عوارض میکرواسکالپ چیست؟

ابرو یک عضو مهم برای داشتن ظاهر و چهره ای زیبا در صورت،به شمار می آید به همین خاطر دارای اهمیت زیادی میباشد.ابرویی زیبا،چهره ایی شیک و جوان به صورت می بخشد و ابرویی نا آراسته و کم پشت ظاهری پژمرده به صورت القاء میکند که سبب به وجود آمدن اعتماد به نفس پایین در شخص و ضعف روحی در افراد میشود به همین خاطر است که ریزش ابرو نقش پر رنگی در بروز مشکلات ظاهری و روحی ایفا میکند.

ریزش ابرو

ابرو نیز مانند موی سر و مژه دچار ریزش می شود که عوامل مختلفی می توانند باعث بروز این رویداد شوند،از جمله این عوامل میتوان به طاسی منطقه ایی یا سکه ایی اشاره کرد ،این عارضه همان طور که در موی سر به وجود می آید،متاستفانه در ریزش ابرو هم امکان پذیر است.
از دیگر دلایل ریزش ابرو،کم کاری تیروئید یا کمبود روی است که به نوبه خود موجب ریزش ابرو میشوند،عمل دیگری که بسیار شایع میباشد،ریزش ژنیتیکی است که فرد از ابتدا دارای موهای کم پشت و ابروی کم پشت بوده باشد.ویا گاهی خود افراد از جمله تعداد کثیری از خانم ها با استفاده مداوم از مداد ابرو، با دستان خودشان سبب ریزش ابرو هایشان میشود.
.و اما موردی که مهم ترین نقش را در ریزش ایفا میکند استرس است،استرس بر عملکرد بدن وسیستم ایمنی آن نقش پر رنگی دارد و افرادی که مستعد استرس هستند سیستم ایمنی ضعیفی دارند که خود عامل مهمی در ریزش مو و ابرو میباشد و جز اصلی ترین عامل ریزش ابرو به شمار میرود .
نکته ایی که در ریزش ابروها باید به آن توجه داشت این است که،اگر موی ابرو از ریشه کنده شود و این عمل مدام تکرار شود تار های ابرو مجدد نمیتوانند رشد کنند به همین دلیل است در اکثر مواقع ابرو پس از ریزش با روش های دارویی و گیاهی زیاد جواب دهنده نیست و رشدی صورت نمیگیرد.
یکی از راه حل های درمان ریزش مو کاشت ابرو می باشد، در همین خصوص هاشور روش مناسبی برای درمان ریزش ابرو به کار میرود.اما چه هاشوری؟به قطع همه دلشان میخواهد دارای ابروهای طبیعی و پر باشند و تمایلی به داشتن ابروهای ماژیکی و مشخص به تاتو ندارند.و با به وجود آمدن روش نوینی به عنوان میکرو پیگمنتیشن این قضیه حل شده میباشد.و با استفاده از این روش می توان از شر ریزش راحت شد و داشتن ابروهای پر پشت،زیبا و بسیار طبیعی را تجربه نمود و از آن لذت برد.

میکرواسکالپ

میکرواسکالپ از طریق سوزنی بسیار نازک،با استفاده از رنگ مخصوص بر روی قسمت های خالی ابرو و دور قاب ابرو استفاده میشود.و رنگ دانه ها را،به عمق سطحی پوست ابرو القاء میکند. میکرواسکالپ با داشتن سوزن نازک خود،بسیار ظریف عمل میکند و خط هایی به شکل، تار ابرو در لا به لای ابرو ها طراحی میکند به همین رو،ظاهری بسیار طبیعی و شکیل به فرد میدهد و همین موضوع سبب شده است این روش در دنیا جایگاه ارشدی پیدا کند و متقاضیان بسیار زیادی را هر روزه به خود جذب کند.

عوارض میکرواسکالپ

 تا کنون عوارض میکرواسکالپ گزارش نشده است چون تزریقی به عمق پوست انجام نمیدهد تا مشکلی به وجود آورد او فقط  قادر است در سطح رویی پوست وارد شود بنابر این هیچ آسیبی به بدن وارد نمیکند.
یک امتیاز مثبت و مهم درعوارض  میکرواسکالپ وجود دارد ،که  به سوزن یکبار مصرف آن بر میگردد،که عامل انتقال هیچ ویروس و بیماری از طریق سرنگ مشترک از فردی به فرد دیگر نمیباشد و همان سوزن یکبار مصرف طوری طراحی شده است که جدا می شود پس خون را به عقب و دستگاه بر نمیگرداند که با استفاده بعدی از آن دوباره به بالا باز گردد و به فرد دیگری انتقال یابد به همین سبب هیچ گونه عوارضی برای افراد ندارد چون هیچ بیماری برایشان به وجود نمی آورد .
میکرواسکالپ روشی دائمی می باشد و افراد با وجود آن از استفاده مکرر،مداد ابرو راحت میشوند  و از عوارض آن در امان می مانند.تنها نکته ایی که در میکرواسکالپ باید رعایت شود انتخاب درست مرکزی است که میکرواسکالپ در آن انجام میشود و فردی که مسئولیت استفاده از آن را بر عهده دارد زیرا انتخاب غلط موجب میشود،فرد نابلد باشد و طراحی درستی برایتان انجام ندهد و به دلیل دائمی بودن ظاهر درستی برایتان ایجاد نکند پس با انتخاب درست،از تمام مزایای این روش استفاده کنید و از داشتن ظاهری آراسته و زیبا بهره مند شوید.

کلینیک تخصصی رنسانس بنانگذار و تنها مجری انحصاری میکرواسکالپ به روش 3D می باشد که توانسته تا کنون بالغ بر 1000 مورد میکرواسکالپ را انجام دهد

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188809004 تماس حاصل کرده و یا از طریق واتساپ با شماره 09122115442 ارتباط برقرار کنید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند