نیاز به جلسه مشاوره می باشد که در این جلسه متخصص به معاینه دقیق مراجعه کننده می پردازد تا با توجه به مدل ابرو ها ، مقدار ریزش ابرو و ظاهر شخص ، نوع کاشت ابرو و روند درمان را مشخص سازد .در این جلسه محل برداشت مو با توجه به تراکم موی شخص مشخص می گردد و این که چه مقدار تراکم مو ها برداشت و چه مقدار کاشت برای ابروی شخص لازم باشد و خط کاشت ابرو نیز در این جلسه طراحی و تعیین می شود.

کاشت ابرو


اجرای کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT تنها در یک جلسه و با کمترین زمان ممکن برای افراد اجرا می گردد .ابتدا محل برداشت موهای شخص بی حسی موضعی شده و معمولا برداشت مو از پشت گوش شخص صورت می گیرد . در صورت نبود تراکم موی کافی نیز در این روش امکان برداشت مو ها از دیگر نقاط بدن نیز امکان پذیر است که با بی حسی موضعی برداشت صورت می گیرد . پس از برداشت نیز فولیکول ها به صورت تکی جدا خواهند شد و بدون آسیب با توجه به نیاز ظاهری فرد بر روی ابرو ها بر خط کشت ابروی طراحی شده کاشته می شوند . کاشت ابرو نیز با بی حسی موضعی امکان پذیر بوده تا فرد هیچگونه دردی را احساس نکند .


شرایط کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT ظاهری صد در صد طبیعی را برای افراد به همراه دارد . محل برداشت ابرو و کاشت ابرو بدون هیچگونه زخم ، جای بخیه و برشی صورت می گیرد که به هیچ وجه ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار نمی دهد . همچنین رشد ابرو ها از این طریق بسیار سریع خواهد بود که افراد در کم ترین زمان ممکن نتیجه عالی خود را کسب می نمایند .


مسئله دیگری که مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است ، طراحی عالی این روش بوده که ظاهر منحصر به فردی را برای افراد به همراه دارد . کاشت ابرو به روش SUT قادر است بر ابرو های آسیب دیده نیز اجرا شده و درمان عالی را بر جای بگذارد . افراد زیادی هستند که بر اثر جراحات شدید و یا تصادفات و شکستگی ابرو دچار زخم شدید بر ابرو شده اند که امکان رشد ابرو در آن نقطه غیر ممکن می گردد ، اما کاشت ابرو به روش SUT تنها روشی بوده که امکان درمان و رشد طبیعی ابرو ها را در این نقطه به عمل خواهد آورد .


بنابراین افراد با انتخاب این روش می توانند شاهد رشد طبیعی و دائمی ابرو های خود شوند و از این طریق زیبایی و خوشفرمی را به ابرو ها و ظاهر خود هدیه دهند .


طریقه کاشت ابرو

ابرو از مهم ترین المان های صورت می باشد که باعث به وجود آمدن جلوه زیبایی، بیان احساسات و بالا بردن اعتماد به نفس فرد می شود. ریزش ابرو می تواند دلایل متعددی همانند: ارثی و مادرزاد، دچار سوانح سوختگی و یا به جا ماندن جای زخم ، بیماری های تیروییدی و یا پرتو درمانی ها و... داشته باشد.به طور میانگین اکثرا بانوان با ریزش ابرو مواجه می شوند و داشتن ابروهایی با ظاهر طبیعی، تراکم بالا و قابل رشد برای این افراد بسیار مهم و حائز اهمیت است.


طراحی و کشیدن مداد و لوازم آرایشی شیمیایی گوناگون برای پر کردن ابرو دیگر جزو فعالیت های بسیار زمان بر و دارای هزینه های بسیار می باشد که در صورت تکرار پیاپی دست به کارهای به ظاهر آسان و دائم ولی در اصل خطرناک تر از جمله : تاتو و روش های دیگر مانند: میکروپیگمنتیشن و... که هم جلوه کاملا غیر طبیعی دارد و هم عوارض بسیار بالا و در اصل اکثرا توسط افراد مبتدی و آرایشگران آن را انجام می دهند ، در طی گذشت زمان فرد با مشکلات مختلف روبرو می کند. در ادامه پیرامون طریقه کاشت ابرو مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

طریقه کاشت ابرو SUT و FUE

در کاشت ابرو اولین مرحله طراحی و زاویه سازی ابرو ها می باشد که علاوه بر چهره سازی و زاویه دهی طبیعی با تائید نهایی فرد صورت می گیرد .مرحله بعدی از طریقه کاشت ابرو برداشت گرفت ها می باشد که با استفاده از دستگاه انجام می گردد.شایان ذکر است مزیت استفاده از دستگاه در تکنیک SUT و FUE برداشت سالم گرافت ها و همچنین آسیب نرسیدن به گرافت های همسایه می باشد
مرحله سوم در کاشت ابرو پیوند زدن گرافت ها می باش.د در این مرحله می توان تا 3 برابر روش های رایج و سنتی گرافت ها را پیوند زد و همچنین فاصله گرفت های کاشته شده در این تکنیک استاندارد و کاملا طبیعی می باشد.ریزش ابرو ها بعد از کاشت ابرو تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و پس از 3 ماه شروع به جوانه زدن می کند و سپس تا 9 ماه شروع به رشد کرده و تا ماه دوازدهم تکمیل می شود.


مزایای کاشت ابرو با تکنیک های SUT و FUE

1.نخستین مزیت کاشت ابرو زیبا جوان تر شدن چهره می باشد.
2.مهم ترین مزیت کاشت ابرو به روش SUT و FUE داشتن زاویه و خواب موی طبیعی می باشد که منحصرا متعلق به این تکنیک می باشد.
3.یکی دیگر از مزیت های کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE این است که روی ابروهای تاتو شده هم می توان کاشت ابرو انجام داد.
4. کلیه مراحل کاشت ابرو در این تکنیک در یک جلسه انجام می گردد.
5. این متد بدون هیچگونه عوارض، جراحی، بدون درد، بدون جای زخم و بدون کوتاهی موها د رقسمت برداشت انجام می شود.


مدل کاشت ابرو

در زیبایی صورت هر فرد، بخصوص در جلوه بخشی و فرم دهی به چشم ها، ابرو تاثیر بسزایی دارد.یکی از مسائلی که خانم‎ها اکثرا از آن شکایت دارند، کم مویی و ریزش ابرو هاست.چنانچه ریزش ابرو دارید این را می دانید که ریزش ابروها به تعداد کم یک امر کاملا طبیعی می باشد.افرادی که با معضل کم مویی و ریزش ابروها درگیر هستند اغلب راهکارهایی مثل استفاده از مداد ابرو یا تاتو را انتخاب می کنند.اگر ریزش ابروها بیشتر شود، باید جهت درمان به پزشک مربوطه جهت درمان مراجعه کرده.معمولا در صورت خالی شدن ابرو، پزشک شخص را برای مشاوره و درمان با مدل کاشت ابرو مد نظر، به متخصص کاشت مو ارجاع می دهد.

علل ریزش ابرو

1. کم پشتی مادرزادی ابروها (عدم رویش مادرزادی )

2. کندن ابروها با دست بدلیل وسواس یا عادت ( تریکوتیلومانیا )

3. بیماری های هورمونی مثل کم کاری یا پرکاری تیروئید

4. وجود بیماری های پوستی مثل: لوپوس پوستی، آلوپسی آره آتاو...

5. آسیب رسیدن به ابروها بر اثر ضربه هنگام تصادف، سوختگی، ماده شیمیایی، برق گرفتگی و ...

6. انواع پرتو درمانی همانند: شیمی درمانی، رادیو تراپی و...

کاشت ابرو به روش SUT


مدل کاشت ابرو و کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE

کسانی که ابرو های کم پشت دارند، بهترین روش دائمی برای حل مشکل آن ها، کاشت ابرو است.بهترین مدل کاشت ابرو ها، متدSUT و FUEمی باشد زیرا بدون هیچگونه عوارض، جراحی، بدون درد، بدون جای زخم و بدون کوتاهی موها درقسمت برداشت انجام می شود. کاشت ابرو در 1 جلسه صورت می گیرد. در این متد ابتدا موها را از کناره های گوش یا همان بغل گوش (به دلیل اینکه موای کناره گوش نرم تر و شبیه به موهای ابرو می باشد) برداشت و سپس در امتداد ابرو های فرد با فاصله مناسب کاشت می کنند.بعد از کاشت ظاهر ابروها تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده، 9 ماه اول شروع به رشد و 12 ماه بعد به طور کامل پر شده و رشد طبیعی، تکمیل می شود.

مزایا کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE

✔ داشتن حالت و زاویه خواب طبیعی ابروها

✔ دیگر به وسایل زمان بر برای پر کردن ابروها (مداد ،ماژیک ،و..) و روش های به ظاهر نوین و در اصل غیر طبیعی (تاتو ،میکروپگیمنتیشن و...) نیازی نیست.

✔ این متد بدون هیچگونه عوارض، جراحی، بدون درد، بدون جای زخم و بدون کوتاهی موها در قسمت برداشت انجام می شود.

✔ کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE در یک جلسه و توسط تیم مجرب طراحی، زیر نظر شخص و با مدل کاشت ابرو متناسب با صورت انجام می شود.

✔ مناسب افرادی که جای ناحیه سوختگی و یا محل زخم و اسکار دارند.


سن مناسب کاشت ابرو به روش SUT

سوالی که برای عزیزان مبتلا به مشکل ریزش ابرو به وجود می آید ، این است که چه موقعی می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند و سن مناسب کاشت ابرو چه موقع می بشد ؟اصولا افراد خیلی زیادی در دنیا ذاتا ابرو هایی کم پشت و کم پشتی دارند . عده ای نیز بر اثر شرایطی خاص و یا بیماری های نادر مانند آلوپسی دچار ریزش ابرو می شوند و نیاز به کاشت ابرو پیدا می کنند . اما اکثر این افراد در 20 سالگی بیشترین دوره ریزش ابرو خود را طی می کنند. در همین خصوص کاشت ابرو در سن کم و اوایل جوانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا با افزایش سن فرد ، امکان نازک شدن موهای اطراف کاشت ابرو وجود دارد و گاها ابرو های طبیعی فرد ریزش پیدا می کنند و سبب غیر عادی شدن ابرو می شود که در این زمان امکان کاشت مجدد برای اطراف کاشت ابرو انجام گرفته ، سخت و دشوار می باشد. از همین رو بهترین سن مناسب کاشت ابرو از 18 سالگی و اوایل دهه 20 سالگی افراد می باشد ، زیرا در این زمان الگوی ریزش ابرو روشن شده و ثابت می ماند و کاشت ابرو در این زمان کاملا موفق عمل کرده و ظاهری زیبا و کاملا طبیعی به افراد می بخشد و چهره فرد را جوان تر و زیبا تر نشان خواهد داد . بنابراین به افراد توصیه می شود تا در سن مناسب کاشت ابرو یعنی از 28 سالگی به بعد برای کاشت مو اقدام کنند و از اقدام زود هنگام بپرهیزند تا ظاهری زیبا و کاملا طبییعی را در خود مشاهده کنند .


افرادی که به سن مناسب کاشت ابرو نرسیده اند چه کنند؟

متخصصین پوست و مو به این عزیزان تا رسیدن به سن مناسب کاشت ابرو ، استفاده از روش های دیگر مانند مزوتراپی ، پی آرپی و یا استفاده از ماینوکسیدیل را پیشنهاد می کنند و از عزیزان می خواهند تا رسیدن به سن مناسب کاشت ابرو خود صبر کنند تا کاشت ابرویی عالی ، طبیعی و منحصر به فرد را تجربه کنند .


هزینه کاشت ابرو به روش SUT چقدر است؟

کاشت ابرو امری تخصصی و بسیار ظریف است که نیاز به مهارت و ظرافت و تکنیک کاشت مناسب دارد و شخص کاندید کاشت ابرو باید در تعیین پزشک معالج خود دقت لازم را داشته باشد که سابقه و تجربه آن مرکز درخشان بوده و نمونه های انجام شده مورد پسند قرار گیرد.همچنین هرچه سابقه پزشک معالج و تجربه ایشان در کاشت ابرو بیشتر باشد طبیعتاً هزینه کاشت ابرو بیشتر خواهد بود.بنابراین برای تعیین هزینه کاشت ابرو نیاز به فاکتورهای مختلفی می باشد.


هزینه کاشت ابرو در برخی از شهرستان ها بعلت نداشتن مهارت و پزشک متخصص و تیم مجرب، هم اینک بصورت معمولاً تجربی انجام می شود و با تکنیک های سنتی و رایج FIT وFUT انجام می گیرد و بخاطر همین است که هزینه های کاشت ابرو متغیر بوده و متفاوت می باشد.


فاکتورهای تعیین کننده در هزینه کاشت ابرو

1.تجربه و مهارت پزشک
2.تکنیک کاشت ابرو
3.انجام کاشت ابرو با زاویه و خواب طبیعی ابروها
4.انجام کاشت ابرو بدون کوتاهی موهای سر
5.نداشتن عوارض و دوره نقاهت


در پایان پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق در ارتباط با این روش به مقاله نکاتی درباره کاشت ابرو مراجعه نمایید.کاشت ابرو در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) با بیش از 18 سال سابقه و با پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر سرد برای مراجعین محترم انجام شده و همچنین با چهار زاویه و خواب طبیعی توسط تیم متخصص و درمانی کاشت ابرو انجام می شود.به جرات می توان گفت که مرکز تخصصی مو سینا (رنسانس) بهترین و مدرن ترین کاشت ابرو را در ایران و حتی در خاورمیانه در یک جلسه بدون جراحی ، درد ، خونریزی و ... انجام می دهد.مهم ترین وجه تمایز کاشت ابرو در کلینیک سینا نسبت به کلینیک های دیگر این است که با خواب کاملا طبیعی پیوند ابرو را در یک جلسه بدون کوتاهی موی سر انجام می دهد و بلافاصله پس از کاشت ابرو با بهره گیری از لیزر سرد گارفت های کاشته شده را تقویت کرده و باعث خون رسانی بیشتر زیر پوست می شود.