چه افرادی کاندید ترمیم مو هستند؟

ترمیم مو با تکنیک HRT به معنی بازسازی و پرپشت نمودن موی سر با استفاده از روش های غیر پزشکی می باشد.همچنین ترمیم مو روشی جایگزین برای موهای کم پشت شده و یا ریخته شده است.اگر فردی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نباشد توصیه می ‌کنیم اقدام به انجام ترمیم مو نماید اما در صورتی که کلیه نیاز های اولیه برای انجام کاشت کو را دارا است ، بهتر است از روش پیوند مو استفاده نماید.البته پزشکان متخصص مراکز پوست و مو پس از بررسی های لازم بهترین روش ها را برای افرا انتخاب می نمایند.


ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو به فرآیندی می گویند که طی آن موهای جدید جایگزین موهای ریخته و یا کم پشت شده می شود.ترمیم مو راه حلی مناسب برای کسانی می باشد که در اثر علت های مختلف همانند: بیماری ها ( آلوپیسی، لیکن پلان، لوپوس و ... )، سوانح ( سوختگی، تصادف و ...) موهای خود را از دست داده اند و نمی توانند اقدام به کاشت مو نمایند.سایر مواردی که می توانند اقدام به ترمیم مو نمایند ، کسانی هستند که در کل تمایل به انجام کاشت مو ندارند.ما به تمام افرادی که فاقد شرایط کاشت مو هستند ترمیم مو را توصیه می کنیم.


ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو ( HRT) به روشی می گویند که طی آن موهای جدید، تنها با تفاوت اینکه این موها به جای کاشت مو در سطح داخلی سر به صورت همزاد روی شبکه نامرئی و شبیه سازی شده به پوست سر و به صورت تار به تار توسط کراتین گیاهی که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و مختص ترمیم مو هستند، فیکس می شود.ظرافت شبکه و جنس موها به طوری صورت گرفته است که غیر قابل تشخیص با موی سر خود فرد است.
ترمیم مو HRT نیازی به بانک مو و تراکم مو فرد ندارد و و موها غیر قابل رشد می باشد.


در این روش نیازی به دوران نقاهت و مراقبت نیست و بعد از انجام آن فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود از قبیل: فعالیت های ورزشی، تحرک سنگین ، استحمام و...بپردازد. تراکم موها کاملا بستگی به نیاز فرد دارد.موها هر 15 روز یکبار معمولا نیاز به ترمیم مجدد دارند که پروسه آن پس از یادگیری بسیار آسان می باشد.


مزایای ترمیم مو به روش HRT

✔ ترمیم مو به روش HRT در یک روز و یک جلسه انجام می شود.

✔ هزینه آن نسبت به سایر روش های ترمیم مو بسیار پایین تر است.

✔ از نظر بهداشتی ۱۰۰% تضمین شده، موها طبیعی و چسب آن کراتین از نوع گیاهی می باشد و هیچ عارضه ای برای پوست و مو ندارد.

✔ محدودیت سنی وجود ندارد و خانم ها هم می توانند از ترمیم مو استفاده کنند.

✔ فرد می تواند از مواد رنگ کننده، دکلره، فیکس و حالت دهنده های گوناگون مثل: (تافت، ژل، و ...) استفاده کند.

✔ قابلیت های متنوع مانند رنگ کردن، فر کردن و … در این متد به راحتی قابل انجام است.

✔ متد ترمیم مو به روش HRT مزیت خط رویش و خط فرق طبیعی را به همراه دارد.

✔ عمر مفید ترمیم مو HRTرا می توان 2 الی 3 سال تخمین زد.


ترمیم موی هالیوودی

این روش هم به طور کلی برای افرادی که نمی توانند از روش کاشت مو استفاده کنند و قصد دارند موهایی بسیار جذاب و پر پشت همچون بازیگران هالیوودی داشته باشند ، یک روش عالی به حساب می آید. از این طریق افراد مبتلا به آلوپسی و کسانی که بانک مویی قوی ندارند می توانند با ترمیم موی هالیوودی صاحب موهایی کاملا طبیعی و زیبا شوند . ترمیم موی هالیوودی یک نوع روش ترمیم مو است که برای درمان از موهای طبیعی سر انسان استفاده می کند که رنگ و جنس آن مناسب و شبیه به مو های اصلی خود فرد است. به همین منظور طبیعی بودن ترمیم موی هالیوودی چند برابر روش های دیگر به شمار می رود.


هزینه در ترمیم موی هالیوودی

این روش به دلیل طبیعی بودن و جذابیت بخشیدن به افراد به عنوان روش هالیوودی در دنیا شناخته شده است ، اما هزینه ترمیم مو را نمی توان به صورت دقیق و مشخص بیان کرد زیرا بر حسب جنس مو ، رنگ مو ، مقدار تار های موی گره زده شده ، اندازه شبکه تهیه شده و مقدار و نوع ریزش مو محاسبه می گردد. به این صورت برای هر فردی نسبت به فرد دیگر با توجه به شرایط هر فردی هزینه ترمیم مو متفاوت خواهد بود .


چه افرادی کاندید ترمیم مو می باشند؟

• افراد دچار ریزش مو ارثی و مبتلا به بیماری های خاص همچون لوپوس ، انعقاد خون ، فشار خون بالا و...

• افرادی که به علت نداشتن مراقبت و نگهداری درست بانک مو و تراکم مو بالایی ندارند .

• افراد که تحت تاثیر اشعه های پرتو و یا شیمی درمانی موهای خود را از دست داده اند .

• کسانی که در مواجه با تغییرات فیزیکی همچون سوختگی، تصادف، جای زخم، بارداری و... بوده اند .

• افرادی که دارای مشکلات قلبی و یا فشار خون بالا هستند و شرایط کاشت مو را ندارند.

• کسانی که سن مناسب برای کاشت مو ندارند و یا فرد از بانک موی مناسب پیوند مو برخوردار نیست .