کاشت مو برای بیماران

کاشت مو به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد یکی از بهترین روش ها برای بازگشت موهای از دست رفته محسوب می شود.با توجه به اینک میزان از اسقبال سوالی که اکثرا به وجود می آید و افراد به دانستن آن تاکید دارند وجود این مسئله می باشد که آیا کاشت مو برای بیماران امکان پذیر است ؟


در پاسخ باید گفت که در بیشتر بیماری ها انجام کاشت مو مشکلی نخواهد داشت. کاشت مو برای بیشتر بیماران امکان پذیر بوده ، هیچگونه محدودیتی نداشته و آسیبی به فرد وارد نمی کند .کاشت مو برای بیماران کارکرد و عملکردی مانند کاشت مو افراد عادی دارد و هیچ تفاوتی در آن نمی باشد . مسئله ایی که در کاشت مو برای بیماران وجود دارد این موضوع است که کاشت مو در این افراد کاملا ایمن و بدون ریسک و خطری اجرا گشته و پایان می رسد اما امکان بروز مشکل و یا ریسک خطر برای متخصص و کادر پزشکی وجود دارد .در این خصوص انتخاب کلینیک کاملا مجهز و پیشرفته الزامی می باشد تا با لوازم ایمنی و معتبر کاشت مو برای بیماران از جمله بیماریان هیپاتیتی و...با مهارت و ایمنی کامل هم برای متخصصین و هم برای خودشان انجام دهند .


کاشت مو برای بیماران

عزیزان باید توجه داشته باشد که سن کاشت مو از سنین 25 سالگی به بالا اجرا شده و در زمان 2 الی 3 هفته قبل از کاشت مو باید از استعمال دخانیات پرهیز کنند و بعد از کاشت مو نیز تا مدتی از انجام ورزش های سنگین پرهیز کرده و از خارش دادن سر ، چنگ زدن سر و آب رسانی مستقیم به سر جلوگیری کنند .


بیماران باید مصرف داروهای خود را زیر نظر متخصص خود حتما ادامه دهند تا هیچگونه مشکلی برای این اشخاص رخ ندهد .البته داروهای مصرفی را می بایبست قبل از انجام کاشت مو به پزشک متخصص کاشت اعلام نمایند.به طور کلی باید گفت ، کاشت مو برای بیماران بدون محدودیت امکان پذیر است و توسط متخصصین کاربلد و ماهر اجرا می گردد و روند اجرا و نتیجه نیز مانند کاشت مو افراد عادی می باشد.


کاشت مو برای بیماران دیابتی

متاسفانه افراد مبتلا به دیابت نمی توانند اقدام به پیوند مو نمایند اما در صورتی که قند فرد کنترل شده باشد و پزشک معالج اجازه کاشت مو را دهد، می توان کاشت مو انجام داد. حال سوال اینجاست که کدامیک از تکنیک های کاشت مو برای افراد دیابتی مناسب تر است؟


همانطور که می دانید کاشت مو با تکنیک SUT بهترین و جدیدترین تکنیک کاشت مو در دنیا می باشد. در این تکنیک می توان تا 14000 تار مو را پیوند زد، همچنین مهم ترین مزیت روش SUT با دیگر روش های کاشت مو برداشت گرافت ها می باشد که در این روش با دستگاه انجام می شود.


به طور کلی پروسه کاشت مو در تکنیک SUT نسبت به روش های رایج و سنتی با سرعت بیشتر همراه با دقت بیشتر انجام می شود و برای افراد دیابتی نسبت به روش های دیگر مناسب تر می باشد.اما افرادی که دارای دیابت کنترل نشده هستند جایگزین کاشت مو برای آن ها روش های درمانی دیگر همچون ترمیم مو HRT می باشد.


کاشت مو برای بیماران پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری پوستی به حساب می آید و سبب تکثیر زیاد سلول ها شده که تجمع آن ها بر روی پوست را شاهد خواهیم شد ، این بیماری ژنتیکی می باشد و استرس و اضطراب و ترس و شوک این بیماری را تحریک می کنند .ترمیم مو به روش HRT بهترین روش برای افراد مبتلا به این بیماری می باشد.


ترمیم مو به روش HRT از تراکم موهای بسیار زیاد خبر می دهد و جلوه ای صد در صد طبیعی به افراد می دهد . این روش طوری طراحی دیده شده است که سبب خارش پوست سر نشده و بیماری پسوریازیس را برای افراد تشدید نخواهد کرد . از مزیت های این روش می توان به بدون نیاز به دوره نقاهت داشتن او بدون محدودیت بودن او اشاره کرد . افراد با استفاده از این روش می توانند به حمام و سونا بروند و از هر وسیله ای برای زیبایی و آرایش موهای خود استفاده کنند .


کاشت مو برای بیماران قلبی

کاشت مو برای بیماران قلبی تاکنون هیچگونه مشکلی را ایجاد نکرده و گزارشی در ارتباط با عوارض این روش در بیماران قلبی ثبت نگردیده است .اما موضوعی که وجود دارد رابطه مستقیم بیماران قلبی با ریزش مو می باشد. تحقیقات نشان داده است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی بیشتر دچار یزش مو می شوند و گاها طاسی را تجربه می کنند به همین خصوص به دنبال راه درمان برای مشکل خود می گردند . کاشت مو برای بیماران قلبی باید در قدم اول توسط متخصص قلب فرد مبتلا تایید گردد و با اجازه متخصص قلب با توجه به شرایط بیمار ، فرد اقدام به کاشت مو نماید. متخصص کاشت مو با توجه به شرایط فرد و دارو های مصرفی وی تایید می کند که کاشت مو برای این فرد صورت می گیرد یا خیر . در صورت عدم شرایط بیمار برای انجام کاشت مو برای بیماران قلبی ، استفاده از روش ترمیم مو پیشنهاد می شود .اترمیم مو HRT روشی غیر تهاجمی است که هیچگونه محدودیتی نداشته و برای هر فردی مناسب می باشد و ظاهری کاملا طبیعی و زیبا به افراد هدیه می دهد .


اما در مجموع کاشت مو برای بیماران قلبی در صورت اجرا گرفتن کاملا بدون خطر می باشد و هیچگونه آسییبی را برای افراد به دنبال نخواهد داشت . برای این افراد استفاده از روش کاشت مو SUT استفاده می شود زیرا تنها به یک جلسه درمان نیاز دارد و زمان بسیار کمی را به خود اختصاص داده. از همین رو برای بیماران قلبی مفید واقع می شود و در صورت طاسی کامل فرد از موی نقاط دیگر بدن برای کاشت مو استفاده می کنند . فرد مبتلا به بیماری قلبی هیچگونه دردی را در حین کاشت مو احساس نمی کند و مشکلی برای وی به وجود نخواهد آمد .


کاشت مو برای بیماران هپاتیتی

همانطور که می دانید کاشت مو برای بیماران هیپاتیتی دارای محدودیت و همچنین ریسک بالایی می باشد که به هیچ عنوان توصیه نشده و نیاز به مراقبت های طولانی دارد. اما ترمیم مو برای بیماران هیپاتیتی هیچگونه نگرانی و مراقبتی را نیاز ندارد به صورتی که فرد از همان ابتدا می تواند ورزش های سنگین خود را انجام دهد ، لذت استخر و سونا رفتن را بچشد و از ژل و اسپری برای زیبایی بخشی ظاهر خود استفاده کند. این روش ، طبق هیچگونه شرایطی از سر فرد جدا نمی شود مگر با محلول مخصوص که توسط متخصص مربوطه جدا سازی صورت می گیرد .این روش بدون خطر و کاملا طبیعی با عملکرد عالی و بی نظیر خود بهترین کاندیدای درمان ریزش مو و طاسی برای تمامی افراد خصوصا بیماران هیپاتیتی در سرتا سر دنیا می باشد .