کاشت ریش و سبیل در شیراز

معمولا یکی از علاقه مندی آقایان و حتی یکی از عنر های زیبایی آقایان ریش و سبیل می باشد معمولا افرادی که نوجوان هستند روز شماری می کنند تا هرچه زودتر ریش و سبیل شان رویش پیدا کند تا شاهد رشد آن باشند اما در برخی از موارد پیش می آید که ریش و سبیل ریزش پیدا می کند و یا اصلا در برخی از مناطق رویش پیدا نمی کند.

حال سوال اینجاست راه حل برای این موارد چیست?

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که در حال حاضر بهترین راه حا برای ریزش ریش و سبیل بهترین و مناسب ترین راه حل کاشت ریش و سبیل می باشد که در ادامه توضیحاتی اجمالی در مورد آن به شما ارائه می دهیم:

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش به فرآیندی گفته می شود که طی آن گرفت ها را از پشت سر و یا بغل های سر برداشت می کنند و در مناطق ریش و سبیل که خالی از مو می باشند کاشت می کنند در حال حاضر بهترین و آخرین روش کاشت ریش در ایران کاشت ریش و سبیل به روش های fue و sut می باشد، در این روش برداشت با دستگاه اتوماتیک انجام می شود و بدون جراحی های طولانی مدت، بدون خونریزی های شدید، بدون درد، بدون عوارض های جانبی، بدون دوران نقاهت و ... می باشد شایان ذکر است که قبل از انجام کاشت ریش خط رویش و خواب مدل ریش به شکل مهندسی طراحی شده و همچنین با هماهنگی بیمار انجام می شود.


کاشت ریش و سبیل در شیراز

طبق گزارشات و به گفته ی مراجعین شیرازی کلینیک رنسانس کاشت ریش و سبیل در شیراز در برخی ازمراکز به روش های سنتی و رایج انجام می شود که عوارض های بسیاری دارد یکی از مهم ترین معایب های استفاده روش های سنتی و رایج تراکم کم ریش و سبیل پس از کاشت می باشد، در حال حاضر بهترین و آخرین تکنیک کاشت ریش و سبیل روش sut و fue  می باشد که در این روش با استفاده از دستگاه اتوماتیک در پروسه برداشت می توانیم از تمامی ظرفیت های بانک مو برای استفاده در مرحله کاشت استفاده کنیم که بدون جراحی های طولانی مدت،  بدون خونریزی های شدید، بدون درد، بدون عوارض جانبی، بدون دوران نقاهت و ... می باشد.

کاشت ریش و سبیل به روش sut و fue به شکل انحصاری در کلینیک رنسانس و در یک جلسه انجام می شود عزیزانی که در استان فارس و شهر شیراز سکونت دارند می توانند در یک جلسه کاشت ریش و سبیل با تکنیک sut در تهران انجام دهند و فردای روز کاشت همانند گذشته به فعالیت های روزمره خود بپردازند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا جهت مشاوره آنلاین عکس خود را به شماره 09122115442 ارسال فرمایید