پیوند مو و پیوند مو به روش sut

امروزه ریزش مو و طاسی آقایان با نسبت 70 به 30 به خانم ها یکی از موارد بسیارشایع میباشد که طی این ریزش موعلاوه براز دست دادن جنبه های ظاهری، حالات روحی خود را هم افراد از دست میدهند و به دنبال راه های درمان آن میگردند .ریزش مو میتواند دراثر عوامل متعددی به وجود آید که بیش از نیمی از این موارد را عوامل ارثی و یا بیمماران ژنتیکی تشکیل میدهند جمله موارد رایج دیگر به شرح زیر میباشد : 

1. استرس و بیماری های روحی روانی .
2. اختلالات هورمونی ومشکلات  تیروییدی . 
3. رژیم های سخت، مضر و کاهش وزن های ناگهانی .
جراحی گوناگون و بیهوشی و داروهای مداوم 4. 
شرایط فیزیکی و نگهداری های نامناسب یا (محکم بستن موها، شانه کردن مداوم با برس های نا مناسب و خشن، تکرر بیش از حد در شامپو کردن و رعایت نکردن اصول آن، استحمام دمای نامناسب، استفاده از مواد شیمیایی یا همان رنگ کننده و حالت دهنده ها، استفاده از وسیله های برقی مو مانند: سشوار، اتو مو و ... ) .

پیوند مو

پیوند مو در اصل به معنای برداشت گرافت مو از منطقه انتقال دهنده ، جداسازی بافت موها از ناحیه تعیین شده و آماده سازی منطقه گیرنده ، در انتها پیوند موها درسطح خالی شده و یا دچار طاسی .
پیوند مو به روش های زیادی برای افزایش تراکم موها و جنبه درمانی زیبایی صورت میگیرد، میزان پیوند موی هر فرد بستگی به بانک مو و قسمت اهدا کننده آن دارد به صورتی که هرچقدر بانک مو و بخش اهدا کننده قوی تر باشد تراکم پیوند و کاشت مو بیشتری را خواهیم داشت .

پیوند مو به روش sut

طبق تحقیقات در روشهای پیشین، آخرین متد پیوند مو و یکی از جدیدترین و بهترین شیوه کاشت مو sut می باشد که تمام ایرادات و عوارض درتمام روشهای دیگر کاشت مو در آن به طور کامل حذف شده است به صورتی که کاشت مو بدون هیچگونه عوارض جراحی از جمله :درد ،خونریزی ،تورم ،جای بخیه ،جای اسکار و کاملا بدون دوران نقاهت بوده و در این روش با توجه به روش های منسوخ شده دیگر تراکم کاشت تا 14000 تار مو می باشد، یعنی 3 برابر روشهایی مانند :  futوfit  است.
در کلینیک کاشت و ترمیم مو رنسانس ما کاشت مو شما را با روش Sut بدون کوچکترین آسیب رسانی و عوارض ناشی از کاشت مو، فولیکولهای مو را به ظریف ترین شکل و به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک برداشت و توسط مجربترین تیم کاشت مو کاشت و پیوند زده میشود .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و  یا عکس خود را به شماره تلگرام 09122115442 ارسال فرمایید.