تزریق بوتاکس در صورت آقایان

زیبایی مسئله ایی می باشد که مرد و زن را به خود درگیر کرده است و هر فردی دوست دارد به ظاهر ایده ال خود دستیابی پیدا کند تا در روابط شخصی و اجتماعی خود با اعتماد به نفس بیشتری قدم بردارد و موفق تر عمل کند ، امروزه زیبایی فقط مختص به خانم ها نمی باشد بلکه آقایان نیز این مسئله را بسیار جدی برای خود تلقی می کنند و به ظاهر و آراستگی خود بسیار اهمیت می دهند ،  به طور کلی مردان بسته به کار های سخت بدنی خود زودتر از زنان در معرض آسیب های پوستی قرار میگیرند . خوشبختانه با به وجود آمدن تزریق بوتاکس در آقایان مردان نیز توانستند  یک روشی کارامد و آسان را برای زیبایی خود برگزینند و استقبال زیادی را از این روش  به عمل آورند .

تزریق بوتاکس در صورت آقایان 

 امروزه استفاده از بوتاکس در صورت آقایان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد حتی این آمار از زنان نیز پیشی گرفته است ، آقایان به علت تحرکات بدنی عمیق تر ، محیط کار در بیرون ، عدم حفاظت از پوست خود ، عدم رسیدگی به پوست خود بیشتر دچار خطوط عمیق در پوست صورت خود میشوند که در ظاهر مردان تاثیر منفی میگذارد خوشبختانه با تزریق بوتاکس این هدیه به مردان داده شد و مردان نیز از این موضوع به گرمی استقبال کرده و از این روش برای بر طرف سازی چین و چرون و خطوط عمیق در صورت و پیشانی خود استفاده می کنند .  تزریق بوتاکس در صورت آقایان به منظور جوان سازی و رفع خطوط ایجاد شده در صورت و پیشانی اقایان استفاده میشود  با تزریق بوتاکس در ناحیه مربوطه  ماهیچه های آن ناحیه فلج شده و به مرور چین و خطوط های آن منطقه از میان برداشته میشوند .
تزریق بوتاکس از طریق سوزن های کوچک  صورت میگیرد که توسط متخصص مربوطه  در منطقه مورد نظر تزریق میشود  مقدار مواد تزریق برای بوتاکس بسته به عمق خطوط دارد که معمولا خطوط در پوست مردان عمیق تر خواهد بود  و در تزریق بوتاکس در صورت اقایان دوز مصرفی بیشتری نسبت به زنان نیاز است ،  بعد از تزریق ، ناحیه مورد نظر با کمک کمپرس آب سرد  ماساژ داده میشود تا تورم ناشی از تزریق از بین رود  نکته ی دیگر درمراقبت بعد ازانجام بوتاکس این است که فرد  تا چند ساعت از دراز کشیدن خود داری کند  . 
تزریق انواع بوتاکس  به زمان زیادی نیاز ندارد و این مسئله برای آقایان کاملا خوشایند می باشد زیرا آقایان معمولا از صبر کمی نسبت به خانم ها برخوردارند و با رویی باز بوتاکس را میپذیرند و به گرمی استقبال می کنند .

 تزریق بوتاکس در صورت آقایان یکی از محبوب ترین خدمات کلینیک رنسانس می باشد که توسط پزشک متخصص انجام می شود شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا با شماره 09127909003 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید

 مضرات بوتاکس در صورت  آقایان 

 داروی بوتاکس در صورت آقایان هیچگونه عوارضی را تا کنون به خود اختصاص نداده و روشی بی خطر و تضمینی می باشد که صد در صد خطوط صورت و چین و چروک را از بین خواهد برد اما آنچه آقایان باید رعایت کنند این است که قبل از استفاده این روش ، مطمئن شوند که حساسیت و آلرژی به مواد  بوتاکس نداشته باشند و دچار بیماری های خاص مانند بیماری های قلبی و آلرژی های شدید نباشند که مشکی برای افراد ایجاد نشود اما به طور کل بوتاکس در صورت آقاین بدون ضرر و تضمینی می باشد که در جای جای دنیا مورد استفاده آقایان قرار میگیرد .
اما مطلب مهم دیگر در  تزریق بوتاکس  تضمینی ، این است که بوتاکس در مرکزی معتبر توسط متخصصی ماهر  و مجرب انجام گیرد و مواد استفاده شده برای بوتاکس استاندارد باشند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید .


هزینه بوتاکس صورت در آقایان 

 هزینه بوتاکس صورت در آقایان ، در قدم اول بسته به انتخاب کلینیک مورد نظر می باشد زیرا معمولا هر کلینیک هزینه مخصوص به خود را محاسبه می کند اما به صورت جزئی ، هزینه بوتاکس صورت در آقایان بر مقدار مصرفی مواد تزریق شده محاسبه میگردد و هر چه دوز مصرف مواد  بیشتر باشد هزینه ای بیشتری محاسبه می شود . همچنین نوع ژل بر قیمت آن تاثیر گذار است زیرا هر برندی قیمت مخصوص به خود را دارد . بنابراین اطلاع دقیق از هزینه ی بوتاکس صورت در آقایان در جلسه مشاوره  برای متقاضیان قابل محاسبه می باشد و به اطلاع عزیزان خواهد رسید .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا با شماره 09127909003 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید